Ønsker mig brændende tvillinger

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. februar 2013

Miss-86

Jeg kan godt forstå dig.

Jeg kunne også godt tænke mig tvillinger (ikke brændende), men bare sjovt med tanken om det, plus det, så har jeg tvillingeveninder og det er simpelthen det fedeste søskendeforhold jeg NOGENSINDE har oplevet. Såå Fedt, både at være søskende og BEDSTE veninder på samme tid.

Men, ja jeg ved at jeg ikke får det, så det er ikke noget jeg tænker videre over..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. februar 2013

come2

Anonym skriver:

Føler mig så fortvivlet og grådig, ligesom folk kan ønske sig et bestemt køn så brændende, at de bliver "skuffede" hvis det ikke lykkedes, den følelse har jeg omkring tvillinger. Er så misundelig på tvillingemødre, og køn og fordeling betyder ikke noget, men at opleve det at få tvillinger er bare så stort. Jeg bliver så ked ved tanken om, at chancen er så lille for at få ønsket opfyldt. Ved det virker så forkælet og så forkert, når mange kæmper bare for at få et barn

Ved slet ikke hvad jeg skal gøre med alle følelser, har måske bare brug for at få at vide det ikke er forkert at have sådan et ønske, at man måske ikke er alene

Håber sådan at vores sidste PB vil opfylde mit store ønske

Der kan svares anonymt, hold venligst god tone og håber folk vil respektere at det er sådan jeg føler og ikke svine til over mit "grådige" ønske

Ønsker mig også tvillinger - for at få det overstået på en gang

Anmeld

11. februar 2013

Miss-86

come2 skriver:

Præcis det samme jeg tænker - For at få det overstået på engang!

Anmeld

11. februar 2013

Anonym trådstarter

mth1987 skriver:

Jeg indrømmer da også gerne at jeg helt vildt godt ku tænke mig tvillinger. Folk jeg har fortalt det til kan slet ikk forstå mig. Men som ts skriver må det bare være så stort at vente dobbelt op på noget af det mest fantastiske i verden. Tænk at få lov til at opleve det. Jeg venter nu mit 2. Barn og var da selvfølgelig øv at der "kun" var en men det gør jo ikk at jeg bliver ligeglad eller ikk glæder mig til min baby kommer til verden for selvfølgelig gør jeg det  

men mener da ikk man behøver være flov og gemme sig bag anonymitet da det da er helt okay. Og føler da heller ikk jeg er utaknemmelig og for dårlig samvittighed over for dem der desværre skal kæmpe for at få ønsket om børn opfyldt. Vi har jo alle håb og drømme som vi ikk bør dømmes på

Er netop det der er mit problem, hele min familie og vennekreds synes, bare ønsket om endnu en graviditet er helt hen i vejret, fordi jeg bla har dårlig ryg, og derfor ikke kan varetage et normalt fuldsjob. Lægerne har intet problem med endnu en graviditet, men vi ved jo også der er ricisi ved enhver graviditet, derfor det bliver den sidste.

Men det er så nedslående, konstant ikke at må have de drømme jeg har og det nærmest er tabu

Anmeld

11. februar 2013

Anonym trådstarter

mth1987 skriver:

Jeg indrømmer da også gerne at jeg helt vildt godt ku tænke mig tvillinger. Folk jeg har fortalt det til kan slet ikk forstå mig. Men som ts skriver må det bare være så stort at vente dobbelt op på noget af det mest fantastiske i verden. Tænk at få lov til at opleve det. Jeg venter nu mit 2. Barn og var da selvfølgelig øv at der "kun" var en men det gør jo ikk at jeg bliver ligeglad eller ikk glæder mig til min baby kommer til verden for selvfølgelig gør jeg det  

men mener da ikk man behøver være flov og gemme sig bag anonymitet da det da er helt okay. Og føler da heller ikk jeg er utaknemmelig og for dårlig samvittighed over for dem der desværre skal kæmpe for at få ønsket om børn opfyldt. Vi har jo alle håb og drømme som vi ikk bør dømmes på

Er netop det der er mit problem, hele min familie og vennekreds synes, bare ønsket om endnu en graviditet er helt hen i vejret, fordi jeg bla har dårlig ryg, og derfor ikke kan varetage et normalt fuldsjob. Lægerne har intet problem med endnu en graviditet, men vi ved jo også der er ricisi ved enhver graviditet, derfor det bliver den sidste.

Men det er så nedslående, konstant ikke at må have de drømme jeg har og det nærmest er tabu

Anmeld

11. februar 2013

Anonym trådstarter

Miss-86 skriver:

Jeg kan godt forstå dig.

Jeg kunne også godt tænke mig tvillinger (ikke brændende), men bare sjovt med tanken om det, plus det, så har jeg tvillingeveninder og det er simpelthen det fedeste søskendeforhold jeg NOGENSINDE har oplevet. Såå Fedt, både at være søskende og BEDSTE veninder på samme tid.

Men, ja jeg ved at jeg ikke får det, så det er ikke noget jeg tænker videre over..

Tak, netop en af grundende til jeg ønsker tvillinger, ville ønske jeg kunne gøre noget for at øge chancerne

Anmeld

11. februar 2013

Anonym trådstarter

come2 skriver:

Det er jo også en grund

Anmeld

11. februar 2013

Miss-86

Anonym skriver:

Tak, netop en af grundende til jeg ønsker tvillinger, ville ønske jeg kunne gøre noget for at øge chancerne

Ja, forstår godt grundene..
Hvis jeg selv kunne vælge, ville jeg også vælge tvillinger.. Stort arbejde, men er SIKKER på det er det hele værd.

Anmeld

11. februar 2013

Anonym trådstarter

Miss-86 skriver:

Ja, forstår godt grundene..
Hvis jeg selv kunne vælge, ville jeg også vælge tvillinger.. Stort arbejde, men er SIKKER på det er det hele værd.

Det tror jeg bestemt også

Anmeld

11. februar 2013

Miss-86

Anonym skriver:

Det tror jeg bestemt også

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.