Idag har vi forsøgt at putte ham i sin seng , hvor vi har taget den ene tremmeside af .. Vi har sat sengerenden i klem , så den ville tage fra hvis han skulle risikere at falde ud ... TROEDE vi ..
Mig og Daniel sad og så film her til aften , hvor der pludselig lød et ordentlig bump !
Jeg gik op til ham , og søde Oscar lå nøjagtig på gulvet så man kunne se han var faldet ud .. Han var gledet nedunder sengeranden .. Jeg stod stille i døråbningen , og kunne simpelthen ikke lade vær med at grine ..
HAN SOV !!! Han lå på trægulvet og SOV ! 

Jeg bar ham op i seng og gav ham dyne på , han sov videre .....
Tænkte så da jeg kom nedenunder , om han har slået sig , eller fået jernrystelse eller noget ? Han lå med panden ned i gulvet , og det er jo maks 40 cm. vi taler om han er faldet ned ..
Nå , i mens jeg skrev dette indlæg , hørte jeg igen et bump .. Gik der op , og han lå IGEN på gulvet .. Havde dog , sidst jeg var deroppe , lagt nogle tæpper , hvis nu han skulle falde ud igen .. Han lå og sov igen ..
Så besluttede jeg mig altså for at sætte tremmesiden på igen .. Det gjorde jeg så , og han sov videre .. Jeg larmede ellers rigtig meget .. 

Tror i jeg skal holde øje med ham i nat , eller ville han ha vågnet hvis der skete noget ??

Anmeld