vinterfeire og ingen penge :(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. februar 2013

Laulund87

Ayasmor skriver:

Ejjjj altså. Det havde ellers været hyggeligt I må tage turen igen imorgen

Hehe vi skal nok til Randers igen i morgen så man ved aldrig

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. februar 2013

Chraz

Laulund87 skriver:

Det er nok meget forskelligt fra sted til sted, men her er der højtlæsning, teater, en masse kreativt og konkurrencer

okay det anede jeg ikke at der var sådan nogle ting Super godt fundet på til dem der ikke har så mange muligheder i ferien

Anmeld

13. februar 2013

Chraz

Bshizzle skriver:

Jeg vil klart osse anbefale Skoven, Legepladsen, stranden og haven (hvis du har sådan en).. 

Jeg har god erfaring med at lave et slags Skattekort hvor børnene for stillet nogle sjove opgaver i form af tegne/male, optage noget, synge sange, klæde sig ud, lave en hule i stuen mm. 

Har arbejdet i en Børnehave og børn elsker klippe i ting, tegne, købe nogle billige kasser og male på og ha den til deres ting mm.

Kun fantasien der sætter grænser ;-)

eller BAGE!!  

Også en masse super gode forslag! Tusind tak! Der burde være nok til at fylde det meste ud af ferien nu  

Jeg har også handlet ind til bagning af boller og muffins som de kan pynte

Anmeld

13. februar 2013

helle85

Chraz skriver:

Hej i skønne mennekser!

Nu holder jeg jo vinterferie med mine 3 skønne unger i næste uge, og jeg vil virkelig gerne lave noget hyggeligt med dem så de får en dejlig ferie

Problemet er bare at lige præcis denne måned har vi INGEN penge. Vi har 600kr om ugen at leve for 5 mennesker. og de skal dække alt fra bleer til benzin.

har i ikke nogle gode ideer til hvad vi kan lave som ikke koster noget? Vi skal selvfølgelig på legeplads osv hvis vejret byder det. Men ellers er jeg virkelig blank.

HJÆLP PEEPS!

nogen bibloteker har nogen gratis aktiveter. idag har vi været på bibloteket og set en der havede krypdyr, slanger, stor edderkop med osv. det syntes børnen var meget sjovt. igår lavede vi trylledej og dem skal vi male en af de næste par dage

Anmeld

13. februar 2013

Laulund87

Chraz skriver:

okay det anede jeg ikke at der var sådan nogle ting Super godt fundet på til dem der ikke har så mange muligheder i ferien

Ja det er genialt

Anmeld

13. februar 2013

Chraz

helle85 skriver:

nogen bibloteker har nogen gratis aktiveter. idag har vi været på bibloteket og set en der havede krypdyr, slanger, stor edderkop med osv. det syntes børnen var meget sjovt. igår lavede vi trylledej og dem skal vi male en af de næste par dage

tror bestmt jeg skal op på vores lokale bibliotek og se om de har nogle aktiviteter

Anmeld

13. februar 2013

helle85

Chraz skriver:

tror bestmt jeg skal op på vores lokale bibliotek og se om de har nogle aktiviteter

du kan også bare kigge på deres hjemme side der kan man se det under aktiviter

Anmeld

13. februar 2013

Chraz

helle85 skriver:

du kan også bare kigge på deres hjemme side der kan man se det under aktiviter

okay Tak for fiffet 

Anmeld

13. februar 2013

foto på lærred

Chraz skriver:

Hej i skønne mennekser!

Nu holder jeg jo vinterferie med mine 3 skønne unger i næste uge, og jeg vil virkelig gerne lave noget hyggeligt med dem så de får en dejlig ferie

Problemet er bare at lige præcis denne måned har vi INGEN penge. Vi har 600kr om ugen at leve for 5 mennesker. og de skal dække alt fra bleer til benzin.

har i ikke nogle gode ideer til hvad vi kan lave som ikke koster noget? Vi skal selvfølgelig på legeplads osv hvis vejret byder det. Men ellers er jeg virkelig blank.

HJÆLP PEEPS!

Nu ved jeg selvfølgelig ikke hvor du bor henne af, men her i Hovedstaden er der SÅ mange gratis aktiviteter. Hvis man går ind på biblo kan man få sådan nogle foldere med aktiviteter hver dag på de forskellige biblioteker eller medborgehuse f.eks. teater, værksteder osv.  Der er også gratis underholdning i mange af indkøbscentrene. Jeg var i Fields forleden og så cirkus-klovne i et par timer. Det var også lavet sådan, at ungerne selv kunne prøve alle tingene af. Kedeligt for modren mens klovnene prøvede deres bedste. Men pigen synes det var virkelig sjovt.

Ellers så står det mest bare på oplæsning, modelervoks, tegne sammen osv.

God ferie..

Camilla

www.foto-paa-laerred.dk

collager på lærred, wallstickers og invitationer

Anmeld

13. februar 2013

Amanda Stage

Chraz skriver:

Hej i skønne mennekser!

HJÆLP PEEPS!

En tur ved stranden er jo altid et hit for børn, uanset vind og vejr! Jeg kan se du bor i Fjerritslev, der er vist nogle arrangementer i Utzon centeret her i ferien der skulle være gratis, jeg har ikke lige undersøgt det nærmere. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.