Jeg ved snart ikke

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. februar 2013

MorTilEn2013Dreng

mariesmavse92 skriver:

Rigtig god bedring! Ved satme godt hvor hårdt det er - prøv at tage en dag ad gangen! Det er helt sikkert du kan få sodavandsis i velsassorterede supermarkeder! Sidste graviditet var det det eneste jeg spiste i starten. Ellers har jeg også hørt at b6 vitaminer skulle være kvalmestillende. Puha, hvor er det synd for dig! Håber du ikke har det så længe endnu!

Mange tak
Fandt heldigvis Sun Lolly i Bilka så købte lige tre pakker
Men puha nej det ikke sjovt og håber virkelig også snart det går over. Hele min hverdag er bare gået i stå

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. februar 2013

MorTilEn2013Dreng

mth1987 skriver:

Ved præcis hvordan du har det. Har også været der og fik det skidt af alt. Men det endte så også med indlæggelse. Og det var nok også godt for havde tabt mig en del og min urin var ekstremt koncentreret. Jeg fik zofran på hospitalet der tog det værste så jeg ku få lidt næring i mig. Og da jeg blev udskrevet fik jeg min læge til at lave en recept på ondansetron som er den billigere udgave af zofran ( 10 stk koster 300kr af de billige) men de er guld værd. Efter jeg stoppede med at kaste op for ca 3 uger siden har jeg taget en halv om aftenen for ellers ku jeg ikk få noget ned da jeg bliver rigtig skidt hen ad eftermiddagen. 

Pt har jeg været uden kvalme stillende i en uge, men er stadig rigtig skidt om aftenen så går i seng tidligt. 

Jeg er 16+1 i dag så slap desværre ikk omkring de 12 uger

Puha jeg håber da ikke når jeg til indlæggelse. Nu har jeg fundet sodavandsis så håber jeg kan få dem ned og som regel sent om aften kan jeg spise, så der spiser jeg også, så håber ikke jeg når til at skulle blive indlagt.
Men hvad gjorde du med de der vitaminpiller man skal tage ? Kunne du overhovedet det? Er bare så bange for min lille baby ikke overlever det her

Anmeld

19. februar 2013

mth1987

MiichellaMalou skriver:

Puha jeg håber da ikke når jeg til indlæggelse. Nu har jeg fundet sodavandsis så håber jeg kan få dem ned og som regel sent om aften kan jeg spise, så der spiser jeg også, så håber ikke jeg når til at skulle blive indlagt.
Men hvad gjorde du med de der vitaminpiller man skal tage ? Kunne du overhovedet det? Er bare så bange for min lille baby ikke overlever det her

Hvis ikk du får væske nok er det smart lige at komme en tur forbi hospitalet. Jeg ville heller ikk men var vidst meget godt jeg gjorde det til sidst. Jeg har intet spist af alt det folk snakker om og gjorde det heller ikk i første graviditet. Jeg er af den overbevisning at folk har født børn i mange mange år uden alt det der. Og jeg vil hellere forsøge at få mad ned end at sluge piller og få det værre. Er ret dårlig til piller i forvejen. Og min jordemoder og læge synes også det er helt fint at jeg koncentere mig om at ku få lidt ned, så du skal altså ikk bekymre dig om at du ikk lige spiser vitaminer osv. Bare du får noget ned

Anmeld

19. februar 2013

MorTilEn2013Dreng

mth1987 skriver:

Hvis ikk du får væske nok er det smart lige at komme en tur forbi hospitalet. Jeg ville heller ikk men var vidst meget godt jeg gjorde det til sidst. Jeg har intet spist af alt det folk snakker om og gjorde det heller ikk i første graviditet. Jeg er af den overbevisning at folk har født børn i mange mange år uden alt det der. Og jeg vil hellere forsøge at få mad ned end at sluge piller og få det værre. Er ret dårlig til piller i forvejen. Og min jordemoder og læge synes også det er helt fint at jeg koncentere mig om at ku få lidt ned, så du skal altså ikk bekymre dig om at du ikk lige spiser vitaminer osv. Bare du får noget ned

Får rigeligt med væske drikker meget vand. Og meget lidt sodavand også the. Også senere på aften ved en ti elleve tiden kan jeg spise noget toast brød med ost på..

