Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
FrkRaarup skriver: Som nogle nok kunne læse sig frem til, gik mit vand mandag d. 18 kl. 6 om morgen'. Kl. 19.28 fødte jeg vores lille prinsesse! Men lykken var kort. Vi nåede ikke engang at have 12 timer sammen med hende, før det gik helt galt. Hun blev blå og kold og flyttet til Neo i Kolding. Derefter opdagede de en mislyd ved hjertet og inden længe var hun hentet af en babyambulance og kørt til Skejby med udrykning og indlangt på intensiv. Vores datter har en meget alvorlig hjertefejl (Truncus)og skal inden længe opereres. En STOR, kompliceret og 'høj-risiko' operation. (Så har du et hjertebarn og er du evt. indlang på Skejby eller andet, så skriv ENDELIG.) Dette er ikke offentliggjort endnu, og sådan sætter vi pris på det forblive lidt endnu. Så vi håber at jer der kender os kan acceptere dette! På forhold tak!
Som nogle nok kunne læse sig frem til, gik mit vand mandag d. 18 kl. 6 om morgen'.
Kl. 19.28 fødte jeg vores lille prinsesse! Men lykken var kort. Vi nåede ikke engang at have 12 timer sammen med hende, før det gik helt galt.
Hun blev blå og kold og flyttet til Neo i Kolding. Derefter opdagede de en mislyd ved hjertet og inden længe var hun hentet af en babyambulance og kørt til Skejby med udrykning og indlangt på intensiv.
Vores datter har en meget alvorlig hjertefejl (Truncus)og skal inden længe opereres. En STOR, kompliceret og 'høj-risiko' operation.
(Så har du et hjertebarn og er du evt. indlang på Skejby eller andet, så skriv ENDELIG.)
Dette er ikke offentliggjort endnu, og sådan sætter vi pris på det forblive lidt endnu. Så vi håber at jer der kender os kan acceptere dette!
På forhold tak!
Ville lige sende jer en masse Og håber det bedste for jer
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Det er jeg ked af at høre. Det må være en hård besked at få, når man langt om længe får sin lille guldklump at se.
Jeg vil ønske jer alt mulig held og lykke, og krydser fingre for at alt vil gå godt med den lille i fremtiden
Stort tillykke med jeres smukke datter!
Jeg håber det bedste for jer!
Varme tanker herfra
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128