Han faldt ud af sengen ... Uden at vågne ??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.715 visninger
32 svar
0 synes godt om
3. februar 2013

morethanperfect

Idag har vi forsøgt at putte ham i sin seng , hvor vi har taget den ene tremmeside af .. Vi har sat sengerenden i klem , så den ville tage fra hvis han skulle risikere at falde ud ... TROEDE vi ..

Mig og Daniel sad og så film her til aften , hvor der pludselig lød et ordentlig bump !  

Jeg gik op til ham , og søde Oscar lå nøjagtig på gulvet så man kunne se han var faldet ud .. Han var gledet nedunder sengeranden .. Jeg stod stille i døråbningen , og kunne simpelthen ikke lade vær med at grine .. 
HAN SOV !!! Han lå på trægulvet og SOV ! 

Jeg bar ham op i seng og gav ham dyne på , han sov videre .....
Tænkte så da jeg kom nedenunder , om han har slået sig , eller fået jernrystelse eller noget ? Han lå med panden ned i gulvet , og det er jo maks 40 cm. vi taler om han er faldet ned .. 

Nå , i mens jeg skrev dette indlæg , hørte jeg igen et bump .. Gik der op , og han lå IGEN på gulvet .. Havde dog , sidst jeg var deroppe , lagt nogle tæpper , hvis nu han skulle falde ud igen .. Han lå og sov igen .. 

Så besluttede jeg mig altså for at sætte tremmesiden på igen .. Det gjorde jeg så , og han sov videre .. Jeg larmede ellers rigtig meget .. 

Tror i jeg skal holde øje med ham i nat , eller ville han ha vågnet hvis der skete noget ?? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. februar 2013

Nadia&Daniel

morethanperfect skriver:

Idag har vi forsøgt at putte ham i sin seng , hvor vi har taget den ene tremmeside af .. Vi har sat sengerenden i klem , så den ville tage fra hvis han skulle risikere at falde ud ... TROEDE vi ..

Mig og Daniel sad og så film her til aften , hvor der pludselig lød et ordentlig bump !  

Jeg gik op til ham , og søde Oscar lå nøjagtig på gulvet så man kunne se han var faldet ud .. Han var gledet nedunder sengeranden .. Jeg stod stille i døråbningen , og kunne simpelthen ikke lade vær med at grine .. 

Tænkte så da jeg kom nedenunder , om han har slået sig , eller fået jernrystelse eller noget ? Han lå med panden ned i gulvet , og det er jo maks 40 cm. vi taler om han er faldet ned .. 

Nå , i mens jeg skrev dette indlæg , hørte jeg igen et bump .. Gik der op , og han lå IGEN på gulvet .. Havde dog , sidst jeg var deroppe , lagt nogle tæpper , hvis nu han skulle falde ud igen .. Han lå og sov igen .. 

Så besluttede jeg mig altså for at sætte tremmesiden på igen .. Det gjorde jeg så , og han sov videre .. Jeg larmede ellers rigtig meget .. 

Tror i jeg skal holde øje med ham i nat , eller ville han ha vågnet hvis der skete noget ?? 

Laura faldt også "ud af" sengen igår - hun forsøgte åbenbart at klate ud af den - hun lå præcis som Oscar, dog VÅGN og meget meget ked.. Så nu er turen gået ind på en stor-pige-seng (selvom svigermor synes hun er for lille til det).. Vi valgte at holde øje med hende, men der var intet i løbet af natten..

Anmeld

3. februar 2013

morethanperfect

Nadia&Daniel skriver:

Laura faldt også "ud af" sengen igår - hun forsøgte åbenbart at klate ud af den - hun lå præcis som Oscar, dog VÅGN og meget meget ked.. Så nu er turen gået ind på en stor-pige-seng (selvom svigermor synes hun er for lille til det).. Vi valgte at holde øje med hende, men der var intet i løbet af natten..

Lille pus da !

