Altså, den der SU

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. februar 2013

Mettefpigen

Amanda Stage skriver:

J

undskylder mange gange. Du har jo sagt du vil begynde på en anden uddannelse eller hvad det var, så du er jo ikke en af dem der bruger det som livsindkomst. Det er jo kun godt at du kan få hjælp, når du ikke kan finde arbejde med den uddannelse du har! Selvfølgelig er det, det. Det er jo bare ærgerligt at NOGEN skal ødelægge det, så man får mistillid til dem der rent faktisk har brug for det. 

Jaa kan jeg ikk finde et job så må jeg i gang med en udd.... Og det er pisse irriterende at mange dømmer lige så snart man siger at man er arbejdsløs.... Jeg er uddannet tjener, men det er bare ikk nemt at finde et tjener hvor man kun arbejder frokost (og samtidig have mellem 30-37 timer om ugen).....,

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. februar 2013

Lunae

morethanperfect skriver:

Okay jeg fatter intet ...

Kan man ikke få de 5000 + forsørgertillæg hvis det kun er EN forældre der er på su ??? Det er jeg da ret sikker på man kan !! 

Man får kun forsørgertillæg hvis begge parter er på SU.

Anmeld

13. februar 2013

morethanperfect

Lunae skriver:

Man får kun forsørgertillæg hvis begge parter er på SU.

Okay .. Det var da latterlugt

Anmeld

13. februar 2013

Amanda Stage

Mettefpigen skriver:

Jaa kan jeg ikk finde et job så må jeg i gang med en udd.... Og det er pisse irriterende at mange dømmer lige så snart man siger at man er arbejdsløs.... Jeg er uddannet tjener, men det er bare ikk nemt at finde et tjener hvor man kun arbejder frokost (og samtidig have mellem 30-37 timer om ugen).....,

Det kan jeg godt forstå du er træt af. Det er jo godt du har fundet noget andet nu hvor du ikke kunne finde job med den uddannelse du har, det er jo også træls, for er det ikke det job du oprindeligt gerne ville have? 

Anmeld

13. februar 2013

Amanda Stage

Lise skriver: