Først en kæmpe krammer til dig. Jeg forstår det udmærket. Isabella er 20,5 mdr nu og har også et heftigt temperament. Og ja det kommer heller ikke fra fremmede da både kæresten og jeg begge har temperament.
Og hun kan til tider også drive os til vanvid. Hun laver også tit det nummer med at hun vil have noget at drikke og når man giver skubber hun glasset så det oftes ryger på gulvet og smadre. Og siger man nå så får du ikke noget. Skriger hun helt hysterisk. Hun bidder og river i hår og slår rigtig meget. Og det bringer virkelig også mit temperament i kog.
Hun har altid været utrolig mild indtil for nogle mdr siden hvor vi virkelig fik trods alderen at mærke.
Til tider må vi også råbe højt. For når hun får et nej gør hun det alligevel. Og sådan er det hver eneste gang.
Jeg får også til tider tankerne at pga hendes opførsel ved jeg sgu ikke om jeg ville have flere børn men samtidig ønsker jeg jo hun skal være storesøster. Også fordi jeg synes det er sundt for børn at have søskende både i forhold til at alt ikke drejer sig om dem men også for at de har hinanden.
Men tror ihvertfald der går et år eller to før vi planlægger en mere. For mange gange tror jeg også det der er hendes problem er at hun ikke kan snakke og fortælle hvad hun vil.
Når hun bliver passet hos bedsteforældrene får vi altid afvide uhhh hun er så nem og hvor er vi privilligeret. Og jeg kan bare brække mig over den kommentar hver gang som overfor os kan hun virkelig være et monster. Men det er jo forodi hun ved vi elsker hende ubetinget.
I vs siger de at de godt kan mærke hendes temperament og at vi skal se det som et godt tegn at hun viser både vs og os det for det betyder hun er tryg.
Og jeg tryg tryg min bare r.... Hehe sorry men de dage hvor der ingenting er, er det bare så dejligt at have hende....
Hvis vi skal handle med hende skal det kun være den ene af os der er afsted for er vi alle tre ude og handle brænder hun helt af over hun ikke må få noget. Og det er hver eneste gang. Er vi alene afsted med hende er der aldrig noget selvom hun går og kigger og gør de samme ting.
Nå men ville bare fortælle du ikke er den eneste der bøvler med de ting

og tror det er de færreste der ikke gør. Tror bare ikke der er ret mange der tør indrømme at det til tider kan være en pistilens at have barn. Alting er sgu ikke så sukkersødt som det kan se ud.
Anmeld