Er det okay at holde hjem?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. februar 2013

snøvsen

Animalia skriver:

Jeg kan slet ikke forstå du overhoved stiller det her spørgsmål :s du har vel fået barnet for at være sammen med det.. og det er jo ikke fordi han har deadlines han skal holde i dagplejen.. Kan slet slet ikke forstå hvordan du kan være i tvivl om det er ok :s og er ret overrasket over svarene, at folk synes det er OKAY men det skal ikke ske for tit Man har vel kun børnene i døgninstitution fordi man selv skal på arbejde og ja nuvel børnene har godt af at se andre børn..Men come on..

Vil bare lige sige, at de fleste børn altså går i daginstitution, da en døgninstituiton er et sted, hvor de bor. Bare så vi er helt klar over, hvad vi taler om.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. februar 2013

Sophie90

snøvsen skriver:

Vil bare lige sige, at de fleste børn altså går i daginstitution, da en døgninstituiton er et sted, hvor de bor. Bare så vi er helt klar over, hvad vi taler om.

Ja sorry, jeg mente selvfølgelig daginstitution ;-) tak.. 

Anmeld

20. februar 2013

Frk. Himmelblå

Animalia skriver:

Jeg kan slet ikke forstå du overhoved stiller det her spørgsmål :s du har vel fået barnet for at være sammen med det.. og det er jo ikke fordi han har deadlines han skal holde i dagplejen.. Kan slet slet ikke forstå hvordan du kan være i tvivl om det er ok :s og er ret overrasket over svarene, at folk synes det er OKAY men det skal ikke ske for tit Man har vel kun børnene i døgninstitution fordi man selv skal på arbejde og ja nuvel børnene har godt af at se andre børn..Men come on..

Jeg tænkte altså det samme. At det var et sært spørgsmål at stille..

Sådan lidt er-det-ok-at-jeg-giver-mit-barn-mad-agtigt. Ikke at der skal være nogen sammenligning i øvrigt, men det er bare så indlysende i min verden..

Anmeld

20. februar 2013

Sophie90

Frk. Himmelblå skriver:

Sådan lidt er-det-ok-at-jeg-giver-mit-barn-mad-agtigt. Ikke at der skal være nogen sammenligning i øvrigt, men det er bare så indlysende i min verden..

Ja lige præcis :-s ..

Anmeld

20. februar 2013

chicka23

Frk. Himmelblå skriver:

ENIG! Jeg arbejder med skiftende vagter, og min søn har fri sammen med mig på mine fridage. 

Anmeld

20. februar 2013

BetonSlotsPrinsesserne

Han tager på ingen måde skade af en hyggedag med sin moar !

Det gør jeg også selv med min datter..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.