Jeg ved snart ikke

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.399 visninger
43 svar
2 synes godt om
18. februar 2013

MorTilEn2013Dreng

Hvad jeg skal gøre. Kan ikke holde særlig meget i mig og som regel kaster jeg det hele op igen. Og intet hjælper har snart prøvet alt..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. februar 2013

CH2012

MiichellaMalou skriver:

Hvad jeg skal gøre. Kan ikke holde særlig meget i mig og som regel kaster jeg det hele op igen. Og intet hjælper har snart prøvet alt..

Hvor langt er du henne?

Hvad med sådan nogle drikke-dimser, hvor der er mineraler, vitaminer, og gode næringsstoffer? Måske bare her hvor kvalmen er rigtig slem? Kan ikke huske hvad de hedder, men det er sådan nogle små drikke "beholder/flasker".

Anmeld

18. februar 2013

MorTilEn2013Dreng

CH2012 skriver:

Hvor langt er du henne?

Hvad med sådan nogle drikke-dimser, hvor der er mineraler, vitaminer, og gode næringsstoffer? Måske bare her hvor kvalmen er rigtig slem? Kan ikke huske hvad de hedder, men det er sådan nogle små drikke "beholder/flasker".

Er 8+5 idag.
Det kan jeg heller ikke. kan bare ikke holde noget i mig. Og kaster også vand op igen.

Anmeld

18. februar 2013

CH2012

MiichellaMalou skriver:

Er 8+5 idag.
Det kan jeg heller ikke. kan bare ikke holde noget i mig. Og kaster også vand op igen.

hmm, hvis det var mig, så ville jeg snakke med min læge så. Måske de kan give noget kvalmenedsættende. Min kæreste får noget kvalmenedsættende, når han har migræneanfald - men om du lige må bruge det, ved jeg ikk - men det er da værd at høre lægen ad 

Anmeld

18. februar 2013

Moooooooartilto:)

Profilbillede for Moooooooartilto:)
Mor til to rigtig dejlige børn <3
MiichellaMalou skriver:

Er du gravid søde

Det må jeg da have overset stort tillykke

Anmeld

18. februar 2013

MorTilEn2013Dreng

MarleneOlsen skriver:

Er du gravid søde

Det må jeg da have overset stort tillykke

Ja det er jeg
Og tak.

Anmeld

18. februar 2013

MorTilEn2013Dreng

CH2012 skriver:

hmm, hvis det var mig, så ville jeg snakke med min læge så. Måske de kan give noget kvalmenedsættende. Min kæreste får noget kvalmenedsættende, når han har migræneanfald - men om du lige må bruge det, ved jeg ikk - men det er da værd at høre lægen ad 

Har hørt og hun sagde bare små hyppige måltider. Men det hjælper ikke når jeg kaster det op igen.

Anmeld

18. februar 2013

Lise

Har du prøvet seaband?

Anmeld

18. februar 2013

malliebooh

MiichellaMalou skriver:

Min veninde som også er gravid har døjet meget med migræne, opkast og så videre derud af! Det kom så langt ud at hendes læge til sidst snakkede om indlæggelse.. Men så prøvede de en sidste løsning som var akupunktur. Det får hun igennem sin læge 1 gang om ugen, og hun siger hun har det helt fint igen og kan sagtens spise. Så længe hun bare husker at få det 1 gang om ugen, for ellers ryger hun lige direkte tilbage igen . (Hun glemte det én gang) Det er det eneste der har hjulpet på hende

Anmeld

18. februar 2013

MorTilEn2013Dreng

Lise skriver:

Har du prøvet seaband?

Jeps dem har jeg haft på længe og de hjælper heller ikke

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.