"store børn" arveligt?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. februar 2013

StudPsyk

Mor og meget mere skriver:

Jeg tror altså også, der er noget med kønnet og reaktionerne på store børn. Min ene dreng, der vejede 4800, fik kun positive kommentarer med på vejen - "sikke en supermand" og "sikke nogle store næver, den knægt har" - eller også opfattede jeg det bare positivt, fordi en dreng godt må være en "basse"? 

Lidt sjovt at tænke tilbage på, når han i dag og igennem hele skoletiden har været den "bette" i klassen og først nu, som 15-årig, er vokset mig over hovedet - jeg er 1,60. 

Det kan du have ret i - der er jo noget feminint over at være lille og petite Og mht det sidste du nævner, så ja, det er ret morsomt! Mange af dem, der fik små børn og havde travlt med at snakke om min kæmpe basse, havde rigtig store børn ved 1-års alderen, hvor Rose nu ligger lidt under normalen. Bare for at sige, at den høj fødselsvægt jo sådan set ikke behøver betyde noget i længden

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. februar 2013

StudPsyk

_-Kathrine-_ skriver:

var det ikke noget med at til jeres 3d scanning at han vejede mindre end Rose på det tidspunkt? Det kan han jo selvfølgelig sagtens nå at tage på, så syns da du skal prøve at bede om en ekstra scanning, hvis din JM skønner ham til en stor gut...
Absolut heller intet ondt herfra om de små bebser, men jeg er altså også helt tosset med de runde kinder

Jo, han var lidt under normalen, og ved JM-skøn i uge 28 også en anelse under normalen. Men kan kan jo nå at tage revanche - Jeg synes nemlig han føles stooor derinde (men kan jo heller ikke huske følelsen), så er lidt nysgerrig på skøn her den 25

Anmeld

14. februar 2013

_-Kathrine-_

Janne T. skriver:

Jo, han var lidt under normalen, og ved JM-skøn i uge 28 også en anelse under normalen. Men kan kan jo nå at tage revanche - Jeg synes nemlig han føles stooor derinde (men kan jo heller ikke huske følelsen), så er lidt nysgerrig på skøn her den 25

Det blir spændende at se, og for pokker, der er jo snart heller ikke længe til han melder sin ankomst

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.