MorDk skriver:
Hvad skal I lave i sommerferien?
Jeg har barsel og på dagpenge der så vi har ikke råd til det store, men regner med vi skal ud i vores kano og hygge... og Bassen skal nok 1 uges tid på kanotur med far. Jeg er hjemme med Prinsessen og så laver vi noget forskelligt. Nogle gode råd til hvad jeg kunne lave med Prinsessen? Hun vil være 9-11 mdr. i sommeren...
Ville sååå gerne ud og rejse, men det holder økonomien desværre ikke til
Må spare op! Vil gerne afsted når Bassen er omkring 4 år og så er lillepigen omkring 2 år... Så er der jo lidt tid at spare op i... Ville så gerne 14 dage til Grækenland med min lille familie ♥ Min kæreste har aldrig rigtig været på charterrejser hvorimod jeg er opvokset med dem. I 2010 rejste jeg med min søn og mor til Korfu (Grækenland) Dejlig uge vi havde os der. Der var min søn 10 mdr. Det gik super godt!
Vi skal til Danmark igen til sommer..
Tror bare vi skal hygge hjemme, ud og besøge en masse familie, på stranden hvis det er godt vejr og måske en tur i Fårup/bakken... Nu må vi se

Det plejer at komme løbende når vi er hjemme. Hun er dog også 1,5 på det tidspunkt.. Sidste sommer var rigtig hyggelig med en masse græsplænesjov og lange ture i det gode vejr. Og så nød vi at hun kunne sove i barnevognen
Hvis vi boede i Danmark ville det nok ikke være meget anderledes, eftersom vi heller kommer til at have de store sedler at rode med. Men synes også sagtens man kan have det sjovt i Danmark. Evt tage i badeland etc.
Anmeld