vinterfeire og ingen penge :(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. februar 2013

Chraz

foto på lærred skriver:

Nu ved jeg selvfølgelig ikke hvor du bor henne af, men her i Hovedstaden er der SÅ mange gratis aktiviteter. Hvis man går ind på biblo kan man få sådan nogle foldere med aktiviteter hver dag på de forskellige biblioteker eller medborgehuse f.eks. teater, værksteder osv.  Der er også gratis underholdning i mange af indkøbscentrene. Jeg var i Fields forleden og så cirkus-klovne i et par timer. Det var også lavet sådan, at ungerne selv kunne prøve alle tingene af. Kedeligt for modren mens klovnene prøvede deres bedste. Men pigen synes det var virkelig sjovt.

Ellers så står det mest bare på oplæsning, modelervoks, tegne sammen osv.

God ferie..

Camilla

www.foto-paa-laerred.dk

collager på lærred, wallstickers og invitationer

Jeg bor i en lille bondeby i nordjylland der hedder Klim så der er ikke så meget storby over det Den største by i nærheden er aalborg og thisted og de ligger 60 og 40 km væk

Men modelervoks var også en super ide! Er det ikke noget med man kan lave det selv?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. februar 2013

Chraz

Amanda Stage skriver:

En tur ved stranden er jo altid et hit for børn, uanset vind og vejr! Jeg kan se du bor i Fjerritslev, der er vist nogle arrangementer i Utzon centeret her i ferien der skulle være gratis, jeg har ikke lige undersøgt det nærmere. 

Hvor ligger utzon centeret henne?

Anmeld

13. februar 2013

Amanda Stage

Chraz skriver:

Hvor ligger utzon centeret henne?

hehe i Aalborg, hvis I kan køre så langt? 

Anmeld

13. februar 2013

Chraz

Amanda Stage skriver:

hehe i Aalborg, hvis I kan køre så langt? 

det kan vi desværre ikke. Det ligger ca 60km væk og vi har kun lige over en kvart tank benzin til resten af måneden

Anmeld

13. februar 2013

Amanda Stage

Chraz skriver:

det kan vi desværre ikke. Det ligger ca 60km væk og vi har kun lige over en kvart tank benzin til resten af måneden

æv :/ Hvad med male/tegne osv? 

Anmeld

13. februar 2013

Skouboe

Hjemmelavet modellervoks er også et hit, men det kræver selvfølgelig at man har noget farve - enten frugt farve eller pastafarve.

http://morssmukkepiger.blogspot.dk/2012/07/hjemmelavet-modellervoks.html

Anmeld

13. februar 2013

Chraz

Amanda Stage skriver:

æv :/ Hvad med male/tegne osv? 

Det må vi lave noget af Jeg havde også tænkt på at finde en opskrift på modellervoks. Det burde også vække begejstring hos de kære små

Anmeld

13. februar 2013

Amanda Stage

Chraz skriver:

Det må vi lave noget af Jeg havde også tænkt på at finde en opskrift på modellervoks. Det burde også vække begejstring hos de kære små

det lyder også sjovt og bolcher er altså også både sjove og billige at lave  

Anmeld

13. februar 2013

Skouboe

Hvis du bruger min opskrift på modellervoks, så vær opmærksom på at du sagtens kan undvære vinsyre - det er konserveringsmiddel, men så holder det kun et par dage.

Anmeld

14. februar 2013

Chraz

Amanda Stage skriver:

det lyder også sjovt og bolcher er altså også både sjove og billige at lave  

har du en opskrift på det?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.