- kunstig sukker i 21 dage?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.962 visninger
38 svar
2 synes godt om
18. februar 2013

StineW79

Profilbillede for StineW79

Er der nogen der har prøvet at holde sig sukkerfri i 21 dage?? Det er noget med at det tager 21 dage, for at komme af med sin afhængighed. Vh stine

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. februar 2013

tarkoflen

Nej desværre ikke, det lyder hårdt, men er sikker på, at det ville være godt

Anmeld

18. februar 2013

Fenja09

StineW79 skriver:

Er der nogen der har prøvet at holde sig sukkerfri i 21 dage?? Det er noget med at det tager 21 dage, for at komme af med sin afhængighed. Vh stine

Ja, jeg gjorde det under min graviditet. Tabte mig 7 kg på 10 uger - ikke at det var meningen, men jeg havde graviditetssukkersyge, så skulle droppe sukkeret og det gjorde så at jeg tabte mig.

/Fenja

Anmeld

18. februar 2013

sandramor

Ja jeg har....
Jeg tog sådan en sukker detox hvor jeg skar al sukker væk!
Og Puuh så finder man ud af hvor afhængig kroppen er af det....
Men det er virkelig virkelig effektivt.... Men du skal forberede dig på at på 2 eller 3 dagen får du det dårligt... Ryster, fryser og får kvalme..... Men det varede dog kun en eller to dage ved mig....

Men for mig var det virkelig en øjenåbner for hvor meget sukker jeg egentlig bød min krop..... Og jeg slap af med min hovedpine og min træthed ret hurtigt....

Så hvis du har mod på det så go for it! Din krop vil takke dig for det :-)

Anmeld

18. februar 2013

mariesmavse92

Wow! Det lyder vildt - men go for it, det kunne da være fri at slippe for sin afhængighed men husk at mange slags sukker-erstatning kan give luft i maven!

Anmeld

18. februar 2013

MissMona

StineW79 skriver:

Ja. Jeg spiser ingenting med sukker i! (Ej heller kunstige sødemidler)

Anmeld

18. februar 2013

StineW79

MissMona skriver:

Ja. Jeg spiser ingenting med sukker i! (Ej heller kunstige sødemidler)

Hvordan undgår du alt sukker?? Altså bager du selv osv? Og spiser du heller ik frugt?? Spørg måske dumt! Vh stine

Anmeld

18. februar 2013

Moar2011

jeg sku stoppe med mit cola forbrug - de første tre dage var et hleved, og jeg havde det så dårligt - så jeg hoppet i igen, dog ka jeg bedre styre det nu  ..

Anmeld

18. februar 2013

StineW79

mariesmavse92 skriver:

Wow! Det lyder vildt - men go for it, det kunne da være fri at slippe for sin afhængighed men husk at mange slags sukker-erstatning kan give luft i maven!

Jeg tænker at hvis jeg ska prøve det, ska jeg heller ik ha kunstig sukker! Men ved sørme ik om jeg ka holde det! Vh stine

Anmeld

18. februar 2013

StineW79

Storms-Mor skriver:

jeg sku stoppe med mit cola forbrug - de første tre dage var et hleved, og jeg havde det så dårligt - så jeg hoppet i igen..

Mit store problem er nemlig også cola!! Jeg elsker cola vh stine

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.