Hvilken uddannelse har i?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. februar 2013

Ka+Ma=Be

LittleSteps skriver:

Jeg er uddannet ergoterapeut 

Dejligt at se flere ergoterapeuter! Og velkommen til 

Hvad arbejder du med?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. februar 2013

StineW79

Profilbillede for StineW79

Jeg blev færdiguddannet pædagog i 2005. Har arbejdet med handicappet voksene og børn siden. Vh stine

Anmeld

7. februar 2013

o1Mutte

bobbles skriver:

ja står lidt i vildrede aner ikke hvad jeg vil med mit liv. går pt sygemeldt pga en depression men kan mærke jeg er ved at komme nogenlunde oven på igen og kunne egentlig godt tænke mig at lave noget igen. kan ikke pt varetage 37 timers arbejde pga jeg har problemer med både ryg og håndled og har gigt men overvejer at tage en hg uddannelse det er meget rart at have. men aner ikke hvad jeg skal bagefter?

Mit svar kan du nok ikke bruge til noget men svarer alligevel

Jeg er udlært landmand med speciale i mink her til sommer

Anmeld

7. februar 2013

Chrizta

Profilbillede for Chrizta

Uddannet Mediegrafiker, blev færdig i 2005.

Isabell  (Nov. 2009) ��

Elina (Sep. 2012) ��

Adrien (Juni 2020) ��

Anmeld

7. februar 2013

Aagaard

Jeg læser biologi på århus universitet og er i gang med andet år.
Jeg er 26, så jeg bliver nok først færdig når jeg er en 31-32 stykker

Anmeld

7. februar 2013

Thalia

Jeg er uddannet Cand.it i Informationsarkitektur ved eliteuddannelsen på Aalborg universitet

Anmeld

7. februar 2013

MortilElias2010

Uddannet pædagog! 

Men TS, tag udgangspunkt i dit eget liv først og fremmest og. Overveje nøje hvad du mener du er i stand til at arbejde med. 

Anmeld

7. februar 2013

Dinna88