hvad gør i andre (sød tand)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.586 visninger
50 svar
5 synes godt om
11. februar 2013

helle85

jeg er i gang med at leve sunder og prøver at træne lidt for at tabe mig.

jeg har et stort problem med at hvis jeg er stresset så plejer jeg at spise chokolade(og jeg bliver let stresset) hvad kan man gør i stedet for

jrg håber der er nogen som kan hjælpe mig da det er et meget stort problem

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. februar 2013

henh01

Jeg skærer et æble ud i tern og blander det med mandler og en smule rosiner - det er en lækker snack der lige tager toppen.

Ellers kan et glas light sodavand også være tilstrækkeligt ind i mellem

Anmeld

11. februar 2013

helle85

henh01 skriver:

Jeg skærer et æble ud i tern og blander det med mandler og en smule rosiner - det er en lækker snack der lige tager toppen.

Ellers kan et glas light sodavand også være tilstrækkeligt ind i mellem

det kunne værer at jeg skulle prøve det med æble, mandel og rosiner.

det med at tage et glas light sodavand det dur nok ikke da jeg ikke kan nøjes med et glas så jeg vælger ikke at have sådan nogen ting hjemme

Anmeld

11. februar 2013

henh01

helle85 skriver:

det kunne værer at jeg skulle prøve det med æble, mandel og rosiner.

det med at tage et glas light sodavand det dur nok ikke da jeg ikke kan nøjes med et glas så jeg vælger ikke at have sådan nogen ting hjemme

Man må jo gerne drikke ½ liter om dagen. Du kan jo njes med at købe en halv liter og så gemme den til om aftenen, så du rigtig føler du har gjort dig fortjent til en kold sodavand

Anmeld

11. februar 2013

helle85

henh01 skriver:

Man må jo gerne drikke ½ liter om dagen. Du kan jo njes med at købe en halv liter og så gemme den til om aftenen, så du rigtig føler du har gjort dig fortjent til en kold sodavand

okay det viste jeg ikke at man måtte så kunne det være jeg skulle gøre det ind imellem

Anmeld

11. februar 2013

Bshizzle

Du kan købe sådan nogle sunde snakebar i div butikker..

Ellers bare sørge for at ha masser af lækker blandet frugt eller nødder klar hvis lysten til søde ting frister..

Jeg kan sagtens komme med gode sunde råd og opskrifter..

Jeg er bare SÅ elendig til at holde det selv.. .. mest fordi jeg har en ligeglad kæreste som IKKE kan undvær cola og slik i huset..

Så jeg fristes for meget..!

Men tager mig selv tit i at nuppe et æble hvis trangen kommer.. så helt dårlig er jeg så ikke..

Anmeld

11. februar 2013

Lady Marion <3

Når min lækkersult bliver for voldsom så er det en portion cheasy vanilie youghurt jeg kaster mig over , rigtigt lækkert med en banan snittet i skiver i

Anmeld

11. februar 2013

helle85

Bshizzle skriver:

Du kan købe sådan nogle sunde snakebar i div butikker..

Ellers bare sørge for at ha masser af lækker blandet frugt eller nødder klar hvis lysten til søde ting frister..

Jeg kan sagtens komme med gode sunde råd og opskrifter..

Jeg er bare SÅ elendig til at holde det selv.. .. mest fordi jeg har en ligeglad kæreste som IKKE kan undvær cola og slik i huset..

Så jeg fristes for meget..!

Men tager mig selv tit i at nuppe et æble hvis trangen kommer.. så helt dårlig er jeg så ikke..

er det lige som müslibar? for det kan jeg ikke li.

det med frugten det har jeg prøvet men nå jeg så skal have det så er det ikke altid lige at skærer det men er det muligt at skærer det om morgen også lægge det i en tæt bøtte? sådan noget som melon og ananas

og jeg kender alt til det med at holde det, for det er jeg heller ikke god til.
jeg har prøvet masser gange men nu er vægten så højt oppe så den skal ned

min mand er også god til lige og spørge om vi skal have noget til om aften og især nå børnen få deres fredags slik

Anmeld

11. februar 2013

TeamRocket

Vindruer og de skal være grønne og ligge i køleskab. Synes det fungere lige så godt som chokolade.

Anmeld

11. februar 2013

helle85

Lady Marion <3 skriver:

Når min lækkersult bliver for voldsom så er det en portion cheasy vanilie youghurt jeg kaster mig over , rigtigt lækkert med en banan snittet i skiver i

det lyder også lækkert

jeg tror jeg laver en liste med de forskellige forslag så jeg kan se dem så man ikke bare tager det usunde

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.