Er det okay at holde hjem?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: Er det forkerte at holde ham hjem

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

2.825 visninger
35 svar
41 synes godt om
20. februar 2013

dukke

Hejsa piger

Jeg har her de sidste par uger holdt en fridag om ugen med aksel da vi gerne vil nyde den sidste tid sammen med ham før lillesøster kommer til verden og der er kun 8 dage til termin.

Det skal lige siges at han er 2 år og 4 mdr og går i DP

Så jeg ville bare høre jeres mening om det

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. februar 2013

IG

dukke skriver:

Hejsa piger

Jeg har her de sidste par uger holdt en fridag om ugen med aksel da vi gerne vil nyde den sidste tid sammen med ham før lillesøster kommer til verden og der er kun 8 dage til termin.

Jeg ser ikke noget galt i en omsorgsdag hist og her så længe han kan tillade sig at holde fri, og han er glad for at være hjemme...

Anmeld

20. februar 2013

Valle81

Hold alle dem du vil:-) tiden kommer aldrig igen og tro dig den har hurtigere end et tror, og lige pludselig går de i skole og kan ikke bare holde fri.

Vores drenge har altid fri om fredagen da far har fri der:-)

Anmeld

20. februar 2013

Maja88

En mor som dig burde alle børn have.. de har så godt af fridage en gang imellem

Anmeld

20. februar 2013

bøllen

dukke skriver:

Hejsa piger

Syntes det er super med den mulighed, nyd den så længe I kan 

Anmeld

20. februar 2013

Tip!

min søn siger når han har behov for en fridag  

idag har han holdt fri (læse hjemme dag i gruppen, jeg læser alligvel først i aften) så har vi hygget hele dagen.. 

børn kan også have behov for at være hjemme, som vi også selv har behov for ind i mellem  

Anmeld

20. februar 2013

Benjamins'mor

Jeg gør det selv indimellem

Anmeld

20. februar 2013

Malene76

dukke skriver:

Hejsa piger

Da jeg arbejder på en døgninstitution så er mine arbejdstider meget skiftende og min søn holder da ind i mellem fri sammen med mig på mine fridage. Jeg vil jo nyde ham mens jeg kan.  Jeg har ham fast hjemme hver 3. mandag efter min  weekendvagt, hvor jeg jo stort set ikke har set ham. Derudover så er han hejmme hso mig når jeg har lyst til det. Nyd ham og giv ham soloforkælelsestid alene mens du kan.

KH Malene

Anmeld

20. februar 2013

Maja_4000

Selvfølgelig er det i orden at holde ham hjemme! Det kunne flere forældre lære af :p jeg har fri 2 ud af 3 tirsdage og der holder jeg tit Caroline hjemme .. Elsker fridage

Anmeld

20. februar 2013

Valle81

Jeg gad godt høre fra dem der siger nej:-)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.