Hvilken uddannelse har i?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. februar 2013

Pige2009

bobbles skriver:

ja står lidt i vildrede aner ikke hvad jeg vil med mit liv. går pt sygemeldt pga en depression men kan mærke jeg er ved at komme nogenlunde oven på igen og kunne egentlig godt tænke mig at lave noget igen. kan ikke pt varetage 37 timers arbejde pga jeg har problemer med både ryg og håndled og har gigt men overvejer at tage en hg uddannelse det er meget rart at have. men aner ikke hvad jeg skal bagefter?

Jeg er cand.mag. i International Virksomhedskommunikation og BA i engelsk og tysk erhvervssprog 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. februar 2013

bobbles

blankholm skriver:

Jeg er uddannet på kontor med speciale i administration og jeg er svagt tal blind

så det kan lade sig gøre, det kommer jo an på om man sidder med fx bogføring, kasseklader, regnskaber osv 

jeg lavede det hele men hvis jeg havde problemer spurgte jeg bare min chef om lige at tjekke igennem for at være helt sikker

er forresten uddannet i en bilforhandler

okay for synes næsten det er direkte pinligt. har fødselsdag om 10 dage også er der kun 3 år til jeg fylder 30 aner ikke hvad jeg vil med livet og har ingen uddannelse

Anmeld

7. februar 2013

Masig

Jeg er cand. Mag. i virksomhedskommunikation. Der er desværre ikke mange jobs til os, har gået ledig i halvandet år inden jeg gik på barsel 

Anmeld

7. februar 2013

Happiness

Er uddannet pædagog.

Anmeld

7. februar 2013

Misscbn

bobbles skriver:

okay for synes næsten det er direkte pinligt. har fødselsdag om 10 dage også er der kun 3 år til jeg fylder 30 aner ikke hvad jeg vil med livet og har ingen uddannelse

det er da ikke pinligt, tværtimod syns jeg du skal være stolt af dig selv over du vælger at tage en uddannelse nu

du har maaaange år på bagen, og derfor er det super at du vil igang med en uddannelse, hvis du tager en HGV og får en læreplads hurtigt kan du nå at have en uddannelse når du fylder 30 

Anmeld

7. februar 2013

Ka+Ma=Be

Jeg er uddannet ergoterapeut!

Tror altid en skoleuddannelse er fornuftig - og det giver dig 2 ekstra år til at finde frem til hvad du vil

Anmeld

7. februar 2013

DitteFisk

Jeg er nyuddannet socialpædagog 

Anmeld

7. februar 2013

Peanut

dyrepasser assistent og faglært landmand 

Anmeld

7. februar 2013

bobbles

Peanut skriver:

dyrepasser assistent og faglært landmand 

hvordan bliver man dyre passer? altså hvilken uddannelse og hvor lang tid?

Anmeld

7. februar 2013

Hullabullabulla

Arbejder som revisor med en HD i regnskab og økonomistyring som uddannelse.. Har arbejdet som revisor i snart 6 år (er 24)

Har du overvejet en hf istedet for en hg ? Alternativt hf med hgv overbyggelse ? Tænker bare at hgen er meget butikselev målrettet..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.