Ønsker mig brændende tvillinger

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. februar 2013

mth1987

Anonym skriver:

Er netop det der er mit problem, hele min familie og vennekreds synes, bare ønsket om endnu en graviditet er helt hen i vejret, fordi jeg bla har dårlig ryg, og derfor ikke kan varetage et normalt fuldsjob. Lægerne har intet problem med endnu en graviditet, men vi ved jo også der er ricisi ved enhver graviditet, derfor det bliver den sidste.

Men det er så nedslående, konstant ikke at må have de drømme jeg har og det nærmest er tabu

I nogen tilfælde skal man bare gøre det man har lyst til uden at høre på hvad ens omgivelser siger og mener. Det må være op til dig og kæresten om i magter en graviditet/barn mere. Det er der ingen der skal blande sig i uanset om de mener de siger det for dit eget bedste

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. februar 2013

Anonym trådstarter

mth1987 skriver:

I nogen tilfælde skal man bare gøre det man har lyst til uden at høre på hvad ens omgivelser siger og mener. Det må være op til dig og kæresten om i magter en graviditet/barn mere. Det er der ingen der skal blande sig i uanset om de mener de siger det for dit eget bedste

Selvfølgelig bestemmer vi selv, men at ytre mine ønsker, er bare ikke muligt, når der konstant kommer negative kommentarer. Min veninde som selv ønsker børn, har ingen forståelse for man ikke kan alt, familien kommer med kommentarer, hvis vi feks inviteres til fødselsdag er det altid uden tanke på vi har børn, og hvis vi så spørger om vi må komme enten før eller senere så det kan passe med luren vrisses der og man er til besvær, kommer vi 5 min for sent, burde man lige tænke over om man bør få flere, for vi kan jo tydeligvis ikke magte dem vi har derfor jeg bla er anonym og måske ikke troede andre var så søde omkring det store ønske

Anmeld

11. februar 2013

baby012

Tror de fleste har det sådan  

men hvis det kan hjælpe, så kender jeg to hold tvillingemødre som virkelig gerne vilke have nøjes med en, både pga. Den meget hårde graviditet, fødsel, og tiden hvor de er små  

Anmeld

11. februar 2013

mth1987

Anonym skriver:

Selvfølgelig bestemmer vi selv, men at ytre mine ønsker, er bare ikke muligt, når der konstant kommer negative kommentarer. Min veninde som selv ønsker børn, har ingen forståelse for man ikke kan alt, familien kommer med kommentarer, hvis vi feks inviteres til fødselsdag er det altid uden tanke på vi har børn, og hvis vi så spørger om vi må komme enten før eller senere så det kan passe med luren vrisses der og man er til besvær, kommer vi 5 min for sent, burde man lige tænke over om man bør få flere, for vi kan jo tydeligvis ikke magte dem vi har derfor jeg bla er anonym og måske ikke troede andre var så søde omkring det store ønske

Ja det lyder da fuldstændig sindssygt i mit hovedet. Selvfølgelig skal der være plads til børnefamilier. I min familie prøver vi så vidt muligt at planlægge så enten vi kommer før og barnet kan sove der eller at hun sover på vejen hvis det er en times tid vi køre. Og ellers så må man tage det som det kommer. Har aldrig været et problem her at hun ikk har fået sin lur på eksakt tidspunkt hver dag

men synes bare det rigtig øv at du ikk bare få lov til at ha dine drømme uden at blive hakket på. Og ville da mene at man som ven ig familie burde støtte op omkring... Men sådan er der desværre bare nogen der er

Anmeld

11. februar 2013

Anonym trådstarter

mth1987 skriver:

Ja det lyder da fuldstændig sindssygt i mit hovedet. Selvfølgelig skal der være plads til børnefamilier. I min familie prøver vi så vidt muligt at planlægge så enten vi kommer før og barnet kan sove der eller at hun sover på vejen hvis det er en times tid vi køre. Og ellers så må man tage det som det kommer. Har aldrig været et problem her at hun ikk har fået sin lur på eksakt tidspunkt hver dag

men synes bare det rigtig øv at du ikk bare få lov til at ha dine drømme uden at blive hakket på. Og ville da mene at man som ven ig familie burde støtte op omkring... Men sådan er der desværre bare nogen der er

Ja desværre

Anmeld

11. februar 2013

Anonym trådstarter

baby012 skriver:

Tror de fleste har det sådan  

men hvis det kan hjælpe, så kender jeg to hold tvillingemødre som virkelig gerne vilke have nøjes med en, både pga. Den meget hårde graviditet, fødsel, og tiden hvor de er små  

Ja kan godt være jeg skal passe på hvad jeg ønsker

Anmeld

11. februar 2013

Faith

Kan sagtens følge dig. Det er skønt at få og have tvillinger.

Men jeg bliver også nødt til at sige at det ikke er lutter lagkage. Jo nu hvor mine drenge er 2½ er det super fedt at opleve deres specielle forhold til hinanden. De har noget sammen som ikke kan forklares.

Men min graviditet var fyldt med angst, spekulationer og bekymringer. Jeg blev sygemeldt i uge 16 pga. alt for mange plukveer, gik i fødsel i uge 26, fødte i uge 33 og var indlagt i 3 uger med vores små drenge.

De første 10 måneder var hårdt arbejde! De sov aldrig på samme tid, spiste aldrig på samme tid, skreg rigtig meget og var ved at tage pippet fra deres forældre

Jeg siger ikke at det altid er sådan at få tvillinger, men man skal være klar over at ens liv bliver vendt totalt på hovedet fra det øjeblik man finder ud af der er 2 derinde.

Men når alt det så er sagt, så kan jeg sagtens forstå du gerne vil have tvillinger! Det er intet mindre end fantastisk.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.