Hvilken uddannelse har i?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. februar 2013

Troldemommi

Jeg er uddannet socialrådgiver.

Monica

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. februar 2013

Dorthe1986

Til august har jeg en kandidatgrad i informationsvidenskab og kulturformidling og får titlen cand.scient.bibl

Anmeld

7. februar 2013

Noahmor

Jereer uddannet og arbejder som ergoterapeut. 

Anmeld

7. februar 2013

Noahmor

Jeg er, skulle der stå. 

Anmeld

7. februar 2013

Maja_4000

Jeg er ved at tager min uddannelse .. Detailslagter med speciale i delikatesse (dem som arbejder i delikatesser )

Anmeld

7. februar 2013

Mettefpigen

Jeg er uddannet tjener, og vil gerne læse videre til serviceøkonom til sommer :-)

Anmeld

7. februar 2013

Clisolka

Jeg er uddannet kontorassistent med speciale i offentlig administration 

Anmeld

7. februar 2013

Billemyre

Jeg har en halv skiltemaler uddannelse (egentlig et fedt job, men der var alt for få lærepladser og det var bare ikke det rigtige for mig!)...
Blev uddannet sanger fra Complete Vocal Institute sidste år og til august 2014 bliver jeg færdiguddannet sanglærer derfra
Går også med skuespiller drømme, som jeg håber, jeg snart får gang i!

Har også overvejet at blive makeup artist/sminkør (specielt til teater), dekoratør, teatermaler eller tegnsprogstolk.
Derudover vil jeg rigtig gerne ind at læse HF - Har aldrig fået en studenter eksamen og jeg trænger sådan til at lære noget nyt

Held og lykke med at finde det helt rigtige!

Anmeld

7. februar 2013

bobbles

tak for alle svarende har tænkt lidt på kontor uddannelse da man ikke skal gå så meget rundt er det meget med matematik og regne? er ikke så god til at gange og dividere

Anmeld

7. februar 2013

Misscbn

bobbles skriver:

tak for alle svarende har tænkt lidt på kontor uddannelse da man ikke skal gå så meget rundt er det meget med matematik og regne? er ikke så god til at gange og dividere

Jeg er uddannet på kontor med speciale i administration og jeg er svagt tal blind

så det kan lade sig gøre, det kommer jo an på om man sidder med fx bogføring, kasseklader, regnskaber osv 

jeg lavede det hele men hvis jeg havde problemer spurgte jeg bare min chef om lige at tjekke igennem for at være helt sikker

er forresten uddannet i en bilforhandler

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.