Anonym skriver:
Føler mig så fortvivlet og grådig, ligesom folk kan ønske sig et bestemt køn så brændende, at de bliver "skuffede" hvis det ikke lykkedes, den følelse har jeg omkring tvillinger. Er så misundelig på tvillingemødre, og køn og fordeling betyder ikke noget, men at opleve det at få tvillinger er bare så stort. Jeg bliver så ked ved tanken om, at chancen er så lille for at få ønsket opfyldt. Ved det virker så forkælet og så forkert, når mange kæmper bare for at få et barn
Ved slet ikke hvad jeg skal gøre med alle følelser, har måske bare brug for at få at vide det ikke er forkert at have sådan et ønske, at man måske ikke er alene
Håber sådan at vores sidste PB vil opfylde mit store ønske
Der kan svares anonymt, hold venligst god tone og håber folk vil respektere at det er sådan jeg føler og ikke svine til over mit "grådige" ønske
Ved du hvad, det er du garanteret slet ikke ene om at tænke! 
Jeg har så altid haft det stik modsat, at jeg bare helst ikke vil have tvillinger, men kun fordi jeg kender én der havde en meget, meget, meget, meget forfærdelig graviditet og fødsel aaaaalt for tidlig og det satte bare sine spor..
Men jeg er helt sikker på, at du ikke er den eneste der har de følelser omkring det, og du skal ikke have "dårlig samvittighed" over, at dele de følelser, selvom nogen kæmper med "bare" at kunne få et barn, det er jo forskelligt hvor fertile vi kvinder er og hvor "gode" mænd vi har..
Jeg håber du får dit ønske opfyldt! 
Anmeld