Jeg ved snart ikke

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. februar 2013

MorTilEn2013Dreng

malliebooh skriver:

Min veninde som også er gravid har døjet meget med migræne, opkast og så videre derud af! Det kom så langt ud at hendes læge til sidst snakkede om indlæggelse.. Men så prøvede de en sidste løsning som var akupunktur. Det får hun igennem sin læge 1 gang om ugen, og hun siger hun har det helt fint igen og kan sagtens spise. Så længe hun bare husker at få det 1 gang om ugen, for ellers ryger hun lige direkte tilbage igen . (Hun glemte det én gang) Det er det eneste der har hjulpet på hende

Men er det så gratis når man får det igennem lægen

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. februar 2013

malliebooh

MiichellaMalou skriver:

Men er det så gratis når man får det igennem lægen

Jeg tror bestemt ikke min veninde betaler noget for det, for det ville hun ganske enkelt ikke have råd til Men jeg ved ikke om det er det samme for der hvor du er.

Anmeld

18. februar 2013

MorTilEn2013Dreng

malliebooh skriver:

Jeg tror bestemt ikke min veninde betaler noget for det, for det ville hun ganske enkelt ikke have råd til Men jeg ved ikke om det er det samme for der hvor du er.

Må ringe og hører imorgen.

Anmeld

18. februar 2013

CH2012

MiichellaMalou skriver:

Har hørt og hun sagde bare små hyppige måltider. Men det hjælper ikke når jeg kaster det op igen.

Hun håber måske, at det snart går over. Og det gør det måske også. Men ja, jeg ved ikk hvad du så kan gøre. Tror hvis det var mig, at så ville jeg ind imellem prøve at spise noget. Men kan sagtens sætte mig ind i at det ikk er sjovt. Lider selv af en del kvalme når jeg har menstruation Når det er værst, kan jeg kun få cola ned.

Anmeld

18. februar 2013

MorTilEn2013Dreng

CH2012 skriver:

Hun håber måske, at det snart går over. Og det gør det måske også. Men ja, jeg ved ikk hvad du så kan gøre. Tror hvis det var mig, at så ville jeg ind imellem prøve at spise noget. Men kan sagtens sætte mig ind i at det ikk er sjovt. Lider selv af en del kvalme når jeg har menstruation Når det er værst, kan jeg kun få cola ned.

Prøver også og spise. Sådan kort efter jeg har kastet op. Men som regel kommer det bare op igen.
Mit har stået på siden uge 6. Og det virker ikke til det rigtig gider gå væk.

Anmeld

19. februar 2013

Løjsen

Åh hvor jeg føler med dig :-( Jeg har haft det på samme måde i begge mine graviditeter og ingen gode råd hjalp her. Det der med at stille nogle kiks ved sengen og spise lidt inden man står op, det fik mig bare til at kaste endnu mere op

Jeg kan desværre ikke komme med nogle gode råd, da jeg ikke selv havde noget der virkede på mig. Jeg gik også med Seaband uden effekt og fik akupunktur, desværre heller ikke den store effekt... da jeg nåede til 16. uge i første graviditet blev det heldigvis mindre og mindre... denne gang er det først omkring 19. uge (startede i 5. uge) at det er blevet bedre.

Nogle gange kan det bare være rart at høre, at man ikke er den eneste der har det skidt

Til gengæld skal du have fat i din læge igen, hvis du kaster så meget op at du taber dig - ellers må du indlægges og have noget væskebehandling, som kan få dig på højkant igen.

Rigtig god bedring!!!

Anmeld

19. februar 2013

L&V

Jeg er i uge 20 og får akupunktur en gang om ugen for kvalme/opkast oppe på sygehuset og det tager toppen.. B6vitamin kan hjælpe og sodavandsis

Anmeld

19. februar 2013

tarkoflen

Jeg vil også sige, at du skal prøve, om du kan få lidt sodavandsis ned... Det kolde hjælper på kvalmen og så får du da lidt kalorier... Jeg fik sodavandsis efter narkose fordi jeg havde så meget kvalme og ikke kunne holde noget i mig, det er selvfølgelig ikke det samme, men jeg brugte det også i starten af min graviditet...

Kan du komme afsted med at få en vitaminpille engang imellem?

Rigtig god bedring!

Anmeld

19. februar 2013

MorTilEn2013Dreng

Løjsen skriver:

Åh hvor jeg føler med dig :-( Jeg har haft det på samme måde i begge mine graviditeter og ingen gode råd hjalp her. Det der med at stille nogle kiks ved sengen og spise lidt inden man står op, det fik mig bare til at kaste endnu mere op

Jeg kan desværre ikke komme med nogle gode råd, da jeg ikke selv havde noget der virkede på mig. Jeg gik også med Seaband uden effekt og fik akupunktur, desværre heller ikke den store effekt... da jeg nåede til 16. uge i første graviditet blev det heldigvis mindre og mindre... denne gang er det først omkring 19. uge (startede i 5. uge) at det er blevet bedre.

Nogle gange kan det bare være rart at høre, at man ikke er den eneste der har det skidt

Til gengæld skal du have fat i din læge igen, hvis du kaster så meget op at du taber dig - ellers må du indlægges og have noget væskebehandling, som kan få dig på højkant igen.

Rigtig god bedring!!!

Puha håber ikke jeg skal gå så længe ville jeg slet ikke kunne.

Anmeld

19. februar 2013

MorTilEn2013Dreng

Månsson skriver:

Jeg er i uge 20 og får akupunktur en gang om ugen for kvalme/opkast oppe på sygehuset og det tager toppen.. B6vitamin kan hjælpe og sodavandsis

Har prøvet og lede efter sodavandsis men kan ikke det nogen steder får du det der på sygehuset gratis eller betaler du?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.