puhaaa

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. februar 2013

Nessie

Anonym skriver:

håber jeg også rigtig meget på...

min gamle lille pige...

Man bliver så bekymret.

Jeg havde en gammel perserkat der holdt op med at spise og drikke. Han var 15 år, så jeg fik ham aflivet, han var simpelthen træt af livet

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. februar 2013

1990h

Anonym skriver:

Lille update :

min lille skattepige fik det værre idag, og ville stadig ikke spise og drikke, trods for hun havde fået afføringsmiddel igår...

jeg fik så en hastetid derinde, hvor de valgte og beholde hende til observation, og finde ud af hvad der var galt...

det var infektion i mave og de nedre dele.... hun er nu på antibiotika for at få det væk, og de har holdt hende natten over, så tænderne kan blive ordnet imorgen

vi savner hende herhjemme, men som jeg har sagt hele tiden skal hun ikke bare aflives uden diagnose

vi glæder os til at få hende hjem igen...

Øv at hun fik det dårligt men nu er hun da i behandling og det dejligt.

Så krydser vi for at det hjælper med denne process.

Anmeld

5. februar 2013

Anonym trådstarter

Nessie skriver:

Man bliver så bekymret.

Jeg havde en gammel perserkat der holdt op med at spise og drikke. Han var 15 år, så jeg fik ham aflivet, han var simpelthen træt af livet

hun var nemlig også stoppet med og spise og drikke...

og idag var 5. dagen... jeg var ved at gå ud af mit gode skind....

men så idag fyldte hendes pupiller hele øjet... så ringede jeg til dem med det samme...

Anmeld

5. februar 2013

Anonym trådstarter

1990h skriver:

Øv at hun fik det dårligt men nu er hun da i behandling og det dejligt.

Så krydser vi for at det hjælper med denne process.

ja, præcis...

nu håber jeg det hjælper... så skal hun forkæles når hun kommer hjem

Anmeld

5. februar 2013

Nessie

Anonym skriver:

hun var nemlig også stoppet med og spise og drikke...

og idag var 5. dagen... jeg var ved at gå ud af mit gode skind....

men så idag fyldte hendes pupiller hele øjet... så ringede jeg til dem med det samme...

Ja, de bliver hurtigt tynde og dehydrerede, men så længe det kan behandles, så er det jo sådan set fint.

Min valgte selv at det skulle være slut, jeg var sådan set ikke i tvivl, men pyyyhh, hvor var det hårdt at skulle sige farvel alligevel

Anmeld

5. februar 2013

Anonym trådstarter

Nessie skriver:

Ja, de bliver hurtigt tynde og dehydrerede, men så længe det kan behandles, så er det jo sådan set fint.

Min valgte selv at det skulle være slut, jeg var sådan set ikke i tvivl, men pyyyhh, hvor var det hårdt at skulle sige farvel alligevel

det er aldrig sjovt... havde en hund der blev 12 år, og måtte aflives pga. en diskus... hun kunne ingenting... og så fik hun en hjerneblødning... føj det var ikke rart

Anmeld

5. februar 2013

Gitte

Jeg har altid haft forholdsvis små hunde, og de får ofte tandproblemer. Havde en lille tæve engang, som også gik fra kosten. Hun fik ordnet tænderne, og blev sig selv igen. Håber det går ligesådan med din. Nu ved jeg ikke, hvad race din hund er, men 9 år er jo trods alt ikke så gammelt.

Anmeld

5. februar 2013

Anonym trådstarter

Gitte skriver:

Jeg har altid haft forholdsvis små hunde, og de får ofte tandproblemer. Havde en lille tæve engang, som også gik fra kosten. Hun fik ordnet tænderne, og blev sig selv igen. Håber det går ligesådan med din. Nu ved jeg ikke, hvad race din hund er, men 9 år er jo trods alt ikke så gammelt.

ja, de har tendens til at få dårlige tænder de små

trods for hun får denta stix hver dag...

men det må jeg bare tage med hellere få ordnet tænder og have hende 4-5 år mere måske... end ikke og få gjort det og hun går i strejke...

hun er en miniature gravhund

Anmeld

5. februar 2013

Nessie

Anonym skriver:

det er aldrig sjovt... havde en hund der blev 12 år, og måtte aflives pga. en diskus... hun kunne ingenting... og så fik hun en hjerneblødning... føj det var ikke rart

Uham det lyder også meget ubehageligt.

Og selv om man ved det er det er bedste, så er det stadig s.... hårdt

Anmeld

5. februar 2013

Anonym trådstarter

Nessie skriver:

Uham det lyder også meget ubehageligt.

Og selv om man ved det er det er bedste, så er det stadig s.... hårdt

ja, det er rigtig hårdt... men synes heller ikke dyr skal leve pga. ejerens behov....

nogle gange er det bar nødvendigt og give dem fred...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.