vinterfeire og ingen penge :(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. februar 2013

Chraz

Stumpe27 skriver:

okay troede det var sådan altid

Nej det er heldigvis kun denne måned Så er det bare typisk at det lige præcis er den måned ungerne har ferie :p

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. februar 2013

M (:

Chraz skriver:

Hej i skønne mennekser!

Nu holder jeg jo vinterferie med mine 3 skønne unger i næste uge, og jeg vil virkelig gerne lave noget hyggeligt med dem så de får en dejlig ferie

Problemet er bare at lige præcis denne måned har vi INGEN penge. Vi har 600kr om ugen at leve for 5 mennesker. og de skal dække alt fra bleer til benzin.

har i ikke nogle gode ideer til hvad vi kan lave som ikke koster noget? Vi skal selvfølgelig på legeplads osv hvis vejret byder det. Men ellers er jeg virkelig blank.

HJÆLP PEEPS!

Der er som regel nogle gratis feriearrangementer på de lokale biblioteker og kulturhuse.. (:

Anmeld

13. februar 2013

Chraz

M (: skriver:

Der er som regel nogle gratis feriearrangementer på de lokale biblioteker og kulturhuse.. (:

okay det vidste jeg ikke Mange tak

Anmeld

13. februar 2013

Laulund87

Ayasmor skriver:

Jeg er også kreativ i denne uge, hvor jeg har ferie med min datter. Pga. uddannelsesslut og overgang til dagpenge, har vi heller ikke rigtig noget at gøre godt ed. Igår havde vi besøg af min datters moster, hvor vi bagte fastelavnsboller. Idag står den på hygge med en studiekamerat. Imorgen er planen, at vi smørrer en maspakke og tager på biblioteket. Og så skal vi have en pyjamasdag fredag

Hvis i bor i nærheden af en skov, kunne i evt. tage ud og samle ting ind.

Klippeklistre med gamleaviser og reklamer

God ferie i næste uge

Ærgeligt I ikke skal på biblioteket i dag, det skal vi nemlig

Til TS: Vi har også skulle være kreative og der er biblioteket nemlig en genial opfindelse!

Anmeld

13. februar 2013

banana3

Chraz skriver:

Hej i skønne mennekser!

Nu holder jeg jo vinterferie med mine 3 skønne unger i næste uge, og jeg vil virkelig gerne lave noget hyggeligt med dem så de får en dejlig ferie

Problemet er bare at lige præcis denne måned har vi INGEN penge. Vi har 600kr om ugen at leve for 5 mennesker. og de skal dække alt fra bleer til benzin.

har i ikke nogle gode ideer til hvad vi kan lave som ikke koster noget? Vi skal selvfølgelig på legeplads osv hvis vejret byder det. Men ellers er jeg virkelig blank.

HJÆLP PEEPS!

Hvad med trylledej?
Stranden? Og hjem og ha varme boller og kakao bagefter

Anmeld

13. februar 2013

Chraz

Laulund87 skriver:

Til TS: Vi har også skulle være kreative og der er biblioteket nemlig en genial opfindelse!

hvad er det for nogle arrangementer der er inde på biblioteket?

Anmeld

13. februar 2013

Chraz

banana3 skriver:

Hvad med trylledej?
Stranden? Og hjem og ha varme boller og kakao bagefter

Ja det er også blevet foreslået Og det koster jo heldigvis ikke alverden at lave boller

Anmeld

13. februar 2013

Bshizzle

Jeg vil klart osse anbefale Skoven, Legepladsen, stranden og haven (hvis du har sådan en).. 

Jeg har god erfaring med at lave et slags Skattekort hvor børnene for stillet nogle sjove opgaver i form af tegne/male, optage noget, synge sange, klæde sig ud, lave en hule i stuen mm. 

Har arbejdet i en Børnehave og børn elsker klippe i ting, tegne, købe nogle billige kasser og male på og ha den til deres ting mm.

Kun fantasien der sætter grænser ;-)

eller BAGE!!  

Anmeld

13. februar 2013

Ayasmor

Laulund87 skriver:

Ejjjj altså. Det havde ellers været hyggeligt I må tage turen igen imorgen

Anmeld

13. februar 2013

Laulund87

Chraz skriver:

hvad er det for nogle arrangementer der er inde på biblioteket?

Det er nok meget forskelligt fra sted til sted, men her er der højtlæsning, teater, en masse kreativt og konkurrencer

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.