Ønsker mig brændende tvillinger

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.888 visninger
26 svar
1 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
11. februar 2013

Anonym trådstarter

Føler mig så fortvivlet og grådig, ligesom folk kan ønske sig et bestemt køn så brændende, at de bliver "skuffede" hvis det ikke lykkedes, den følelse har jeg omkring tvillinger. Er så misundelig på tvillingemødre, og køn og fordeling betyder ikke noget, men at opleve det at få tvillinger er bare så stort. Jeg bliver så ked ved tanken om, at chancen er så lille for at få ønsket opfyldt. Ved det virker så forkælet og så forkert, når mange kæmper bare for at få et barn

Ved slet ikke hvad jeg skal gøre med alle følelser, har måske bare brug for at få at vide det ikke er forkert at have sådan et ønske, at man måske ikke er alene

Håber sådan at vores sidste PB vil opfylde mit store ønske

Der kan svares anonymt, hold venligst god tone og håber folk vil respektere at det er sådan jeg føler og ikke svine til over mit "grådige" ønske

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. februar 2013

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Føler mig så fortvivlet og grådig, ligesom folk kan ønske sig et bestemt køn så brændende, at de bliver "skuffede" hvis det ikke lykkedes, den følelse har jeg omkring tvillinger. Er så misundelig på tvillingemødre, og køn og fordeling betyder ikke noget, men at opleve det at få tvillinger er bare så stort. Jeg bliver så ked ved tanken om, at chancen er så lille for at få ønsket opfyldt. Ved det virker så forkælet og så forkert, når mange kæmper bare for at få et barn

Ved slet ikke hvad jeg skal gøre med alle følelser, har måske bare brug for at få at vide det ikke er forkert at have sådan et ønske, at man måske ikke er alene

Der kan svares anonymt, hold venligst god tone og håber folk vil respektere at det er sådan jeg føler og ikke svine til over mit "grådige" ønske

Skal sige jeg ikke bliver skuffet over at få en, og vil elske barnet lige så højt, blot være ærgelig over ikke at kunne få opfyldt mit store ønske både i antallet af børn og det at opleve tvillinger, men min krop får kun 1 graviditet mere, pga helbredet

Anmeld

11. februar 2013

Sabsy

11. februar 2013

Anonym trådstarter

Sabsy skriver:

Tak

Anmeld

11. februar 2013

Lone Jakobsen

tror ikke du er alene.

som du selv beskriver så er der nogen der ønsker sig et bestemt køn, og du har bare drømmen om tvillinger. det ser jeg ikke noget galt i.

jeg drømte selv meget om det engang. for jeg synes bare at der er så meget fuldstændigt fantastisk ved tvillinger. deres verden er så helt speciel og det at opleve det på nært hold er utroligt spændende. så jeg kan bestemt godt forstå dig.

Anmeld

11. februar 2013

Anonym

Anonym skriver:

Ved du hvad, det er du garanteret slet ikke ene om at tænke!

Jeg har så altid haft det stik modsat, at jeg bare helst ikke vil have tvillinger, men kun fordi jeg kender én der havde en meget, meget, meget, meget forfærdelig graviditet og fødsel aaaaalt for tidlig og det satte bare sine spor..

Men jeg er helt sikker på, at du ikke er den eneste der har de følelser omkring det, og du skal ikke have "dårlig samvittighed" over, at dele de følelser, selvom nogen kæmper med "bare" at kunne få et barn, det er jo forskelligt hvor fertile vi kvinder er og hvor "gode" mænd vi har..

Jeg håber du får dit ønske opfyldt!

Anmeld

11. februar 2013

Anonym trådstarter

Lone Jakobsen skriver:

tror ikke du er alene.

som du selv beskriver så er der nogen der ønsker sig et bestemt køn, og du har bare drømmen om tvillinger. det ser jeg ikke noget galt i.

jeg drømte selv meget om det engang. for jeg synes bare at der er så meget fuldstændigt fantastisk ved tvillinger. deres verden er så helt speciel og det at opleve det på nært hold er utroligt spændende. så jeg kan bestemt godt forstå dig.

Tak, rart ikke at være ene og ens tanker ikke er så forbudte som man føler og tror

Anmeld

11. februar 2013

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Ved du hvad, det er du garanteret slet ikke ene om at tænke!

Jeg har så altid haft det stik modsat, at jeg bare helst ikke vil have tvillinger, men kun fordi jeg kender én der havde en meget, meget, meget, meget forfærdelig graviditet og fødsel aaaaalt for tidlig og det satte bare sine spor..

Men jeg er helt sikker på, at du ikke er den eneste der har de følelser omkring det, og du skal ikke have "dårlig samvittighed" over, at dele de følelser, selvom nogen kæmper med "bare" at kunne få et barn, det er jo forskelligt hvor fertile vi kvinder er og hvor "gode" mænd vi har..

Jeg håber du får dit ønske opfyldt!

Tusind tak, håber også meget at få ønsket opfyldt

Anmeld

11. februar 2013

Anonym

Vi ville også gerne have haft tvillinger. Vi havde prøvet længe at blive gravide og ville så gerne have to børn. Så hvis vi kunne få det på én gang ville det være fantastisk. Jeg tror dog ikke, mit ønske var så brændende som dit, da vi i første omgang bare gerne ville blive forældre- om det så var til ét eller to børn.

Anmeld

11. februar 2013

mth1987

Jeg indrømmer da også gerne at jeg helt vildt godt ku tænke mig tvillinger. Folk jeg har fortalt det til kan slet ikk forstå mig. Men som ts skriver må det bare være så stort at vente dobbelt op på noget af det mest fantastiske i verden. Tænk at få lov til at opleve det. Jeg venter nu mit 2. Barn og var da selvfølgelig øv at der "kun" var en men det gør jo ikk at jeg bliver ligeglad eller ikk glæder mig til min baby kommer til verden for selvfølgelig gør jeg det  

men mener da ikk man behøver være flov og gemme sig bag anonymitet da det da er helt okay. Og føler da heller ikk jeg er utaknemmelig og for dårlig samvittighed over for dem der desværre skal kæmpe for at få ønsket om børn opfyldt. Vi har jo alle håb og drømme som vi ikk bør dømmes på

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.