mth1987 skriver:
Jeg indrømmer da også gerne at jeg helt vildt godt ku tænke mig tvillinger. Folk jeg har fortalt det til kan slet ikk forstå mig. Men som ts skriver må det bare være så stort at vente dobbelt op på noget af det mest fantastiske i verden. Tænk at få lov til at opleve det. Jeg venter nu mit 2. Barn og var da selvfølgelig øv at der "kun" var en men det gør jo ikk at jeg bliver ligeglad eller ikk glæder mig til min baby kommer til verden for selvfølgelig gør jeg det
men mener da ikk man behøver være flov og gemme sig bag anonymitet da det da er helt okay. Og føler da heller ikk jeg er utaknemmelig og for dårlig samvittighed over for dem der desværre skal kæmpe for at få ønsket om børn opfyldt. Vi har jo alle håb og drømme som vi ikk bør dømmes på 

Er netop det der er mit problem, hele min familie og vennekreds synes, bare ønsket om endnu en graviditet er helt hen i vejret, fordi jeg bla har dårlig ryg, og derfor ikke kan varetage et normalt fuldsjob. Lægerne har intet problem med endnu en graviditet, men vi ved jo også der er ricisi ved enhver graviditet, derfor det bliver den sidste.
Men det er så nedslående, konstant ikke at må have de drømme jeg har og det nærmest er tabu
Anmeld