Anonym skriver:
Puh jeg synes virkeligt det er svært det her. Har oplevet mange ting i mit liv efterhånden, som man ikke skal, men det her har virkeligt slået mig ud!
Må jeg spørge hvor længe det tog dig at komme tilbage? Startede du på nedsat tid eller hvordan?
Jeg vil faktisk gerne møde hende på sådan et møde hvor jeg ikke absolut skal sige noget. Men håber jeg kan fortælle hende at hun aldrig nogensinde skal røre mig igen!
Det er virkelig svært og det er vigtigt, at du giver dig selv lov til at tude og give dig selv tid. Går du hos en psykolog?
Jeg blev overfaldet 1. september og var tilbage på fuld tid sidst i november. Det skal lige siges, at jeg er uddannet socialrådgiver og derfor kunne der tages en masse hensyn. I starten kom jeg kun to timer om dagen og fik lov at sidde og passe mig selv på mit kontor. Langsomt - i takt med at jeg fik det bedre - kom jeg tilbage til mit oprindelig arbejde.
Jeg havde ikke et behov for at møde kvinden, der overfaldte mig og jeg så hende først i retssalen. Jeg havde mange ambivilante følelser overfor kvinden. På den ene side havde jeg enormt ondt af hende, tænkte meget over min handling forud for situationen tog ansvaret mens jeg samtidig følte utroligt meget vrede overfor det hun havde udsat mig for.
Det er vigtigt at du er tro mod dig selv og får professionel hjælp.
Anmeld