Anmeld

19. februar 2013

mth1987

MiichellaMalou skriver:

Får rigeligt med væske drikker meget vand. Og meget lidt sodavand også the. Også senere på aften ved en ti elleve tiden kan jeg spise noget toast brød med ost på..

Hvad med noget frugt? Og pt er det ting der knaser som jeg bedst ka få ned. men ville helt sikkert overveje kvalmestillende hvis det ikk bliver bedre. For toast og ost kan du jo ikk leve af. 

Ikk fordi jeg er meget bedre. Pt står den på frugt, cornflakes, toast (ost og skinke) lidt chips og popcorn om eftermidagen da jeg "mangler" salt i løbet af dagen. Ska helst ikk for meget i køleskabet eller stå med madvarer der lugter. Og så kan jeg kun drikke danskvand med saft i

Anmeld

19. februar 2013

MorTilEn2013Dreng

mth1987 skriver:

Hvad med noget frugt? Og pt er det ting der knaser som jeg bedst ka få ned. men ville helt sikkert overveje kvalmestillende hvis det ikk bliver bedre. For toast og ost kan du jo ikk leve af. 

Ikk fordi jeg er meget bedre. Pt står den på frugt, cornflakes, toast (ost og skinke) lidt chips og popcorn om eftermidagen da jeg "mangler" salt i løbet af dagen. Ska helst ikk for meget i køleskabet eller stå med madvarer der lugter. Og så kan jeg kun drikke danskvand med saft i

Kan ikke spise frugt da jeg bare kaster det op igen

Anmeld

19. februar 2013

Mink

MiichellaMalou skriver:

Hvad jeg skal gøre. Kan ikke holde særlig meget i mig og som regel kaster jeg det hele op igen. Og intet hjælper har snart prøvet alt..

føler med dig og ville bare sende en  selvom den ikke hjælper ret meget .. havde selv konstant kvalme og opkastning fra uge 6 til 12  nonstop .. tabte mig heeelt vildt, og kravlede nærmest rundt på gulvene fordi jeg ikke orkede at rejse mig.. det er bare sindssygt hårdt at ha det sådan ! håber dine nærmeste er der til at tage sig lidt ekstra af dig ... ! 

Anmeld

19. februar 2013

MorTilEn2013Dreng

Akmese skriver:

føler med dig og ville bare sende en  selvom den ikke hjælper ret meget .. havde selv konstant kvalme og opkastning fra uge 6 til 12  nonstop .. tabte mig heeelt vildt, og kravlede nærmest rundt på gulvene fordi jeg ikke orkede at rejse mig.. det er bare sindssygt hårdt at ha det sådan ! håber dine nærmeste er der til at tage sig lidt ekstra af dig ... ! 

Tak puha så slemt er det dog ikke med mig. Og håber inderligt snart det forsvinder.

Anmeld

19. februar 2013

Mullepilige

MiichellaMalou skriver:

Hvad jeg skal gøre. Kan ikke holde særlig meget i mig og som regel kaster jeg det hele op igen. Og intet hjælper har snart prøvet alt..

hej når jeg har det som næsten alle tid så plejer jeg spise rente toastbrød+rigtig cola ca 4 dage og så kan je holde made ned igen og men jeg er nøde til spise langsom og start med en måltid og vent et kvater når jeg r færdig og se hvordan jeg hr det for hvis jeg bare tage 2 gang så kommer det helte op men håber det kan hjælpe dig

Anmeld

19. februar 2013

MorTilEn2013Dreng

eriksen skriver:

hej når jeg har det som næsten alle tid så plejer jeg spise rente toastbrød+rigtig cola ca 4 dage og så kan je holde made ned igen og men jeg er nøde til spise langsom og start med en måltid og vent et kvater når jeg r færdig og se hvordan jeg hr det for hvis jeg bare tage 2 gang så kommer det helte op men håber det kan hjælpe dig

Jeg kan ikke li noget form for cola nu her når jeg er gravid. Og har meget svært ved at spise. Prøver med sodavandsis..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.