Er det okay at holde hjem?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. februar 2013

Sophie90

Laulund87 skriver:

Jeg sender da min datter i børnehave selvom jeg ikke skal på arbejde og det er der vist en del der gør, så det var da noget af en udtalelse

Jeg har min mening du har din Jeg mener bare man får sine børn for at være sammen med dem og institution er vel hovedsageligt (i mine øjne) fordi man ikke selv har tid. Men alle er berettigede til at gøre som de vil, kan nok bare ikke helt forstå det Mange ville give deres højre arm for mere tid med deres børn.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. februar 2013

Mettefpigen

Animalia skriver:

N

Jeg har min mening du har din Jeg mener bare man får sine børn for at være sammen med dem og institution er vel hovedsageligt (i mine øjne) fordi man ikke selv har tid. Men alle er berettigede til at gøre som de vil, kan nok bare ikke helt forstå det Mange ville give deres højre arm for mere tid med deres børn.

Nogle har også brug for tid for sig selv... Og jeg synes personligt at børn har brug for at blive mere stimuleret end jeg kan klare...

Anmeld

20. februar 2013

Sophie90

Mettefpigen skriver:

Nogle har også brug for tid for sig selv... Og jeg synes personligt at børn har brug for at blive mere stimuleret end jeg kan klare...

Fair nok, selverkendelse er fint.. Men det var jo for at gentage mig selv også min personlige holdning

Anmeld

20. februar 2013

Sara.

Hvis det fungerer for dit barn og dig så er det jo fint.... Så kan det vel være ligemeget hvad andre tænker....

Personligt er min mmening at det er meget forskelligt fra barn til barn og fra familie til familie hvad der er bedst at gøre.

Nogle børn har godt af at være i institution / dp. Og der kan være mange årsager hos både familien og barnet.

Andre børn kan godt finde ud af fridage hist og her...

Jeg synes det er synd at vi nogle gange kan have svært ved at sætte od ud over vores egen lille situation og hvad der er bedst for vores eget barn, og så gå udefra at sådan er også bedst for alle andre.

Anmeld

20. februar 2013

FogL

dukke skriver:

Hejsa piger

Jeg har her de sidste par uger holdt en fridag om ugen med aksel da vi gerne vil nyde den sidste tid sammen med ham før lillesøster kommer til verden og der er kun 8 dage til termin.

Det skal lige siges at han er 2 år og 4 mdr og går i DP

Så jeg ville bare høre jeres mening om det

Synes det er helt fair hvis bare du har tiden til det, ser jeg ikke noget i vejen for det

Anmeld

20. februar 2013

AnnaK89

Ihhh kom til at trykke forkert!

Selvfølgelig er det i orden at tage en fridag

Anmeld

20. februar 2013

Laulund87

Animalia skriver:

Ja ja bevares du må da have din mening, men jeg ligger ikke skjul på at jeg slet ikke forstår den..

Jeg holder ikke min datter hjemme fra børnehave de 5 timer om dagen, som hun elsker, fordi andre ville give deres højre arm for at få mere tid med deres

Anmeld

20. februar 2013

Frk.S

Jeg kan slet slet ikke se problemet...? Selvfølgelig er det da ok at have en hyggedag med mor... synes jeg i hvert fald.

Som udgangspunkt holder Freja da også fri fra dagpleje når vi har fri.

Når vi engang skal have nummer 2, og jeg går fra på barsel, vil jeg da også rigtig gerne holde nogle fridage med Freja inden baby kommer. Det kan jeg SAGTENS forstå at du gør. Kan ikke lige forstå, hvorfor det ikke skulle være ok. 

Anmeld

20. februar 2013

Sophie90

Laulund87 skriver:

Ja ja bevares du må da have din mening, men jeg ligger ikke skjul på at jeg slet ikke forstår den..

Jeg holder ikke min datter hjemme fra børnehave de 5 timer om dagen, som hun elsker, fordi andre ville give deres højre arm for at få mere tid med deres

Jeg kan nok bare heller ikke helt se at når man er hjemme 24/7 man så ikke har sit barn hjemme oftere. Men som jeg siger, du er velkommen til at leve dit liv som du vil, jeg dømmer dig ikke.

Synes da egentlig ikke der er grundlag for nedladende smileys..Virkelig underlig (og meget barnlig) måde at diskutere noget på..

Anmeld

20. februar 2013

BellaT

dukke skriver:

Hejsa piger

Jeg har her de sidste par uger holdt en fridag om ugen med aksel da vi gerne vil nyde den sidste tid sammen med ham før lillesøster kommer til verden og der er kun 8 dage til termin.

Det skal lige siges at han er 2 år og 4 mdr og går i DP

Så jeg ville bare høre jeres mening om det

Selvfølgelig okay! Det bestemmer du helt selv. Men du vil ikke fortryde det, for denne tid kommer aldrig tilbage. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.