Chraz skriver:
Hej i skønne mennekser! 
Nu holder jeg jo vinterferie med mine 3 skønne unger i næste uge, og jeg vil virkelig gerne lave noget hyggeligt med dem så de får en dejlig ferie 
Problemet er bare at lige præcis denne måned har vi INGEN penge. Vi har 600kr om ugen at leve for 5 mennesker. og de skal dække alt fra bleer til benzin.
har i ikke nogle gode ideer til hvad vi kan lave som ikke koster noget? Vi skal selvfølgelig på legeplads osv hvis vejret byder det. Men ellers er jeg virkelig blank.
HJÆLP PEEPS! 
Nu ved jeg selvfølgelig ikke hvor du bor henne af, men her i Hovedstaden er der SÅ mange gratis aktiviteter. Hvis man går ind på biblo kan man få sådan nogle foldere med aktiviteter hver dag på de forskellige biblioteker eller medborgehuse f.eks. teater, værksteder osv. Der er også gratis underholdning i mange af indkøbscentrene. Jeg var i Fields forleden og så cirkus-klovne i et par timer. Det var også lavet sådan, at ungerne selv kunne prøve alle tingene af. Kedeligt for modren mens klovnene prøvede deres bedste. Men pigen synes det var virkelig sjovt.
Ellers så står det mest bare på oplæsning, modelervoks, tegne sammen osv.
God ferie..

Camilla
www.foto-paa-laerred.dk
collager på lærred, wallstickers og invitationer
Anmeld