Hvilken uddannelse har i?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. februar 2013

Ka+Ma=Be

LittleSteps skriver:

Jeg er uddannet ergoterapeut 

Dejligt at se flere ergoterapeuter! Og velkommen til 

Hvad arbejder du med?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. februar 2013

StineW79

Profilbillede for StineW79

Jeg blev færdiguddannet pædagog i 2005. Har arbejdet med handicappet voksene og børn siden. Vh stine

Anmeld

7. februar 2013

o1Mutte

bobbles skriver:

ja står lidt i vildrede aner ikke hvad jeg vil med mit liv. går pt sygemeldt pga en depression men kan mærke jeg er ved at komme nogenlunde oven på igen og kunne egentlig godt tænke mig at lave noget igen. kan ikke pt varetage 37 timers arbejde pga jeg har problemer med både ryg og håndled og har gigt men overvejer at tage en hg uddannelse det er meget rart at have. men aner ikke hvad jeg skal bagefter?

Mit svar kan du nok ikke bruge til noget men svarer alligevel

Jeg er udlært landmand med speciale i mink her til sommer

Anmeld

7. februar 2013

Chrizta

Profilbillede for Chrizta

Uddannet Mediegrafiker, blev færdig i 2005.

Isabell  (Nov. 2009) ��

Elina (Sep. 2012) ��

Adrien (Juni 2020) ��

Anmeld

7. februar 2013

Aagaard

Jeg læser biologi på århus universitet og er i gang med andet år.
Jeg er 26, så jeg bliver nok først færdig når jeg er en 31-32 stykker

Anmeld

7. februar 2013

Thalia

Jeg er uddannet Cand.it i Informationsarkitektur ved eliteuddannelsen på Aalborg universitet

Anmeld

7. februar 2013

MortilElias2010

Uddannet pædagog! 

Men TS, tag udgangspunkt i dit eget liv først og fremmest og. Overveje nøje hvad du mener du er i stand til at arbejde med. 

Anmeld

7. februar 2013

Dinna88

Jeg læser noget lidt anderledes - klassisk filologi. Jeg skal være gymnasielærer i Latin og old, og så overvejer jeg Spansk ved siden af. Jeg vil nemlig heller ikke arbejde 37timer om ugen, hvor jeg laver det samme dag ind og dag ud.

Anmeld

7. februar 2013

Fenja09

ja står lidt i vildrede aner ikke hvad jeg vil med mit liv. går pt sygemeldt pga en depression men kan mærke jeg er ved at komme nogenlunde oven på igen og kunne egentlig godt tænke mig at lave noget igen. kan ikke pt varetage 37 timers arbejde pga jeg har problemer med både ryg og håndled og har gigt men overvejer at tage en hg uddannelse det er meget rart at have. men aner ikke hvad jeg skal bagefter?

Jeg har en HH, HF-enkeltfag og er uddannet sosu-hjælper. Skal dog starte på ny uddannelse til efteråret som socialrådgiver.

Ps. jeg bliver 31 år til Marts og jeg har også først fundet ud af nu hvad det egentlig er jeg gerne vil - så tag du dig bare god tid, det vigtigste er at du finder en uddannelse som du vil og som du befinder dig godt med.

/Fenja

Anmeld

7. februar 2013

Dot D

Jeg er uddannet farvehandler, men i en alder af 35 år startede jeg en ny uddannelse - som pædagog, så jeg er færdig næste år til sommer lige omkring min 39 års fødselsdag

Så ikke noget at være pinlig over med din alder. Jeg var 35 år, før jeg fandt min (nye) hylde...

Håber du finder lige det, der passer til dig 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.