Sommerplaner?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.099 visninger
37 svar
16 synes godt om
19. februar 2013

MorDk

Hvad skal I lave i sommerferien?

Jeg har barsel og på dagpenge der så vi har ikke råd til det store, men regner med vi skal ud i vores kano og hygge... og Bassen skal nok 1 uges tid på kanotur med far. Jeg er hjemme med Prinsessen og så laver vi noget forskelligt. Nogle gode råd til hvad jeg kunne lave med Prinsessen? Hun vil være 9-11 mdr. i sommeren...

Ville sååå gerne ud og rejse, men det holder økonomien desværre ikke til  Må spare op! Vil gerne afsted når Bassen er omkring 4 år og så er lillepigen omkring 2 år... Så er der jo lidt tid at spare op i... Ville så gerne 14 dage til Grækenland med min lille familie ♥ Min kæreste har aldrig rigtig været på charterrejser hvorimod jeg er opvokset med dem. I 2010 rejste jeg med min søn og mor til Korfu (Grækenland) Dejlig uge vi havde os der. Der var min søn 10 mdr. Det gik super godt!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. februar 2013

Noahmor

MorDk skriver:

Jeg har barsel og på dagpenge der så vi har ikke råd til det store, men regner med vi skal ud i vores kano og hygge... og Bassen skal nok 1 uges tid på kanotur med far. Jeg er hjemme med Prinsessen og så laver vi noget forskelligt. Nogle gode råd til hvad jeg kunne lave med Prinsessen? Hun vil være 9-11 mdr. i sommeren...

Ville sååå gerne ud og rejse, men det holder økonomien desværre ikke til  Må spare op! Vil gerne afsted når Bassen er omkring 4 år og så er lillepigen omkring 2 år... Så er der jo lidt tid at spare op i... Ville så gerne 14 dage til Grækenland med min lille familie ♥ Min kæreste har aldrig rigtig været på charterrejser hvorimod jeg er opvokset med dem. I 2010 rejste jeg med min søn og mor til Korfu (Grækenland) Dejlig uge vi havde os der. Der var min søn 10 mdr. Det gik super godt!

vi har valgt at blive i Danmark i sommerferien. Vi har børn på 2, 11 og 15.

Vi skal nogle dage i Rønbjerg feriecenter. Og så skal vi prøve noget nyt i år. Vi har selv et sommerhus på Nordfyn og i år bytter vi så med nogle der har sommerhus ved vesterhavet. 

Regner ikke med at den store på 15 gider med, men så kan vi andre hygge os. 

Vi tager så til Korfu til efteråret. 

Lyder da også som om I får en hyggelig ferie hjemme.

Anmeld

19. februar 2013

FogL

MorDk skriver:

Vi skal til Danmark igen til sommer..
Tror bare vi skal hygge hjemme, ud og besøge en masse familie, på stranden hvis det er godt vejr og måske en tur i Fårup/bakken... Nu må vi se Det plejer at komme løbende når vi er hjemme. Hun er dog også 1,5 på det tidspunkt.. Sidste sommer var rigtig hyggelig med en masse græsplænesjov og lange ture i det gode vejr. Og så nød vi at hun kunne sove i barnevognen

Hvis vi boede i Danmark ville det nok ikke være meget anderledes, eftersom vi heller kommer til at have de store sedler at rode med. Men synes også sagtens man kan have det sjovt i Danmark. Evt tage i badeland etc.

Anmeld

19. februar 2013

MorDk

Danmark er bare dejligt! MEN... er også noget så glad for sydens sol ♥

Anmeld

19. februar 2013

FogL

MorDk skriver:

Danmark er bare dejligt! MEN... er også noget så glad for sydens sol ♥

Ja, det kan jeg godt forstå. Sådan har jeg det også Håber også at det bliver noget vi kan gøre en dag

Ellers kan I leje/låne et sommerhus en uges tid i dk?

Anmeld

19. februar 2013

MorDk

Freyjasmor skriver:

Ja, det kan jeg godt forstå. Sådan har jeg det også Håber også at det bliver noget vi kan gøre en dag

Ellers kan I leje/låne et sommerhus en uges tid i dk?

Jo men det er jo også lidt dyrt medmindre der er flere med til at splitte prisen...

Anmeld

19. februar 2013

MyLove E

Hej:-)
Vi er begyndt at snakke ferie. I Juni skal vi til Kbh da vi skal til koncert med Dephece mode :-):-):-):-) Jeg glæder mig. og så er vi ved at se om vi kan finde et sommerhus på bornholm :-) For nu er vi jo halvvejs derover:-):-)

Når vi kommer til den rigtige sommerferie tid. Tager vi igen til kbh hvor nogle af mine mands venner har en lejlighed vi vimå låne:-) Og så skal vi i sommerhus i Sverige, min svorgers :-) Så

Min mand kommer fra kbh ( har faktisk boet i Lyngby) Så vi skal bare besøge venner og familie:-)

Anmeld

19. februar 2013

L&V

Jeg satser jo på og sku føde i sommerferien så vores planer er ikke de store og ret løse men det vi har snakket om er et smut til skagen da det er en tradition. Så har vi snakket om at låne et sommerhus i ebeltoft så vi kan hygge også ligger ree park tæt på det vil Laura sikkert elske og ellers tager vi nogle små hyggeture

Anmeld

19. februar 2013

Frk.S

Vi skal til Albanien. Én af vores venner skal giftes i Albanien, og det er vi inviteret med til.

Det bliver i 1-2 uger - det har vi ikke lige bestemt os for endnu.

Derudover kan det være vi skal have et eller andet weekendophold (bare os to) i forbindelse med at vi selv skal giftes - så det bliver vores "bryllupsrejse" hvor vi bare er os to.

Når det er mere end max 2 overnatninger VIL jeg have Freja med - så hun skal naturligvis med til Albanien. 

Anmeld

19. februar 2013

Loa

Vi tager til San Diego til september.

Vi er store fans af USA, så der tager vi gerne til

Seaworld, Disney og lign. skal besøges.

Det har min datter i hvert fald været glad for de andre gange vi har været afsted

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.