- kunstig sukker i 21 dage?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. februar 2013

StineW79

Profilbillede for StineW79
lineog4 skriver:

Jeg har ikke spist sukker siden d.1.1. Dvs jeg får sukker der er i mælkeprodukter (altså minimælk, A38, skyr og hytteost), og skulle der være sukker i grøntsager jeg ikke kender til.

Alt brød, pasta, ris osv er skåret væk. Så spiser reelt kun proteiner fra kød, fisk, mælkeprodukter og æg plus alle grøntsager. Jeg har ingen sukker trang meteor har smidt 11 kilo, ingen humørsvingninger og ja har det i det hele tager meget bedre end før.

line

Hold op det er flot!! Det er også lidt det jeg overvejer at gøre! Vh stine

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. februar 2013

lineog4

StineW79 skriver:

Hold op det er flot!! Det er også lidt det jeg overvejer at gøre! Vh stine

Kan kun anbefale det....

Anmeld

18. februar 2013

StineW79

Profilbillede for StineW79
lineog4 skriver:

Kan kun anbefale det....

Mine tanker er bare om jeg har nok selv deciplin, til at holde det! Men ka bare se at der ryger alt for meget sukker indenbords, nu her hvor jeg " bare" går hjemme på barsel. Og det er bare møj træls!! 

Men tror jeg vil prøve mit bedste fra i morgen af!! Vh stine

Anmeld

18. februar 2013

Frk. Himmelblå

sandramor skriver:

Ja jeg har....
Jeg tog sådan en sukker detox hvor jeg skar al sukker væk!
Og Puuh så finder man ud af hvor afhængig kroppen er af det....
Men det er virkelig virkelig effektivt.... Men du skal forberede dig på at på 2 eller 3 dagen får du det dårligt... Ryster, fryser og får kvalme..... Men det varede dog kun en eller to dage ved mig....

Men for mig var det virkelig en øjenåbner for hvor meget sukker jeg egentlig bød min krop..... Og jeg slap af med min hovedpine og min træthed ret hurtigt....

Så hvis du har mod på det så go for it! Din krop vil takke dig for det :-)

Spændende. Det må prøves.
Men hvad mener man egentlig med sukkerfri? Jeg tænker, stort set alt indeholder jo sukker?? Hvad må man så spise??
Må man ikke engang få frugt? Hvad gør man lige..?

Anmeld

19. februar 2013

lineog4

StineW79 skriver:

Mine tanker er bare om jeg har nok selv deciplin, til at holde det! Men ka bare se at der ryger alt for meget sukker indenbords, nu her hvor jeg " bare" går hjemme på barsel. Og det er bare møj træls!! 

Men tror jeg vil prøve mit bedste fra i morgen af!! Vh stine

Jeg startede med 5 dagjegorov jeg endda skar grøntsager egetræets 3 dage sådan var min trang til slik og kage væk - havde så en stor lyst til grøntsager. For mig hjalp det var en kold tyrker.

held og lykke - bedste gevinst for mig er humør udsving er forsvundet 

Anmeld

19. februar 2013

sandramor

Frk. Himmelblå skriver:

Spændende. Det må prøves.
Men hvad mener man egentlig med sukkerfri? Jeg tænker, stort set alt indeholder jo sukker?? Hvad må man så spise??
Må man ikke engang få frugt? Hvad gør man lige..?

Altså med sukkerfri menes der at du skærer alle kulhydrater væk da det er dem der feder og mange af kulhydrater er sukker... Dog er der komplekse kulhydrater og ukomplekse....
Det jeg gjorde var jeg skar al hvidt brød væk, sodavand, slik, chokolade, saftevand, pålægschokolade.... Og jo altså du må gerne spise et eller 2 stykker frugt om dagen... Men det er fordi der er et stort indhold af frugtsukker i frugt og det kan i store mængder give dig samme "gener" som alm sukker.... Samtidig skal du skære pasta og ris væk da det også har stooort indhold af kulhydrater.... Og HVIS man alligevel gerne vil ha lidt så aldrig mere end hvad der kan ligge i din hånd ca....
Hvis du vil vide mere kan du finde maden du må spise under stenalderkost.... Thomas Rohde har skrevet en bog om det og han lever selv efter den k

Anmeld

19. februar 2013

sandramor

Hov blev ikke færdig.... Han lever selv efter den kost.... Og den er så god for kroppen på så mange måder....

Anmeld

19. februar 2013

VIPpigen

Hvad med druesukker... Altså når i skære sukker fra, for så er i ude i at i selv skal lave pålæg... Ellers fortæl gerne hvor du finder dit pålæg UDEN druesukker i... Vi er rigtig mange på fb der søger det....

Anmeld

19. februar 2013

Frk. Himmelblå

sandramor skriver:

Hov blev ikke færdig.... Han lever selv efter den kost.... Og den er så god for kroppen på så mange måder....

Tak for info. Kender godt palæo.. Men synes, det er så forskelligt, hvad folk lige dyrker omkring det ;-)
Jeg har ikke spist carbs i dag - YEAH - men klokken er så også kun 16... Tænker at jeg vil køre en light udgave, hvor jeg godt må spise rugbrød og frugt :-)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.