Hjælp

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

708 visninger
12 svar
0 synes godt om
6. februar 2013

helle85

jeg har bestilt noget på zooplus men jeg har kommet til at skrive forkert postnr.

jeg har prøvet at kontakte dem men de snakker kun tysk og forstå både ensgelsk og tysk men jegkan kun forstå lidt engelsk men ikke snakke det og slet ikke noget tysk

hvad skal jeg gører

kan jeg værer heldig at de kommer med det alligevel

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. februar 2013

mth1987

helle85 skriver:

jeg har bestilt noget på zooplus men jeg har kommet til at skrive forkert postnr.

jeg har prøvet at kontakte dem men de snakker kun tysk og forstå både ensgelsk og tysk men jegkan kun forstå lidt engelsk men ikke snakke det og slet ikke noget tysk

hvad skal jeg gører

kan jeg værer heldig at de kommer med det alligevel

Kan du ikk få en til at oversætte for dig så? 

Kan være det ka finde vej alligevel hvis de andre ting er udfyldt korrekt

Anmeld

6. februar 2013

helle85

mth1987 skriver:

Kan du ikk få en til at oversætte for dig så? 

Kan være det ka finde vej alligevel hvis de andre ting er udfyldt korrekt

jeg kender ikke ikke nogen der kan snakke det

jeg har skrevet en mail på dansk.

jeg har udfyldt de andre ting

Anmeld

6. februar 2013

mth1987

helle85 skriver:

jeg kender ikke ikke nogen der kan snakke det

jeg har skrevet en mail på dansk.

jeg har udfyldt de andre ting

Der må være nogen herinde som kan tysk. Har haft det i folkeskolen men der er ikk meget der har hængt ved desværre

Anmeld

6. februar 2013

helle85

mth1987 skriver:

Der må være nogen herinde som kan tysk. Har haft det i folkeskolen men der er ikk meget der har hængt ved desværre

det er også derfor jeg har sloget det op jeg havde håbet på der evt var nogen der måske ville kunne kontakte dem for mig eller noget

Anmeld

6. februar 2013

mth1987

helle85 skriver:

det er også derfor jeg har sloget det op jeg havde håbet på der evt var nogen der måske ville kunne kontakte dem for mig eller noget

Måske du så sku værd lidt mere præcis for det er jo ikk det du spørger om. Jeg synes ikk du ska bede andre om at kontakte dem for dig. Men du kan skrive det du vil spørge dem om og så er der måske en der kan oversætte 

Anmeld

6. februar 2013

helle85

mth1987 skriver:

Måske du så sku værd lidt mere præcis for det er jo ikk det du spørger om. Jeg synes ikk du ska bede andre om at kontakte dem for dig. Men du kan skrive det du vil spørge dem om og så er der måske en der kan oversætte 

jamen det nytterjo ikke noget nå jeg så ikke kan forstå hvad de siger

for de snakker jo kun tysk og det kan jeg slet ikke forstå noget af desværrer

men ellers må jeg bare vente og håbe på pakken kommer alligevel

Anmeld

6. februar 2013

JustMe

Hvis de forstår engelsk, så send dem en mail, hvor du skriver eks: "Hi. On my order (order number: XXXX) I seem to have written the wrong zip-code. The right zip-code is: XXXX and the town is still: XXXX.

Best regards XXXX"

Der står: "Hej. På min ordre (ordrenummer: XXXX Her skriver du så ordrenummeret fra din ordrebekræftelse, så de kan finde den rigtige ordre) har jeg åbenbart skrevet det forkerte postnummer. Det korrekte postnummer er: XXXX og byen er stadig XXXX.

Mvh. XXX"

Hvis de skriver tilbage på tysk, så kopier teksten og brug "Google oversætter". Den oversætter ikke altid korrekt, men giver en meget god ide om, hvad de mener.

Anmeld

6. februar 2013

helle85

JustMe skriver:

NåMaHvis de forstår engelsk, så send dem en mail, hvor du skriver eks: "Hi. On my order (order number: XXXX) I seem to have written the wrong zip-code. The right zip-code is: XXXX and the town is still: XXXX.

Best regards XXXX"

Der står: "Hej. På min ordre (ordrenummer: XXXX Her skriver du så ordrenummeret fra din ordrebekræftelse, så de kan finde den rigtige ordre) har jeg åbenbart skrevet det forkerte postnummer. Det korrekte postnummer er: XXXX og byen er stadig XXXX.

Mvh. XXX"

Hvis de skriver tilbage på tysk, så kopier teksten og brug "Google oversætter". Den oversætter ikke altid korrekt, men giver en meget god ide om, hvad de mener.

Mange tak det vil jeg prøve

Anmeld

6. februar 2013

JustMe

Send mig en pb, hvis du har brug for hjælp til at oversætte. Så skal jeg se, om jeg kan hjælpe

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.