må holde flaske selv...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. februar 2013

FogL

Jeg vil også sige, at de få gange hun får flasken nyder jeg bare at få lov at sidde med hende. Hun er som regel træt, og så putter hun gerne ind til mig bagefter <3 love it!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. februar 2013

K&S

Anonym skriver:

hvilken alder skal et barn ha for at selv kunne holde flasken selv... ?

Jeg synes ikke, børn skal holde deres egen flaske 

Anmeld

9. februar 2013

Skouboe

Begge mine har holdt den selv fra 6-8 mdr. Så har de fx fået en lille flaske med vand eller MME og ligget og hygget med den. De har ofte også ligget på skødet af mig og spost og så selv holdt flasken. Det ser jeg intet problem i. Vi har masser af hygge og krammestunder alligevel, og hvis de selv vil holde flasken, så fred være med det.

Anmeld

9. februar 2013

TNBC

Skouboe skriver:

Begge mine har holdt den selv fra 6-8 mdr. Så har de fx fået en lille flaske med vand eller MME og ligget og hygget med den. De har ofte også ligget på skødet af mig og spost og så selv holdt flasken. Det ser jeg intet problem i. Vi har masser af hygge og krammestunder alligevel, og hvis de selv vil holde flasken, så fred være med det.

Jeg kan heller ikke se problemet, jeg oplever tit at hvis jeg sidder og holder flasken, så tager barnet selv fat og så får han/hun da lov til at holde den selv.
Jeg tror det er stort at kunne holde flasken selv, så man selv kan styre det.

Anmeld

9. februar 2013

lycly

Tror de kan når de er omkring et år. Min datter kunne, men jeg lod hende ikke gøre det. Synes ikke de bør holde flasken selv og jeg synes man skal nyde den tid hvor man kan sidde og give dem flaske. For i det sidste stykke tid inden hun droppede flasken der VILLE hun selv holde den, hun var omkring 13-14 mdr og jeg blev helt trist over at den tid nu var forbi. Så jeg synes man skal holde fast i selv at give dem flaske og så nyde det

Anmeld

9. februar 2013

Anonym trådstarter

hovsa kom da tilbage til en masse svar... det var da super dejlig at hoere alle jeres meninger og raad.....

Anmeld

9. februar 2013

StudPsyk

Altså at de holder den selv, er jo ikke ensbetydende med, at man ikke har nærværet med dem? Når Rose får sin godnatflaske, ligger hun altid i mine eller L's arme, godt puttet ind til os i vores skød med øjenkontakt, men hun holder selv flasken. Jeg synes først det er et problem, hvis man vil have dem til selv at holde flasken, således at de kan ordne det selv, og man selv laver noget andet imens. Men bare lige for at sige, at man ikke kan sige, at holder de ikke flasken, så mangler nærværet

Anmeld

9. februar 2013

Skouboe

Yurie skriver:

Jeg kan heller ikke se problemet, jeg oplever tit at hvis jeg sidder og holder flasken, så tager barnet selv fat og så får han/hun da lov til at holde den selv.
Jeg tror det er stort at kunne holde flasken selv, så man selv kan styre det.

Ja, og begge mine har været SÅ stolte af at kunne holde flasken selv.. så det har de fået lov til...

Anmeld

9. februar 2013

Louise H.

Min datter har kunne holde flasken selv siden hun var 7-8 mdr. Og jeg ser intet problem i det overhovedet! Hun holder den selv, når hun ligger ved os, så hun er jo under opsyn

Anmeld

9. februar 2013

Louise H.

Skouboe skriver:

Ja, og begge mine har været SÅ stolte af at kunne holde flasken selv.. så det har de fået lov til...

Også her. Min datter er altid så glad, når hun selv får lov

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.