Jeg har født :(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. februar 2013

lycly

Alle mine tanker går til jer og jeres lille pige. Kan slet ikke sætte mig ind i jeres følelser, jeg håber og beder til at operationen går godt

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. februar 2013

LMX

Puuuha.. Som nybagt mor kan jeg næsten ikke klare at læse når det går skidt for andre. Jeg håber og tror på at jeres datter klarer den.

Havde I fået noget at vide til MD scanning eller?

Kæmpe kram herfra

Og selvfølgelig stort tillykke med den ellers så fine pige

Anmeld

23. februar 2013

Louise H.

Tillykke med jeres lille pige

Jeg håber at hendes operation går godt og det bedste for jer fremover. Hvor må det være hårdt

Har desværre ikke selv erfaring med at have hjertebarn.

Anmeld

23. februar 2013

Miss Church

FrkRaarup skriver:

Som nogle nok kunne læse sig frem til, gik mit vand mandag d. 18 kl. 6 om morgen'.

Kl. 19.28 fødte jeg vores lille prinsesse! Men lykken var kort. Vi nåede ikke engang at have 12 timer sammen med hende, før det gik helt galt.

Hun blev blå og kold og flyttet til Neo i Kolding. Derefter opdagede de en mislyd ved hjertet og inden længe var hun hentet af en babyambulance og kørt til Skejby med udrykning og indlangt på intensiv.

Vores datter har en meget alvorlig hjertefejl (Truncus)og skal inden længe opereres. En STOR, kompliceret og 'høj-risiko' operation.

(Så har du et hjertebarn og er du evt. indlang på Skejby eller andet, så skriv ENDELIG.)

Dette er ikke offentliggjort endnu, og sådan sætter vi pris på det forblive lidt endnu. Så vi håber at jer der kender os kan acceptere dette!

På forhold tak!

Puha det gør mig ondt! Sender alle de bedste tanker til jer 

Håber alt må gå godt 

Smuk lille prinsesse i har fået jer 

Anmeld

23. februar 2013

M (:

FrkRaarup skriver:

Som nogle nok kunne læse sig frem til, gik mit vand mandag d. 18 kl. 6 om morgen'.

Kl. 19.28 fødte jeg vores lille prinsesse! Men lykken var kort. Vi nåede ikke engang at have 12 timer sammen med hende, før det gik helt galt.

Hun blev blå og kold og flyttet til Neo i Kolding. Derefter opdagede de en mislyd ved hjertet og inden længe var hun hentet af en babyambulance og kørt til Skejby med udrykning og indlangt på intensiv.

Vores datter har en meget alvorlig hjertefejl (Truncus)og skal inden længe opereres. En STOR, kompliceret og 'høj-risiko' operation.

(Så har du et hjertebarn og er du evt. indlang på Skejby eller andet, så skriv ENDELIG.)

Dette er ikke offentliggjort endnu, og sådan sætter vi pris på det forblive lidt endnu. Så vi håber at jer der kender os kan acceptere dette!

På forhold tak!

Stort tillykke med jeres lille trut, men er ked af at høre, at hun skal have så hård en start på livet! Håber alt det bedste for jer! 

Anmeld

23. februar 2013

Bak

. Held og lykke med operationen. Håber det bedste for jer!

Anmeld

23. februar 2013

StineW79

Profilbillede for StineW79

Først stort tillykke med hende, hvor er hun smuk!! 

Håber det bedste for jer alle!! Vh stine

Anmeld

23. februar 2013

Bare mig..

For pokker søde!! Hvor er det dog forfærdeligt for jer! det er jeg virkelig ked af at hører. 

Håber i klare den alle sammen! Og endnu engang stort tillykke med hende! Hun er så lækker! 

- selvf. Du skal i hvertfald ikke være bange for jeg bringer det videre! i skal først og fremmest tænke på jer selv! 

Anmeld

23. februar 2013

sandramor

Tillykke med den lille prinsesse

Men for Søren hvor er jeg ked af at høre alt det i står og skal igennem nu

Har ingen erfaringer med det..... Men gir jer en stor

Ønsker jer alt det bedste

Anmeld

23. februar 2013

kriknu

Puha nej, hvor skrækkeligt! Håber det bedste for jeres smukke lille pige! 

1000 tanker herfra

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.