Er det okay at holde hjem?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. februar 2013

Frk. Himmelblå

dukke skriver:

Hejsa piger

Jeg har her de sidste par uger holdt en fridag om ugen med aksel da vi gerne vil nyde den sidste tid sammen med ham før lillesøster kommer til verden og der er kun 8 dage til termin.

Det skal lige siges at han er 2 år og 4 mdr og går i DP

Så jeg ville bare høre jeres mening om det

Jeg forstår slet ikke, hvad der skulle kunne være forkert i at holde ham hjemme en dag om ugen?

Du opdager vel, hvis han hellere vil i dagpleje :-) Og så er det vel også fint at sende ham afsted :-)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. februar 2013

dukke

Valle81 skriver:

Jeg gad godt høre fra dem der siger nej:-)

Ja det gad jeg også

Anmeld

20. februar 2013

2babygirls

dukke skriver:

Hejsa piger

Jeg har her de sidste par uger holdt en fridag om ugen med aksel da vi gerne vil nyde den sidste tid sammen med ham før lillesøster kommer til verden og der er kun 8 dage til termin.

Jeg gjorde præcis det samme med min datter.

Anmeld

20. februar 2013

Sophie90

dukke skriver:

Hejsa piger

Jeg kan slet ikke forstå du overhoved stiller det her spørgsmål :s du har vel fået barnet for at være sammen med det.. og det er jo ikke fordi han har deadlines han skal holde i dagplejen.. Kan slet slet ikke forstå hvordan du kan være i tvivl om det er ok :s og er ret overrasket over svarene, at folk synes det er OKAY men det skal ikke ske for tit Man har vel kun børnene i døgninstitution fordi man selv skal på arbejde og ja nuvel børnene har godt af at se andre børn..Men come on..

Anmeld

20. februar 2013

annec

Efter jeg er gået på barsel er Sebastian hjemme hver onsdag. Os fordi der går vi til gymnastik :-)

Anmeld

20. februar 2013

Laulund87

Jeg er på førtidspension og Maria har ofte fridage, det er da kun skønt!

Anmeld

20. februar 2013

dukke

Animalia skriver:

Jeg kan slet ikke forstå du overhoved stiller det her spørgsmål :s du har vel fået barnet for at være sammen med det.. og det er jo ikke fordi han har deadlines han skal holde i dagplejen.. Kan slet slet ikke forstå hvordan du kan være i tvivl om det er ok :s og er ret overrasket over svarene, at folk synes det er OKAY men det skal ikke ske for tit Man har vel kun børnene i døgninstitution fordi man selv skal på arbejde og ja nuvel børnene har godt af at se andre børn..Men come on..

Jeg har vel lov til at spørge om det og om høre hvad andre har gjort.
Og folk svar som de har lyst til og hvis du har et problem med det så kunne du jo bare lade vær med at skrive noget.

Anmeld

20. februar 2013

Laulund87

Animalia skriver:

Jeg sender da min datter i børnehave selvom jeg ikke skal på arbejde og det er der vist en del der gør, så det var da noget af en udtalelse

Anmeld

20. februar 2013

lycly

Jeg synes det er super fint! Jeg ville ønske at jeg kunne gøre det samme Jeg deler min datter 7/7 med hendes far så jeg ville elske at jeg kunne holde en fast fridag med hende når jeg har hende. Nu her inden lillebror kommer. Men jeg arbejder desværre hver dag så det er ikke muligt

Anmeld

20. februar 2013

Sophie90

dukke skriver:

Jeg har vel lov til at spørge om det og om høre hvad andre har gjort.
Og folk svar som de har lyst til og hvis du har et problem med det så kunne du jo bare lade vær med at skrive noget.

Jeg har aldrig sagt jeg havde noget imod du spurgte, blot at jeg overhoved ikke forstår det, hvilket også er en måde at udtrykke min personlige mening på

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.