Jeg ved snart ikke

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. februar 2013

MorTilEn2013Dreng

tarkoflen skriver:

Jeg vil også sige, at du skal prøve, om du kan få lidt sodavandsis ned... Det kolde hjælper på kvalmen og så får du da lidt kalorier... Jeg fik sodavandsis efter narkose fordi jeg havde så meget kvalme og ikke kunne holde noget i mig, det er selvfølgelig ikke det samme, men jeg brugte det også i starten af min graviditet...

Kan du komme afsted med at få en vitaminpille engang imellem?

Rigtig god bedring!

Det sjælendet jeg kan sluge de der vitamin piller. Men gøre det så snart jeg kan.
Men jeg ved ikke hvor jeg kan købe sodavandsis henne på denne årstid.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. februar 2013

Muhmi

MiichellaMalou skriver:

Hvad jeg skal gøre. Kan ikke holde særlig meget i mig og som regel kaster jeg det hele op igen. Og intet hjælper har snart prøvet alt..

Puha, ja den er ikke sjov den graviditetskvalme...

Drik dig en masse vand og måske mælk, det gav mig en følelse af mæthed og gjorde at jeg fik lidt mindre kvalme...

til dig, det er ikke sjovt med den kvalme.. Kender det alt for godt...

Anmeld

19. februar 2013

tarkoflen

MiichellaMalou skriver:

Det sjælendet jeg kan sluge de der vitamin piller. Men gøre det så snart jeg kan.
Men jeg ved ikke hvor jeg kan købe sodavandsis henne på denne årstid.

Mon ikke man kan få de is, som du selv kan fryse i supermarkederne? Prøv et af de store supermarkeder? Ellers må du have fat i sådan nogle dimser, så du selv kan lave nogle af saftevand, så får du også dem, du helst vil have

Anmeld

19. februar 2013

tarkoflen

Hov ellers lav dem i isterningeposer så kan du evt. knuse dem hvis det er

Anmeld

19. februar 2013

L&V

MiichellaMalou skriver:

SundheSun

Har prøvet og lede efter sodavandsis men kan ikke det nogen steder får du det der på sygehuset gratis eller betaler du?

Sunlolly kan du få i brugsen osv. Ja det er gratis

Anmeld

19. februar 2013

MorTilEn2013Dreng

Muhmi skriver:

Puha, ja den er ikke sjov den graviditetskvalme...

Drik dig en masse vand og måske mælk, det gav mig en følelse af mæthed og gjorde at jeg fik lidt mindre kvalme...

til dig, det er ikke sjovt med den kvalme.. Kender det alt for godt...

Taak nej jeg synes godt nok det er hårdt lige pt . Kun at kunne lig i sengen.

Anmeld

19. februar 2013

MorTilEn2013Dreng

tarkoflen skriver:

Mon ikke man kan få de is, som du selv kan fryse i supermarkederne? Prøv et af de store supermarkeder? Ellers må du have fat i sådan nogle dimser, så du selv kan lave nogle af saftevand, så får du også dem, du helst vil have

Ja må prøve og kigge ved de har dem ikke i netto Lidl og rema.

Anmeld

19. februar 2013

MorTilEn2013Dreng

Månsson skriver:

Sunlolly kan du få i brugsen osv. Ja det er gratis

Må prøve og hører der hvor jeg skal føde.
Men kan du få dem nu? Synes ellers kun det er sæson vare

Anmeld

19. februar 2013

mariesmavse92

Rigtig god bedring! Ved satme godt hvor hårdt det er - prøv at tage en dag ad gangen! Det er helt sikkert du kan få sodavandsis i velsassorterede supermarkeder! Sidste graviditet var det det eneste jeg spiste i starten. Ellers har jeg også hørt at b6 vitaminer skulle være kvalmestillende. Puha, hvor er det synd for dig! Håber du ikke har det så længe endnu!

Anmeld

19. februar 2013

mth1987

MiichellaMalou skriver:

Hvad jeg skal gøre. Kan ikke holde særlig meget i mig og som regel kaster jeg det hele op igen. Og intet hjælper har snart prøvet alt..

Ved præcis hvordan du har det. Har også været der og fik det skidt af alt. Men det endte så også med indlæggelse. Og det var nok også godt for havde tabt mig en del og min urin var ekstremt koncentreret. Jeg fik zofran på hospitalet der tog det værste så jeg ku få lidt næring i mig. Og da jeg blev udskrevet fik jeg min læge til at lave en recept på ondansetron som er den billigere udgave af zofran ( 10 stk koster 300kr af de billige) men de er guld værd. Efter jeg stoppede med at kaste op for ca 3 uger siden har jeg taget en halv om aftenen for ellers ku jeg ikk få noget ned da jeg bliver rigtig skidt hen ad eftermiddagen. 

Pt har jeg været uden kvalme stillende i en uge, men er stadig rigtig skidt om aftenen så går i seng tidligt. 

Jeg er 16+1 i dag så slap desværre ikk omkring de 12 uger

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.