Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Puuuha.. Som nybagt mor kan jeg næsten ikke klare at læse når det går skidt for andre. Jeg håber og tror på at jeres datter klarer den.
Havde I fået noget at vide til MD scanning eller?
Kæmpe kram herfra
Og selvfølgelig stort tillykke med den ellers så fine pige
FrkRaarup skriver: Som nogle nok kunne læse sig frem til, gik mit vand mandag d. 18 kl. 6 om morgen'. Kl. 19.28 fødte jeg vores lille prinsesse! Men lykken var kort. Vi nåede ikke engang at have 12 timer sammen med hende, før det gik helt galt. Hun blev blå og kold og flyttet til Neo i Kolding. Derefter opdagede de en mislyd ved hjertet og inden længe var hun hentet af en babyambulance og kørt til Skejby med udrykning og indlangt på intensiv. Vores datter har en meget alvorlig hjertefejl (Truncus)og skal inden længe opereres. En STOR, kompliceret og 'høj-risiko' operation. (Så har du et hjertebarn og er du evt. indlang på Skejby eller andet, så skriv ENDELIG.) Dette er ikke offentliggjort endnu, og sådan sætter vi pris på det forblive lidt endnu. Så vi håber at jer der kender os kan acceptere dette! På forhold tak!
Som nogle nok kunne læse sig frem til, gik mit vand mandag d. 18 kl. 6 om morgen'.
Kl. 19.28 fødte jeg vores lille prinsesse! Men lykken var kort. Vi nåede ikke engang at have 12 timer sammen med hende, før det gik helt galt.
Hun blev blå og kold og flyttet til Neo i Kolding. Derefter opdagede de en mislyd ved hjertet og inden længe var hun hentet af en babyambulance og kørt til Skejby med udrykning og indlangt på intensiv.
Vores datter har en meget alvorlig hjertefejl (Truncus)og skal inden længe opereres. En STOR, kompliceret og 'høj-risiko' operation.
(Så har du et hjertebarn og er du evt. indlang på Skejby eller andet, så skriv ENDELIG.)
Dette er ikke offentliggjort endnu, og sådan sætter vi pris på det forblive lidt endnu. Så vi håber at jer der kender os kan acceptere dette!
På forhold tak!
Puha det gør mig ondt! Sender alle de bedste tanker til jer
Håber alt må gå godt
Smuk lille prinsesse i har fået jer
Stort tillykke med jeres lille trut, men er ked af at høre, at hun skal have så hård en start på livet! Håber alt det bedste for jer!
Først stort tillykke med hende, hvor er hun smuk!!
Håber det bedste for jer alle!! Vh stine
For pokker søde!! Hvor er det dog forfærdeligt for jer! det er jeg virkelig ked af at hører.
Håber i klare den alle sammen! Og endnu engang stort tillykke med hende! Hun er så lækker!
- selvf. Du skal i hvertfald ikke være bange for jeg bringer det videre! i skal først og fremmest tænke på jer selv!
Puha nej, hvor skrækkeligt! Håber det bedste for jeres smukke lille pige!
1000 tanker herfra
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128