- kunstig sukker i 21 dage?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. februar 2013

Moar2011

Fenja09 skriver:

Ja, jeg gjorde det under min graviditet. Tabte mig 7 kg på 10 uger - ikke at det var meningen, men jeg havde graviditetssukkersyge, så skulle droppe sukkeret og det gjorde så at jeg tabte mig.

/Fenja

woow så hvis man dropper alt sukker, så vil det hjælpe en med at tabe sig

hvad spiste du så ??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. februar 2013

Moar2011

StineW79 skriver:

Mit store problem er nemlig også cola!! Jeg elsker cola vh stine

OS mig, kan nemt drikke en halv liter om dagen

Anmeld

18. februar 2013

StineW79

Profilbillede for StineW79
sandramor skriver:

Ja jeg har....
Jeg tog sådan en sukker detox hvor jeg skar al sukker væk!
Og Puuh så finder man ud af hvor afhængig kroppen er af det....
Men det er virkelig virkelig effektivt.... Men du skal forberede dig på at på 2 eller 3 dagen får du det dårligt... Ryster, fryser og får kvalme..... Men det varede dog kun en eller to dage ved mig....

Men for mig var det virkelig en øjenåbner for hvor meget sukker jeg egentlig bød min krop..... Og jeg slap af med min hovedpine og min træthed ret hurtigt....

Så hvis du har mod på det så go for it! Din krop vil takke dig for det :-)

Spiste du så heller ik frugt og drak mælk feks?? Vh stine

Anmeld

18. februar 2013

StineW79

Fenja09 skriver:

Ja, jeg gjorde det under min graviditet. Tabte mig 7 kg på 10 uger - ikke at det var meningen, men jeg havde graviditetssukkersyge, så skulle droppe sukkeret og det gjorde så at jeg tabte mig.

/Fenja

Det var da ellers også mange kg!! Hva spiste du så?? Vh stine

Anmeld

18. februar 2013

StineW79

Storms-Mor skriver:

OS mig, kan nemt drikke en halv liter om dagen

Det ka jeg også sagtens!! Og når man så kommer til at tænke over det, er det jo ret ullækkert. Men jeg elsker det!!mvh stine

Anmeld

18. februar 2013

MissMona

StineW79 skriver:

Hvordan undgår du alt sukker?? Altså bager du selv osv? Og spiser du heller ik frugt?? Spørg måske dumt! Vh stine

Jeg spiser frugtsukker. Dvs. frugt. Men jeg kombinere oftest frugt med ikke frugt, for at få mere stabil sukkerbalance. Jeg bager uden sukker evt. med tørret frugt i hvis det er nødvendigt at søde det. Jeg ved godt det påvirker blodsukkeret alligevel, men ikke I lige så høj grad som hvis jeg havde brugt sukker, det er meget små mængder jeg bruger. I salatdressinger fx kan jeg godt finde på at bruge en spskf. honning.

Men raffineret sukker og kunstige sødemidler holder jeg mig langt fra.

Der findes ingen dumme spørgsmål!

Anmeld

18. februar 2013

StineW79

MissMona skriver:

Jeg spiser frugtsukker. Dvs. frugt. Men jeg kombinere oftest frugt med ikke frugt, for at få mere stabil sukkerbalance. Jeg bager uden sukker evt. med tørret frugt i hvis det er nødvendigt at søde det. Jeg ved godt det påvirker blodsukkeret alligevel, men ikke I lige så høj grad som hvis jeg havde brugt sukker, det er meget små mængder jeg bruger. I salatdressinger fx kan jeg godt finde på at bruge en spskf. honning.

Men raffineret sukker og kunstige sødemidler holder jeg mig langt fra.

Der findes ingen dumme spørgsmål!

Når jeg bager boller selv, er det altid uden sukker. Istedet bruger jeg lidt kardemomme! 

Hva gør du så når i er i byen osv? Vh stine

Anmeld

18. februar 2013

Moar2011

StineW79 skriver:

Det ka jeg også sagtens!! Og når man så kommer til at tænke over det, er det jo ret ullækkert. Men jeg elsker det!!mvh stine

ja, jeg har dårlig samvittighed over det - men åbenbart ikke nok , da jeg jo bliver ved med det ..

og hvis der går en dag uden cola, tænker jeg ikk på andet end den cola heh

Anmeld

18. februar 2013

Pikku Myy

StineW79 skriver:

Er der nogen der har prøvet at holde sig sukkerfri i 21 dage?? Det er noget med at det tager 21 dage, for at komme af med sin afhængighed. Vh stine

Jeg bliver simpelthen nødt til at spørge: Hvor er det indtager alt det kunstige sukker? Altså i form af hvad eller i hvilken forbindelse?

Jeg sad nemlig lige og læste tråden igennem, og jeg kan simpelthen ikke finde ud af hvornår jeg indtager kunstigt sukker. Jeg kan selvfølgelig godt se at der kom en 1/2 spiseskefuld raffineret sukker i bollerne i går, men er den smule virkelig nok?

Anmeld

18. februar 2013

StineW79

Pikku Myy skriver:

Jeg bliver simpelthen nødt til at spørge: Hvor er det indtager alt det kunstige sukker? Altså i form af hvad eller i hvilken forbindelse?

Jeg sad nemlig lige og læste tråden igennem, og jeg kan simpelthen ikke finde ud af hvornår jeg indtager kunstigt sukker. Jeg kan selvfølgelig godt se at der kom en 1/2 spiseskefuld raffineret sukker i bollerne i går, men er den smule virkelig nok?

Jeg tænker at kunstig sukker er sodavand, slik, søde tabletter/ pulversød osv.

Honning og frugt sukker er exempler på "sund" sukkere.

At du har brugt 1/2 spsk hvid sukker til at bage med feks, sker der nok ik noget ved, men hvis du feks drikker 5-10 kopper kaffe med sukker hver dag, bliver det jo til en del! Vh stine

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.