Jeg går også med tanker om flere.
Og har de samme tanker som jer, men bare på en anden måde. Vi har Carolina der er 7 1/2 måned, og så har vi Lærke på 3 1/2 år.
Men sagen er jo den at Lærke er multihandicappede og vil aldrig få et normalt liv. Hun kan intet selv, har ingen sprog andet end lyde og vil heller aldrig få det, eller komme til af kravle/gå. Og vil have et relativt kort liv, efter lægernes prognose.
Så selvom Carolina ikke er enebarn, så føler vi det jo lidt alligevel, for hun får jo ikke så meget ud af Lærke på den der måde man normalt kender det. Altså nu skal det ikke forstås sådan at de slet ikke får noget ud af hinanden, for det gør de bestemt. Vi kan mærke en positiv ændring på Lærke efter vi fik Carolina.
Men sagen er at ingen af os ved hvornår Lærke falder væk, det kan være om mange år (forhåbenligt) eller om 1-2 år.
Og jeg kan bare ikke rigtig have tanken om at der skal være 5+ år mellem Carolina og den næste, men et barn mere, og Carolina og så Lærke og alt det der følger med der, puha det ved jeg slet ikke om jeg kan klare

Men synes også det er synd hvis Carolina ikke får søskende hun kan lege med og være søskende med, på den måde vi normalt tænker på søskende.
Vores ergoterapeuter som kommer hos Lærke, opfordre os til at få flere børn. Også indenfor rimelig tid endda, da man jo heller ikke kan sige om vi måske ikke tør mere efter Lærke er faldet væk

Men vi skal jo selvfølgelig også kunne klare det.
Føj - jeg synes det er ubehageligt at have alle de tanker