Sommerplaner?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. februar 2013

Maja_4000

Vi skal to uger til Grækenland med mine forældre til september, så vi holder nok kun en uges sommerferie i år .. Der regner jeg bare med at vi skal slappe af herhjemme/i sommerhuset .. Tage i bon bon land, på stranden osv.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. februar 2013

annec

MorDk skriver:

Hvad skal I lave i sommerferien?

Jeg har barsel og på dagpenge der så vi har ikke råd til det store, men regner med vi skal ud i vores kano og hygge... og Bassen skal nok 1 uges tid på kanotur med far. Jeg er hjemme med Prinsessen og så laver vi noget forskelligt. Nogle gode råd til hvad jeg kunne lave med Prinsessen? Hun vil være 9-11 mdr. i sommeren...

Ville sååå gerne ud og rejse, men det holder økonomien desværre ikke til  Må spare op! Vil gerne afsted når Bassen er omkring 4 år og så er lillepigen omkring 2 år... Så er der jo lidt tid at spare op i... Ville så gerne 14 dage til Grækenland med min lille familie ♥ Min kæreste har aldrig rigtig været på charterrejser hvorimod jeg er opvokset med dem. I 2010 rejste jeg med min søn og mor til Korfu (Grækenland) Dejlig uge vi havde os der. Der var min søn 10 mdr. Det gik super godt!

Jeg har termin d. 18/6 så det blir desværre ingen udlandsrejse i år.
Har en dreng på halvandet år, vi skal til BERLIN her d. 22/3 og så til Lalandia i maj og så Samsø i august :-)

Anmeld

19. februar 2013

FamilenStorm

MorDk skriver:

Jeg har barsel og på dagpenge der så vi har ikke råd til det store, men regner med vi skal ud i vores kano og hygge... og Bassen skal nok 1 uges tid på kanotur med far. Jeg er hjemme med Prinsessen og så laver vi noget forskelligt. Nogle gode råd til hvad jeg kunne lave med Prinsessen? Hun vil være 9-11 mdr. i sommeren...

Ville sååå gerne ud og rejse, men det holder økonomien desværre ikke til  Må spare op! Vil gerne afsted når Bassen er omkring 4 år og så er lillepigen omkring 2 år... Så er der jo lidt tid at spare op i... Ville så gerne 14 dage til Grækenland med min lille familie ♥ Min kæreste har aldrig rigtig været på charterrejser hvorimod jeg er opvokset med dem. I 2010 rejste jeg med min søn og mor til Korfu (Grækenland) Dejlig uge vi havde os der. Der var min søn 10 mdr. Det gik super godt!

I sommerferien bliver bare hjemme og hygger.. Alberte ( på 2 1/2 år) Har en slaraffenland i haven, så der vil der blive brugt en masse tid

Men tilgengæld går turen højst sandsynligt til Florida i starten af december.. Vi har en god ven derovre, så det bliver skønt.. Det er 5 år siden sidst vi var afsted.. Elsker at være i staterne

Det bliver lidt spændene at skulle på så lang en rejse med en på knap 3 år til den tid og så lille bror som vil være 9 mdr..

Anmeld

19. februar 2013

Svenne

Vi har købt sæsonkort til Jesperhus Blomsterpark til 250 kr.
Det giver også gratis adgang til Aalborg Zoo, Aqua Silkeborg, Sommerland Sjælland og den Den Gamle By i Århus.
Vores søn på næsten 3 år snakker allerede meget om Jesperhus, så det bliver så dejligt at tage ham med igen.

Derudover skal vi i sommerhus med min familie en uges tid og mandens forældre har deres eget sommerhus, som vi sikkert også skal besøge.

Vi skal også en tur til Kbh, hvor mandens søster bor.

Landsskuet i Herning med masser af dyr og maskiner er også en tradition - min søn er maskingal!

Så det bliver billig ferie i Danmark (fordi vi venter Lillebror her i marts orker jeg ikke at skulle ud og rejse!), men jeg ved, at sønnen vil komme til at ELSKE det!

Vi var i Grækenland i August, så det er ikke så længe siden, at vi er "trængende" igen

Anmeld

19. februar 2013

LykkeB

Vi skal 2 uger til Alanya og jeg glæder mig SÅ meget! Vi var afsted sidste år da Elias var 4 måneder - det gik super fint. Men det bliver en anderledes ferie i år, når vi har en dreng på 16 måneder, det bliver så dejligt 

Anmeld

19. februar 2013

Victoria2013

Jeg har termin den 20. juni, så min plan for sommeren er at være mor for min datter  vi tager måske en uge i svigerforældrenes sommerhus, men det bliver vist også det... nu skal vi jo lige lære at være forældre også

Ville SÅ gerne på ferie, evt. til efteråret, men ved endnu ikke om kæresten kan overtales. Jeg ELSKER at rejse og kan næsten ikke holde tanken ud om at jeg måske slet ikke kommer ud og rejse i år  glæder mig virkelig meget til at blive mor, men ikke at skulle rejse fordi kæresten mener det bliver for meget med sådan en lille bebs - han er ikke helt så spontant anlagt som mig og og vil gerne have alt planlagt og på plads og være sikker på at det ikke bliver besværligt... blabla... det syntes jeg er lidt hårdt

Anmeld

19. februar 2013

Troldemommi

Jeg har termin den 30 August så vi bliver hjemme i dejlige DK, men vi skal på ferie i min svigermors sommerhus i Lendrup i en uge, det glæder jeg mig til, så skal der bades

Monica

Anmeld

19. februar 2013

StineW79

Profilbillede for StineW79

Vi ska i svigerfars sommerhus i hostrup, med et hold venner. Det er tæt på hjerl hede, så der ska vi nok et smurt forbi.

Så ska vi nok et smut i min mosteres sommerhus i vrist ud til vesterhavet, hvor vi ska ud på ture fra. Og bare nyde havet! 

Måske tager vi på charterferie sener på året, når vi ved om jeg har fundet arbejde. Lige nu går jeg jo hjemme på barsel. Vh Stine 

Anmeld

19. februar 2013

MissMaria

MorDk skriver:

Vi skal en uge til Alanya her i april.. Hvad vi skal til sommer har vi ikke planlagt endnu, er vejret fint, kunne jeg forestille mig vi bliver i DK, mine forældre har et sommerhus ved Henne Strand. Ellers besøger vi nok Oskars farfar i Bonn.. Vi vil gerne ud og rejse igen til efteråret, vi har bare ikke bestemt os for hvor turen skal gå hen (men til Oktober har vi været sammen i 10 år, og det synes vi skal fejres med en ferie )

Har ikke lige nogle ideer til hvad du kan lave med din datter, men hvis vejret er til det, kan man jo nyde naturen, stranden mm..

Uhh glæder mig til sol og sommer

Anmeld

19. februar 2013

PT

Profilbillede for PT
Når forandringens vinde blæser, bygger nogle læhegn, mens andre rejser vindmøller
Vi skal forhåbentligt en uge til enten Grækenland eller Tyrkiet.

Til efteråret skal vi til Island i 14 dage, så der skal spares en del penge sammen til det. Een af mine bedste veninder skal giftes deroppe. Jeg glæder mig rigtig meget til at besøge det land. Tror det er rigtig smukt.

Ellers står den vist på arbejde og besøg af venner

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.