Sommerplaner?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. februar 2013

Ditte-3

Vi skal på kørselv ferie først til Paris og Disney så vider rund til venedi og ROM ja kan ik helt husk alle steder vi planlage men vi er væk 3 uger så det bliver dejlig s 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. februar 2013

isabellasmor

MorDk skriver:

Hvad skal I lave i sommerferien?

Jeg har barsel og på dagpenge der så vi har ikke råd til det store, men regner med vi skal ud i vores kano og hygge... og Bassen skal nok 1 uges tid på kanotur med far. Jeg er hjemme med Prinsessen og så laver vi noget forskelligt. Nogle gode råd til hvad jeg kunne lave med Prinsessen? Hun vil være 9-11 mdr. i sommeren...

Ville sååå gerne ud og rejse, men det holder økonomien desværre ikke til  Må spare op! Vil gerne afsted når Bassen er omkring 4 år og så er lillepigen omkring 2 år... Så er der jo lidt tid at spare op i... Ville så gerne 14 dage til Grækenland med min lille familie ♥ Min kæreste har aldrig rigtig været på charterrejser hvorimod jeg er opvokset med dem. I 2010 rejste jeg med min søn og mor til Korfu (Grækenland) Dejlig uge vi havde os der. Der var min søn 10 mdr. Det gik super godt!

Vi har bestilt en forlænget weekend til Lalandia  

så har vi også snakket om at tage i zoologisk have, legejunglen, skovtur, osv.. Vi har heller ikke det vilde økonomiske overskud, så  

Anmeld

20. februar 2013

Leneur

Håber så meget på 14 dage til Kreta. Elsker bare at være der men skal jo først lige have et pas til Silje men det er en langsommelig affære, da hendes biofar på det nærmeste er forsvundet fra jordens overflade og det trækker lidt tænder ud. Hvis hun ikke får pas, finder vi et sommerhus ved Vesterhavet og vi skal også et smut til Sjælland, så vi kommer ikke til at kede os. Lige meget hvad det bliver til.

Anmeld

20. februar 2013

PernilleogLouis

Vi har lejet et sommerhus på Bornholm i uge 26 - hvis man lejer ude for skolernes sommerferie kan man virkelig spare meget Vi skal afsted med mine søskende, deres mænd og børn

Resten af ferien bliver holdt senere på sommeren - evt også i sommerhus - har de sidste to år lånt min kollegas sommerhus og det er bare så lækkert så det gør vi måske men overvejer også at tag til Bali med min dreng

Og på fredag tag vi to uger til Thailand))

Anmeld

20. februar 2013

Carina:-)

Vi skal til Kroatien i 14 dage,og nogle dage til kbh.

Anmeld

20. februar 2013

Mettefpigen

Har ikk ferie så her sker der ikk noget..... Men du kan da være i haven og hygge, zoo eller andre steder :-)

Anmeld

20. februar 2013

kriknu

MorDk skriver:

Hvad skal I lave i sommerferien?

Jeg har barsel og på dagpenge der så vi har ikke råd til det store, men regner med vi skal ud i vores kano og hygge... og Bassen skal nok 1 uges tid på kanotur med far. Jeg er hjemme med Prinsessen og så laver vi noget forskelligt. Nogle gode råd til hvad jeg kunne lave med Prinsessen? Hun vil være 9-11 mdr. i sommeren...

Ville sååå gerne ud og rejse, men det holder økonomien desværre ikke til  Må spare op! Vil gerne afsted når Bassen er omkring 4 år og så er lillepigen omkring 2 år... Så er der jo lidt tid at spare op i... Ville så gerne 14 dage til Grækenland med min lille familie ♥ Min kæreste har aldrig rigtig været på charterrejser hvorimod jeg er opvokset med dem. I 2010 rejste jeg med min søn og mor til Korfu (Grækenland) Dejlig uge vi havde os der. Der var min søn 10 mdr. Det gik super godt!

Ville rigtig gerne ud at rejse, men med termin 27. Juni så går det nok desværre ikke  Så jeg bliver bare hjemme i gode gamle danmark, og besøger måske nogle af de små øer som Fanø og Rømæ o.l. på en dags ture... måske en weekend tur på Samsø med min søster i Maj, men det er jo ikke rigtig sommer i Maj 

Ville utrolig gerne til Bornholm i starten af August, men der er lillemanden jo kun 1 måned 

Anmeld

20. februar 2013

henh01

Vi håber på at finde nogen der har et sommerhus ved ebeltoft vi kan leje til rimelige penge og så bruge en uge i det jyske med besøg hos Ree Park, Kattegat og Djurs sommerland.

Ellers må vi være kreative herhjemme

Vi er fast en tur i Knuthenborg og min svigermor campere så mon ikke vi skal derned en weekend også.

Til efteråret skal vi til Egypten sammen med mine forældre.

Jeg har termin slut maj, og vi vælger derfor at bruge de ekstrem varme mdr i DK

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.