hvad gør i andre (sød tand)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. februar 2013

helle85

Sabsy skriver:

Har sendt en mail

ja mange tak jeg kan godt se de ligner mars bar. og nu ved jeg hvad jeg skal gå efter ellers kan dt nogen gange værer svært da der er så mange af de samme ting

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. februar 2013

helle85

Skouboe skriver:

En lille håndfuld mandler, nogle dadler, en pakke sukkerfri gajol, tørrede abrikoser, kanelknækbrød.

mange tak

Anmeld

12. februar 2013

helle85

tarkoflen skriver:

Det kan du sagtens udelade, hvis du ikke er pjattet med det

Der er også opskrifter på to andre, mener hun har linket til dem i den opskrift jeg har sendt til dig, så kan du se, hvad der ellers kunne være en mulighed

nu har jeg kiggede lidt på de forskellige og jeg tror at jeg prøver at lave den du sendt link på og undlader lakriden

Anmeld

12. februar 2013

tarkoflen

helle85 skriver:

nu har jeg kiggede lidt på de forskellige og jeg tror at jeg prøver at lave den du sendt link på og undlader lakriden

Håber du kan lide dem, når nu jeg har anbefalet er sikker på de også er lækre uden lakrids, du kan evt. putte noget ekstra kakao i... Men smag på det og se hvad du har lyst til at putte i!

God fornøjelse.

Anmeld

12. februar 2013

Amanda Stage

Nutrilet bar... mmmmm 

De er DYRE, men de smager GODT og mætter! 

Anmeld

13. februar 2013

helle85

tarkoflen skriver:

Håber du kan lide dem, når nu jeg har anbefalet er sikker på de også er lækre uden lakrids, du kan evt. putte noget ekstra kakao i... Men smag på det og se hvad du har lyst til at putte i!

God fornøjelse.

det håber jeg også det positive er at de også kan fryses.

Anmeld

13. februar 2013

helle85

Amanda Stage skriver:

Nutrilet bar... mmmmm 

De er DYRE, men de smager GODT og mætter! 

mange tak

Anmeld

13. februar 2013

tarkoflen

helle85 skriver:

det håber jeg også det positive er at de også kan fryses.

Ja man kan lave en ordentlig portion og så fryse ned og tage lidt op ad gangen og de smager lige så godt!

Anmeld

13. februar 2013

10aps

helle85 skriver:

jeg er i gang med at leve sunder og prøver at træne lidt for at tabe mig.

jeg har et stort problem med at hvis jeg er stresset så plejer jeg at spise chokolade(og jeg bliver let stresset) hvad kan man gør i stedet for

jrg håber der er nogen som kan hjælpe mig da det er et meget stort problem

Når trængen bliver for stor herhjemme, plejer jeg at tage et stort glas danskvand med citrus og hvis det så ikke hjælper så liiige ud og børstetænderne, så forsvinder trangen efter noget sødt :-) det er i hvertfald min erfaring. 

Anmeld

13. februar 2013

helle85

10aps skriver:

Når trængen bliver for stor herhjemme, plejer jeg at tage et stort glas danskvand med citrus og hvis det så ikke hjælper så liiige ud og børstetænderne, så forsvinder trangen efter noget sødt :-) det er i hvertfald min erfaring. 

jeg kan ikke li dansk vand men det kunne være at jeg skulle prøve det med at bøste tænder nå jeg bliver lækker sulten

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.