Miss Kat skriver:
Ja helt sikkert. Jeg er helt enig i, det er synd at udsætte hende for en hel masse, hvis det ikke er sikkert at det hjælper.
Det var det jeg mente med at man ikke skal holde dem i live for enhver pris. Men hvis hun ikke har andre, alvorlige skavanker tænker jeg at det i hvert fald er forsøget værd når det "bare" drejer sig om tænder? Uanset hvad er det nok mest dyrlægen der kan vurdere det. Du er lidt på herrens mark hvis du ikke har tillid til din dyrlæges vurdering. 
ja, lige præcis... men synes nemlig hun skal have en chance når det "bare" er tænderne som du skriver 
men sådan nogle tænder på hunde kan også sætte en masse komplikationer igang... så jeg håber at det hjælper når de bliver ordnet og jeg får min puttefis igen...
heldigvis stoler jeg på hende der har sat tid af til og ordne dem, men det er ikke altid de andre derinde jeg stoler på 
ja, både med min søn og nu hunden ville jeg håbe de kunne fortælle mig hvor de har ondt og hvornår, så man kan gøre mere for dem
men hva, man lærer jo hurtig deres signaler og kende... 
selvom nogle uden børn eller faren kigger mærkeligt ¨på mig når jeg siger, der er det og det i vejen... og det så er det 
tak fordi du tog dig tid til og svare... det har beroliget mig rigtig meget kan du tro...
Anmeld