Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Skouboe skriver: Hvis du bruger min opskrift på modellervoks, så vær opmærksom på at du sagtens kan undvære vinsyre - det er konserveringsmiddel, men så holder det kun et par dage.
Hvis du bruger min opskrift på modellervoks, så vær opmærksom på at du sagtens kan undvære vinsyre - det er konserveringsmiddel, men så holder det kun et par dage.
Det lyder godt er det en opskrift du gerne vil dele?
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Jeg linkede til den for et par indlæg siden. På side 4 kl 23.41
Skouboe skriver: Jeg linkede til den for et par indlæg siden. På side 4 kl 23.41
hiv det må du undskylde. Den var lige smuttet min næse forbi
Mange tak
Kief31 skriver: Smør nogle madpakker, tag varmt tøj på og gå en tur langs stranden. Der er masser af forsteninger sov at finde, man kan altid sidde og kigge på hvad hinanden har funden til en kop varm kakao bagefter, derhjemme
Smør nogle madpakker, tag varmt tøj på og gå en tur langs stranden. Der er masser af forsteninger sov at finde, man kan altid sidde og kigge på hvad hinanden har funden til en kop varm kakao bagefter, derhjemme
Lyder også som en super god ide
Chraz skriver: hiv det må du undskylde. Den var lige smuttet min næse forbi Mange tak
Ingen grund til at undskylde og velbekomme
Skouboe skriver: Ingen grund til at undskylde og velbekomme
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128