StineW79 skriver:
Det var da ellers også mange kg!! Hva spiste du så?? Vh stine
Vælger lige at poste det samme til dig som til Storms mor, for i har spurgt om det samme 
Jeg spiste helt normalt, men jeg droppede hvid brød, slik ( og alt hvad der hed chips, kage, is etc), og sodavand. Nu drak jeg ikke særlig meget sodavand, men hvis jeg gjorde drak jeg Zero/Max osv. Købte saftevand light og en enkelt gang skulle jeg til 30 års fødselsdag og der havde fødselsdagsbarnet købt sukkerfri is til dessert - det vil jeg dog ikke anbefale 
Jeg spiste hjemmelavet mad i alle ugerne, medmindre vi skulle noget og så måtte jeg bestille efter sukker niveauet i maden. Var overrasket over at jeg sagtens kunne spise 2 portioner aftensmad, så det tillod jeg mig at gøre når jeg havde lyst til det. Derudover spiste jeg en del frugt og det kunne jeg gøre fordi mit blodsukker ikke steg særlig meget ved det. Et lille tip er, at hvis man spiser kl 8 om morgenen, så SKAL næste måltid først være ved frokosttid. Det nytter ikke noget at man spiser igen efter 1 1/2 time, medmindre det er frugt eller grønt.
Så ja man kan tabe sig rigtig meget ved at droppe sukker fuldstændig! Der vil selvfølgelig være sukker i alm. mad, men det er ikke så meget at man tager på af det.
Anmeld