Bange for om der bliver en nr. 2

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. februar 2013

Miss BananaHammock

AnnaKJ skriver:

Dejligt med et kram!

Men kan sagtens følge jer - og håber inderligt at det vil lykkes for jer, hvis/når I beslutter jer for at prøve igen

Tak

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. februar 2013

tarkoflen

Miss BananaHammock skriver:

Åh jeg håber virkelig. tør bare ikke tro for meget på det - bliver så skuffet hvis det ikke sker!

Det kan jeg godt forstå! Jeg tør heller ikke tro på, at det går lige så "nemt" næste gang vi skal forsøge på projekt baby men man har lov til at håbe, og måske l bare skal lade være med at gøre noget og nyde lækre lille Alexander og sker der ikke noget, jamen så må l jo have hjælp igen

Anmeld

22. februar 2013

Malene76

Hey piger

Vidste ikke lige om den skulle under prøver at blive gravid, barnløshed eller her - så nu kommer den bare her

Jeg fødte i december verdens skønneste lille fyr og allerede en mdr. efter var jeg klar til at snakke (ikke forsøge endnu ) lillebror eller søster. Manden og jeg er begge enige om at ønsket er min. 2 børn, måske 3. Men jeg bliver pludselig så bange for at det ikke kan lade sig gøre.

Vores dreng er lavet ved reagensglas, men vi er uforklarlige "barnløse", så i teorien burde vi kunne selv.

Er der andre der har haft samme tanker? Både jer der kunne selv med den første og jer der fik hjælp? Jeg vil blive så ked af ikke at få flere (vil selvfølgelig altid være overlykkelig for han vi har! )

Er der andre som mig der bare går og glæder sig til at blive gravid igen? Hvis jeg kunne bestemme så fik vi nr.2 til august/ september næste år.

Hejsa..

Vi har fået vores søn ved reagensglas metoden lige som jer. Han er fra slut januar 2012 og vi vil rigtig gerne have en mere. Vi regner med at melde os til behandling igen sidst på året. Vi ved jo ikke hvor lang tid det tager før jeg bliver gravid og vi føler ikke vi kan vente alt for længe med det. Vi bliver begge to 37 år i ar. Vi ved vi ikke kan selv. Det er undersøgt og vi ved at vi ryger direkte i reagensglas metoden igen.

KH Malene

Anmeld

22. februar 2013

kriknu

Jeg er 22+1 i dag, og er 98% sikker på at dette er første og sidste gang jeg kommer til at være gravid, i hvert fald længere end til 8+5 eller noget i den stil.

Før jeg blev gravid havde mig og min daværende forlovede prøvet i, rigtig lang tid, har slet ikke tal på hvor længe vi havde prøvet men mindst 2 år... Nu er jeg så single igen, har termin til sommer, og inden da fylder jeg 28.

Hvis jeg så skal nå at finde en ny, nå at være sikker på at det er den rette og jeg ikke begår samme fejl som sidst, og at han virkelig også er interesseret i en "nr.2" så har jeg bare ikke meget tid tilbage ... 

Anmeld

22. februar 2013

Miss BananaHammock

Malene76 skriver:

Hejsa..

Vi har fået vores søn ved reagensglas metoden lige som jer. Han er fra slut januar 2012 og vi vil rigtig gerne have en mere. Vi regner med at melde os til behandling igen sidst på året. Vi ved jo ikke hvor lang tid det tager før jeg bliver gravid og vi føler ikke vi kan vente alt for længe med det. Vi bliver begge to 37 år i ar. Vi ved vi ikke kan selv. Det er undersøgt og vi ved at vi ryger direkte i reagensglas metoden igen.

KH Malene

Håber det går glat for jer når I skal igang

Anmeld

22. februar 2013

Miss BananaHammock

kriknu skriver:

Jeg er 22+1 i dag, og er 98% sikker på at dette er første og sidste gang jeg kommer til at være gravid, i hvert fald længere end til 8+5 eller noget i den stil.

Før jeg blev gravid havde mig og min daværende forlovede prøvet i, rigtig lang tid, har slet ikke tal på hvor længe vi havde prøvet men mindst 2 år... Nu er jeg så single igen, har termin til sommer, og inden da fylder jeg 28.

Hvis jeg så skal nå at finde en ny, nå at være sikker på at det er den rette og jeg ikke begår samme fejl som sidst, og at han virkelig også er interesseret i en "nr.2" så har jeg bare ikke meget tid tilbage ... 

Er du ked af at udsigterne er sådan? Jeg kender flere der er sidst i 30erne når de får nr 2 og det er gået helt fint. Hvis man er ung af sind så synes jeg ikke det er sent

Anmeld

22. februar 2013

kriknu

Er du ked af at udsigterne er sådan? Jeg kender flere der er sidst i 30erne når de får nr 2 og det er gået helt fint. Hvis man er ung af sind så synes jeg ikke det er sent

Det der gør mig mest ked af det er den alders forskel der ville komme til at være hvis det først lykkes i slutningen af 30erne, og jeg ville faktisk utroligt gerne have 3, men det virker SÅ usandsynligt inde i mit lille hovede at det nogensinde skulle blive en mulighed.

men jeg håber, alt hvad jeg overhovedet kan!

Anmeld

22. februar 2013

(august)

Hej 

Først tillykke med drengen og kan godt forstå dine tanker.

Jeg må indrømme at jeg ikke har læst alle indlæggene, men vi havde sammen tanker som I har. Vi har en datter via ICSI og da vi var ved at være klar til at snakke om nr. 2 var hun 8 mdr. Vi havde fået henvisning til Riget for at få fryseæg lagt op efter sommerferien og valgte ikke at beskytte os, da det er min mand som har rigtig dårlig sæd, og der var gevinst i første forsøg og 9 mdr efter kom der en dejlig lille pige mere.

Vi havde fået 2% chance for at få et barn på naturens vej og alligevel kom hun . Vores tanker er de samme bare ang. en nr. 3

Jeg vil sige hvis I er klar, så bare gå i gang og tag det som det kommer.

Anmeld

22. februar 2013

Malene76

Håber det går glat for jer når I skal igang

Tak. Det satser vi også på.

KH Malene

Anmeld

22. februar 2013

helle85

Hey piger

Vidste ikke lige om den skulle under prøver at blive gravid, barnløshed eller her - så nu kommer den bare her

Jeg fødte i december verdens skønneste lille fyr og allerede en mdr. efter var jeg klar til at snakke (ikke forsøge endnu ) lillebror eller søster. Manden og jeg er begge enige om at ønsket er min. 2 børn, måske 3. Men jeg bliver pludselig så bange for at det ikke kan lade sig gøre.

Vores dreng er lavet ved reagensglas, men vi er uforklarlige "barnløse", så i teorien burde vi kunne selv.

Er der andre der har haft samme tanker? Både jer der kunne selv med den første og jer der fik hjælp? Jeg vil blive så ked af ikke at få flere (vil selvfølgelig altid være overlykkelig for han vi har! )

Er der andre som mig der bare går og glæder sig til at blive gravid igen? Hvis jeg kunne bestemme så fik vi nr.2 til august/ september næste år.

ja jeg havde samme tanke da jeg fik min dreng.
der gik ½år ca før jeg blev gravid, men så aboterede jeg, også gik der ca et ½år til før jeg blev gravid med lucas, også tænkte vi at hvis vi skule i gennem det samme en gang til så ville nr 2 nok komme til verden efter 1½- 2 år (som vi tænkte var en god aller)efter lucas

men sådan gik det ikke da jeg allerede blev gravid efter 4 mdr så der er 13 mdr mellem mine 2

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.