Men Oscar kravlede ikke over , så mon ikke det går .. ?
Eftersom han sov , tror jeg ikke han slog sig .. Han åbnede godt nok øjnene meget lidt , og sagde .. : Hov , faldt ned ..

Og så lukkede han dem igen

V tænkte vi ville tage siden af , før han kravlede over og faldt ned nemlig  

Anmeld

3. februar 2013

Benjamins'mor

Tror han ville vågne hvis det gjorde ondt.

Anmeld

3. februar 2013

morethanperfect

Benjamins'mor skriver:

Tror han ville vågne hvis det gjorde ondt.

Okay ..

Må håbe der ikke er sket noget alvorligt så 

Anmeld

3. februar 2013

Nadia&Daniel

morethanperfect skriver:

Lille pus da !

Men Oscar kravlede ikke over , så mon ikke det går .. ?
Eftersom han sov , tror jeg ikke han slog sig .. Han åbnede godt nok øjnene meget lidt , og sagde .. : Hov , faldt ned ..

Og så lukkede han dem igen

V tænkte vi ville tage siden af , før han kravlede over og faldt ned nemlig  

Laura har heller aldrig gjort det før - så nu er jagten gået ind på en fin seng

Tror også han var vågnet vist han havde slået sig hårdt

Anmeld

3. februar 2013

morethanperfect

Nadia&Daniel skriver:

Laura har heller aldrig gjort det før - så nu er jagten gået ind på en fin seng

Tror også han var vågnet vist han havde slået sig hårdt

Oscar skal også ha en større seng . Som han ikke kan falde ud af ..

Anyway , putningen gik heldigvis fint som den plejer ..

Anmeld

3. februar 2013

lilledittemor

morethanperfect skriver:

Awh lille pus dog

Umiddelbart lyder det jo helt vildt at han ikke er vågnet af det - men på den anden side, så får de jo også tit knubs i løbet af dagen hvor de ikke siger noget til det, selvom man er overbevist om at de ville græde.

Jeg tror at jeg selv ville holde lidt ekstra øje med ham, måske give ham et glas mælk - hvis han nu har slem hjernerystelse, så kommer det jo op igen. Og lydt efter om hans vejrtrækning er normal gennem natten.
Men ellers er det vidst ofte slag mod baghovedet der giver hjernerystelse.

Jeg er næsten overbevist om at han ville vågne hvis der var sket noget, men det skader jo ikke at holde lidt ekstra øje :

God aften

Anmeld

3. februar 2013

morethanperfect

Ditte_Marie skriver:

Awh lille pus dog

Umiddelbart lyder det jo helt vildt at han ikke er vågnet af det - men på den anden side, så får de jo også tit knubs i løbet af dagen hvor de ikke siger noget til det, selvom man er overbevist om at de ville græde.

Jeg tror at jeg selv ville holde lidt ekstra øje med ham, måske give ham et glas mælk - hvis han nu har slem hjernerystelse, så kommer det jo op igen. Og lydt efter om hans vejrtrækning er normal gennem natten.
Men ellers er det vidst ofte slag mod baghovedet der giver hjernerystelse.

Jeg er næsten overbevist om at han ville vågne hvis der var sket noget, men det skader jo ikke at holde lidt ekstra øje :

God aften

Hvis han vågner om natten , plejer han og få mælk , så det gør jeg også hvis han vågner nat 

Hans vejrtrækning er halt normal , han trækker vejret meget dybt , som han gør når han sover godt .. Heheh .. 

Men ja , helt vildt han ikke er vågnet 

Anmeld

3. februar 2013

lilledittemor

morethanperfect skriver:

Hvis han vågner om natten , plejer han og få mælk , så det gør jeg også hvis han vågner nat 

Hans vejrtrækning er halt normal , han trækker vejret meget dybt , som han gør når han sover godt .. Heheh .. 

Men ja , helt vildt han ikke er vågnet 

Han må have et godt sovehjerte

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.