Hvilken uddannelse har i?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6.160 visninger
56 svar
2 synes godt om
7. februar 2013

bobbles

ja står lidt i vildrede aner ikke hvad jeg vil med mit liv. går pt sygemeldt pga en depression men kan mærke jeg er ved at komme nogenlunde oven på igen og kunne egentlig godt tænke mig at lave noget igen. kan ikke pt varetage 37 timers arbejde pga jeg har problemer med både ryg og håndled og har gigt men overvejer at tage en hg uddannelse det er meget rart at have. men aner ikke hvad jeg skal bagefter?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. februar 2013

Tip!

Jeg har en hg helt tilbage fra 2007, så har jeg læst hf enkel fag, og nu er jeg endt på pædagog seminariet, hvor jeg går på 4 semester.. 

bestemt den fedeste uddannelse ever  

Anmeld

7. februar 2013

MaleneG

Er uddannet kontorassisent med speciale i offentlig administration. 

Anmeld

7. februar 2013

LittleSteps

Jeg er uddannet ergoterapeut 

Anmeld

7. februar 2013

Frkmtc

Jeg er uddannet social og sundhedsassistent i november 2012, og er fast aftenvagt på et plejehjem og når jeg runder de 25 om 3 år vil jeg læse til pædagog ..

Anmeld

7. februar 2013

tarkoflen

Jeg er uddannet advokatsekretær men jeg har ikke arbejdet med det ud over 9 måneder efter min læretid...

Hvis du har mange problemer med ryg og håndled, mon ikke du så skulle overveje, hvad du bedst kan holde til og så vælge uddannelse ud fra det?

Jeg tænker lidt, at HG er møntet på at man skal i butik, er det ikke? Tænker det måske ikke er optimalt for dig?

Håber der er nogle, der kan komme med god inspiration til en god uddannelse til dig

Held og lykke med det

Anmeld

7. februar 2013

Ayasmor

Jeg er sygeplejerske

Anmeld

7. februar 2013

Nea85

Jeg er uddannet lærer og arbejder på en privatskole i et barselsvikariat. Jeg er rigtig glad for mit valg af uddannelse

Anmeld

7. februar 2013

Mumiemor1

Jeg er pædagogstuderende på 5.semester :-)

Anmeld

7. februar 2013

Mor og meget mere

Profilbillede for Mor og meget mere

Jeg er en glad folkeskolelærer - min 19-årige datter har en HG og er nu i lære som butiks- og optikerassistent, hvilket hun er meget glad for - men arbejdstiderne er ikke optimale, når man har/får børn. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.