puhaaa

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. februar 2013

Anonym trådstarter

Miss Kat skriver:

Jeg ville personligt hoste op med pengene og give hende en chance mere. Jeg er imod at man holder sine kæledyr i live for enhver pris, fordi det til sidst oftest er med hensyn til sine egne følelser fremfor hvad der er bedst for dyret, men når det drejer sig om tænder og at det kan ordnes for "kun" 1000 kr., ville jeg gøre det. 1000 kr. er mange penge nu og her, men hvis du dermed køber bare endnu et par gode år med hende, er det vel billigt givet ud? Som sagt kommer det naturligvis også an på, om hun lider af andre skavanker?

ps. det med andre skavanker har hun ingen sådan lige nu... hun har haft nogle problemer med det ene knæ... (kan jo ikke vides om hun der også bider smerten i sig)

ihh hvor ville det være skønt hvis dyr kunne snakke

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. februar 2013

Miss Kat

det var heller ikke ment som om jeg ikke ville betale... det var måske formuleret forkert...

men dyrlægen var selv i tvivl om det ville hjælpe på forstoppelsen, knurreriet, appetitten....

jeg har fået en tid til hende i denne uge.... og har også tænkt mig og gøre det...

ville bare høre om der var andre der havde stået i en lignende situation, og ville dele erfaringer....

ved godt der aldrig er en garanti.... men det er også synd for det "gamle liv" hvis det ikke hjælper

Ja helt sikkert. Jeg er helt enig i, det er synd at udsætte hende for en hel masse, hvis det ikke er sikkert at det hjælper. Det var det jeg mente med at man ikke skal holde dem i live for enhver pris. Men hvis hun ikke har andre, alvorlige skavanker tænker jeg at det i hvert fald er forsøget værd når det "bare" drejer sig om tænder? Uanset hvad er det nok mest dyrlægen der kan vurdere det. Du er lidt på herrens mark hvis du ikke har tillid til din dyrlæges vurdering. 

Anmeld

5. februar 2013

Miss Kat

Anonym skriver:

ps. det med andre skavanker har hun ingen sådan lige nu... hun har haft nogle problemer med det ene knæ... (kan jo ikke vides om hun der også bider smerten i sig)

ihh hvor ville det være skønt hvis dyr kunne snakke

Jeps! Kæledyr OG spædbørn kan drive folk til vanvid, fordi man ikke aner, hvad der er i vejen. Puha det kan være frustrerende, for man får det jo så skidt på deres vegne.

Anmeld

5. februar 2013

Anonym trådstarter

Miss Kat skriver:

Ja helt sikkert. Jeg er helt enig i, det er synd at udsætte hende for en hel masse, hvis det ikke er sikkert at det hjælper. Det var det jeg mente med at man ikke skal holde dem i live for enhver pris. Men hvis hun ikke har andre, alvorlige skavanker tænker jeg at det i hvert fald er forsøget værd når det "bare" drejer sig om tænder? Uanset hvad er det nok mest dyrlægen der kan vurdere det. Du er lidt på herrens mark hvis du ikke har tillid til din dyrlæges vurdering. 

ja, lige præcis... men synes nemlig hun skal have en chance når det "bare" er tænderne som du skriver

men sådan nogle tænder på hunde kan også sætte en masse komplikationer igang... så jeg håber at det hjælper når de bliver ordnet og jeg får min puttefis igen...

heldigvis stoler jeg på hende der har sat tid af til og ordne dem, men det er ikke altid de andre derinde jeg stoler på

ja, både med min søn og nu hunden ville jeg håbe de kunne fortælle mig hvor de har ondt og hvornår, så man kan gøre mere for dem men hva, man lærer jo hurtig deres signaler og kende...

selvom nogle uden børn eller faren kigger mærkeligt ¨på mig når jeg siger, der er det og det i vejen... og det så er det

tak fordi du tog dig tid til og svare... det har beroliget mig rigtig meget kan du tro...

Anmeld

5. februar 2013

Miss Kat

Anonym skriver:

ja, lige præcis... men synes nemlig hun skal have en chance når det "bare" er tænderne som du skriver

men sådan nogle tænder på hunde kan også sætte en masse komplikationer igang... så jeg håber at det hjælper når de bliver ordnet og jeg får min puttefis igen...

heldigvis stoler jeg på hende der har sat tid af til og ordne dem, men det er ikke altid de andre derinde jeg stoler på

ja, både med min søn og nu hunden ville jeg håbe de kunne fortælle mig hvor de har ondt og hvornår, så man kan gøre mere for dem men hva, man lærer jo hurtig deres signaler og kende...

selvom nogle uden børn eller faren kigger mærkeligt ¨på mig når jeg siger, der er det og det i vejen... og det så er det

tak fordi du tog dig tid til og svare... det har beroliget mig rigtig meget kan du tro...

Okay, så er det godt, du kan få hende, du har tillid til, til at kigge på tænderne. Det betyder altså meget.

Held og lykke med hende! Gider du smide en update herinde når det hele er overstået, så jeg kan følge med i, hvordan det gik?

Anmeld

5. februar 2013

Nessie

Jeg ville bruge pengene og få det ordnet og håbe på det bedste

Hvis der er chance for nogle gode år endnu, med friske bisser, så er der ingen tvivl.

Hvis det kun var for at dyrlægen skulle tjene lidt ekstra, og hunden generelt var dårlig, så ville jeg ikke gøre det

Anmeld

5. februar 2013

Anonym trådstarter

Miss Kat skriver:

Okay, så er det godt, du kan få hende, du har tillid til, til at kigge på tænderne. Det betyder altså meget.

Held og lykke med hende! Gider du smide en update herinde når det hele er overstået, så jeg kan følge med i, hvordan det gik?

Lille update :

min lille skattepige fik det værre idag, og ville stadig ikke spise og drikke, trods for hun havde fået afføringsmiddel igår...

jeg fik så en hastetid derinde, hvor de valgte og beholde hende til observation, og finde ud af hvad der var galt...

det var infektion i mave og de nedre dele.... hun er nu på antibiotika for at få det væk, og de har holdt hende natten over, så tænderne kan blive ordnet imorgen

vi savner hende herhjemme, men som jeg har sagt hele tiden skal hun ikke bare aflives uden diagnose

vi glæder os til at få hende hjem igen...

Anmeld

5. februar 2013

Anonym trådstarter

Nessie skriver:

Jeg ville bruge pengene og få det ordnet og håbe på det bedste

Hvis der er chance for nogle gode år endnu, med friske bisser, så er der ingen tvivl.

Hvis det kun var for at dyrlægen skulle tjene lidt ekstra, og hunden generelt var dårlig, så ville jeg ikke gøre det

se update

Anmeld

5. februar 2013

Nessie

Anonym skriver:

se update

Lille pus da

Håber hun bliver hurtigt frisk igen

Anmeld

5. februar 2013

Anonym trådstarter

Nessie skriver:

Lille pus da

Håber hun bliver hurtigt frisk igen

håber jeg også rigtig meget på...

min gamle lille pige...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.