Han faldt ud af sengen ... Uden at vågne ??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. februar 2013

morethanperfect

Ditte_Marie skriver:

Han må have et godt sovehjerte

Heheheh nej

Han plejer at sove rigtig dårligt og meget uroligt om natten .. Derfor forstår jeg virkelig ikke han ikke vågnede

Men han var også træt da han blev puttet 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. februar 2013

CarinaSB

morethanperfect skriver:

Idag har vi forsøgt at putte ham i sin seng , hvor vi har taget den ene tremmeside af .. Vi har sat sengerenden i klem , så den ville tage fra hvis han skulle risikere at falde ud ... TROEDE vi ..

Mig og Daniel sad og så film her til aften , hvor der pludselig lød et ordentlig bump !  

Jeg gik op til ham , og søde Oscar lå nøjagtig på gulvet så man kunne se han var faldet ud .. Han var gledet nedunder sengeranden .. Jeg stod stille i døråbningen , og kunne simpelthen ikke lade vær med at grine .. 
HAN SOV !!! Han lå på trægulvet og SOV ! 

Jeg bar ham op i seng og gav ham dyne på , han sov videre .....
Tænkte så da jeg kom nedenunder , om han har slået sig , eller fået jernrystelse eller noget ? Han lå med panden ned i gulvet , og det er jo maks 40 cm. vi taler om han er faldet ned .. 

Nå , i mens jeg skrev dette indlæg , hørte jeg igen et bump .. Gik der op , og han lå IGEN på gulvet .. Havde dog , sidst jeg var deroppe , lagt nogle tæpper , hvis nu han skulle falde ud igen .. Han lå og sov igen .. 

Så besluttede jeg mig altså for at sætte tremmesiden på igen .. Det gjorde jeg så , og han sov videre .. Jeg larmede ellers rigtig meget .. 

Tror i jeg skal holde øje med ham i nat , eller ville han ha vågnet hvis der skete noget ?? 

Noah falder tit ned af vores sofa når han sover .. og han vågner ikke .. Men der er aldrig noget med ham .. Han sover videre .. 

Anmeld

3. februar 2013

Janni.

Havde jeg ikke vist bedre, så kunne det have været min kæreste som barn, du lige har beskrevet.. 

Min kæreste faldte meget tit ud af sengen som barn, og det var ovenikøbet fra en køjeseng, den øverste.  Fatter ikke at han ikke vågnede, men det gjorde han ikke - i følge hans bror som sov i nederste køje. 

Tror nu at Oscar ville vågne hvis han havde slået sig. 

Anmeld

4. februar 2013

Mettefpigen

Hvordan har Oscar det i dag??....

Anmeld

4. februar 2013

morethanperfect

Hvordan har Oscar det i dag??....

Heheh han har det helt fint .  Dog mega sur fordi han ikke måtte få is til morgen mad , men altså

Han kunne ikke huske han faldt ud i nat

Anmeld

4. februar 2013

Mettefpigen

morethanperfect skriver:

Heheh han har det helt fint .  Dog mega sur fordi han ikke måtte få is til morgen mad , men altså

Han kunne ikke huske han faldt ud i nat

Det var godt Hahaha.... Jaa så skulle han jo have husket at han var faldet ud, så kunne der være der faldt lidt af

Anmeld

4. februar 2013

morethanperfect

Mettefpigen skriver:

Det var godt Hahaha.... Jaa så skulle han jo have husket at han var faldet ud, så kunne der være der faldt lidt af

Ja den havde været god så

Arh måske ikke lige til morgenmad

Anmeld

4. februar 2013

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)

Da vores datter gik fra tremmeseng til almindelig seng faldt hun også ud af sengen de første par nætter. Jeg lagde en madras, så hun ikke slog sig. De skal lige vænne sig til, at de ikke bare kan bevæge sig rundt i hele sengen

Anmeld

4. februar 2013

roenlund

vi købte bare en sengehest og satte på tremmesengen da jeg fjernede den ene side, er slet ikke sikker på liam skal have en junior seng tror bare vi går direkte til voksen...

Anmeld

4. februar 2013

Mullepilige

jeg vil afligevel hold øje hvis det var

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.