Sommerplaner?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. februar 2013

Dinna88

Vi skal forhåbentligt en uge til enten Grækenland eller Tyrkiet.

Til efteråret skal vi til Island i 14 dage, så der skal spares en del penge sammen til det. Een af mine bedste veninder skal giftes deroppe. Jeg glæder mig rigtig meget til at besøge det land. Tror det er rigtig smukt.

Ellers står den vist på arbejde og besøg af venner

ja, vi tager jo så lige over til PT 3-4 uger  Og så skal hun tage mig med til Grækenland!!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. februar 2013

Maja88

Vi skal forhåbentlig til stranden... en masse i haunstrup dyrepark.. måske i sommerhus 

Anmeld

19. februar 2013

MorDk

Maja88 skriver:

Vi skal forhåbentlig til stranden... en masse i haunstrup dyrepark.. måske i sommerhus 

Lyder hyggeligt

Anmeld

19. februar 2013

Lullaby

Vi har købt hus der så derfor skal vi ingen steder. Der skal sommerferien bruges på at rydde op, sætte tapet op osv. Men den store skal på Safari-sommerskole i en uge og så satser jeg på at de skal på overnatning hos forskellige familiemedlemmer. Og så ellers strand osv

Anmeld

19. februar 2013

mth1987

Vi har lige købt en gammel gård som skal istandsættes og så venter vi også barn nr 2 til sommer så det bliver nok ikk så meget andet. Vi sku ha været til Spanien med mine forældre men det må vente. Og hvis vi har overskud har mine forældre sommerhus i Sverige og sydsjælland så vi kan da komme lidt væk fra bygge rod

Tænker at vi ska i knuthenborg, Kbh zoo og måske bonbon land med datteren og hvad vi ellers ka finde på

Anmeld

19. februar 2013

Christina :-)

MorDk skriver:

Hvad skal I lave i sommerferien?

Jeg har barsel og på dagpenge der så vi har ikke råd til det store, men regner med vi skal ud i vores kano og hygge... og Bassen skal nok 1 uges tid på kanotur med far. Jeg er hjemme med Prinsessen og så laver vi noget forskelligt. Nogle gode råd til hvad jeg kunne lave med Prinsessen? Hun vil være 9-11 mdr. i sommeren...

Ville sååå gerne ud og rejse, men det holder økonomien desværre ikke til  Må spare op! Vil gerne afsted når Bassen er omkring 4 år og så er lillepigen omkring 2 år... Så er der jo lidt tid at spare op i... Ville så gerne 14 dage til Grækenland med min lille familie ♥ Min kæreste har aldrig rigtig været på charterrejser hvorimod jeg er opvokset med dem. I 2010 rejste jeg med min søn og mor til Korfu (Grækenland) Dejlig uge vi havde os der. Der var min søn 10 mdr. Det gik super godt!

Føde;-)

Anmeld

19. februar 2013

B&J

vi skal nok blive her hjemme men regner stærkt med vi en dag skal til Løkken så daniel kan komme til vandet, en dag i aalborg zoo og en masse gange i nordsøen. og nu må vi ellers se hvad der sker... desværre ingen rejsen eller ja for jeg er stadig på kontanthjælp og kæresten er ved at tage uddannelse... men HÅBER JOBBET KOMMET

Anmeld

19. februar 2013

Tip!

kreta i 11 dage, camping med et par fantatiske veninder og skønne børn.. Og ellers bare nyde halvanden måneds sommerferie.. Yay

Anmeld

19. februar 2013

Juni-barn

Jeg Bear termin D.24-6 så ved ikke helt hvad det ender med for os... Vi har altid 2 sommerhuse vi kan tá til hvis overskuddet er der... Vil rigtig gerne i mine bedsteforældres sommerhus på Samsø... Ellers har min kæreste sommerhus i sverige... Men nu må vi se hvad der sker når lille manden kommer... 

Anmeld

19. februar 2013

Aagaard

Her sender jeg manden på interrail med et par kammerarter og Milja på næsten 2 til sommer og jeg skal nok på camping i haven og hos mine forældre og så må vi se om der ikke skulle blive penge til et par udflugter til dyreparker og lignene.

Desuden har jeg et stort 10 points fag jeg skal have taget i august, det fik jeg ikke taget her i januar pga. min mands depression. Så her står den mest på hjemmehygge og læsning

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.