Han faldt ud af sengen ... Uden at vågne ??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. februar 2013

M (:

Idag har vi forsøgt at putte ham i sin seng , hvor vi har taget den ene tremmeside af .. Vi har sat sengerenden i klem , så den ville tage fra hvis han skulle risikere at falde ud ... TROEDE vi ..

Mig og Daniel sad og så film her til aften , hvor der pludselig lød et ordentlig bump !  

Jeg gik op til ham , og søde Oscar lå nøjagtig på gulvet så man kunne se han var faldet ud .. Han var gledet nedunder sengeranden .. Jeg stod stille i døråbningen , og kunne simpelthen ikke lade vær med at grine .. 
HAN SOV !!! Han lå på trægulvet og SOV ! 

Jeg bar ham op i seng og gav ham dyne på , han sov videre .....
Tænkte så da jeg kom nedenunder , om han har slået sig , eller fået jernrystelse eller noget ? Han lå med panden ned i gulvet , og det er jo maks 40 cm. vi taler om han er faldet ned .. 

Nå , i mens jeg skrev dette indlæg , hørte jeg igen et bump .. Gik der op , og han lå IGEN på gulvet .. Havde dog , sidst jeg var deroppe , lagt nogle tæpper , hvis nu han skulle falde ud igen .. Han lå og sov igen .. 

Så besluttede jeg mig altså for at sætte tremmesiden på igen .. Det gjorde jeg så , og han sov videre .. Jeg larmede ellers rigtig meget .. 

Tror i jeg skal holde øje med ham i nat , eller ville han ha vågnet hvis der skete noget ?? 

Jeg faldt ud af sengen uden at vågne næsten hver eneste nat i flere år, og jeg har aldrig taget skade.. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. februar 2013

Laulund87

M (: skriver:

Jeg faldt ud af sengen uden at vågne næsten hver eneste nat i flere år, og jeg har aldrig taget skade.. 

Er du sikker?

Ej min søster faldt engang ud af en køjeseng og ned på et bord Hun tog ikke skade, så vidt jeg ved

Anmeld

4. februar 2013

Dinna88

Laulund87 skriver:

Er du sikker?

Ej min søster faldt engang ud af en køjeseng og ned på et bord Hun tog ikke skade, så vidt jeg ved

Prøv at se på mig........ Selvfølgelig tog jeg skade.

Ej, jeg var faktisk lige ved at skrive i tråden igår! Da jeg var lille faldt jeg jævnligt ud af sengen, uden at jeg opdagede det. Min mor kiggede af vane til mig, fordi jeg gjorde det. Op med mig igen - og det er ikke SÅ slemt med hjernen i dag  

Derudover, så har det faktisk fulgt mig. Ja, hændelsen med sengen..... Der var jeg ikke helt lille Og det sagde bare SMÅKAGE! Men jeg kan stadig finde på det. Jeg tror bare, at det er fordi jeg fylder

Anmeld

4. februar 2013

Laulund87

Dinna88 skriver:

Prøv at se på mig........ Selvfølgelig tog jeg skade.

Ej, jeg var faktisk lige ved at skrive i tråden igår! Da jeg var lille faldt jeg jævnligt ud af sengen, uden at jeg opdagede det. Min mor kiggede af vane til mig, fordi jeg gjorde det. Op med mig igen - og det er ikke SÅ slemt med hjernen i dag  

Derudover, så har det faktisk fulgt mig. Ja, hændelsen med sengen..... Der var jeg ikke helt lille Og det sagde bare SMÅKAGE! Men jeg kan stadig finde på det. Jeg tror bare, at det er fordi jeg fylder

Anmeld

4. februar 2013

M (:

Laulund87 skriver:

Er du sikker?

Hahaha, nej, det er jo ikke til at sige, om jeg havde været et omvandrende geni, hvis jeg ikke var faldet ud

Det har min lillesøster også gjort - fra øverste køje ned i en skammel!  Jeg faldt dog "kun" ca. 25-30 cm, men tilgengæld næsten hver nat..  

Anmeld

4. februar 2013

Laulund87

Hahaha, nej, det er jo ikke til at sige, om jeg havde været et omvandrende geni, hvis jeg ikke var faldet ud

Det har min lillesøster også gjort - fra øverste køje ned i en skammel!  Jeg faldt dog "kun" ca. 25-30 cm, men tilgengæld næsten hver nat..  

Nej man ved aldrig

Avs! Jeg tror vi kan klare meget mere end vi i virkeligheden tror, især som børn

Anmeld

4. februar 2013

M (:

Laulund87 skriver:

Nej man ved aldrig

Avs! Jeg tror vi kan klare meget mere end vi i virkeligheden tror, især som børn

Jeg tror også vi pakker børn mere ind i vat end det egentlig er nødvendigt! Der er jo mange børn, som kun græder, hvis mor eller far så, at de kom til skade..

Anmeld

4. februar 2013

Laulund87

Jeg tror også vi pakker børn mere ind i vat end det egentlig er nødvendigt! Der er jo mange børn, som kun græder, hvis mor eller far så, at de kom til skade..

Ja det har vi observeret flere gange med Maria

Anmeld

4. februar 2013

M (:

Laulund87 skriver:

Ja det har vi observeret flere gange med Maria

Hihi snedigt - måske der så falder en lille gode af..

Anmeld

4. februar 2013

Laulund87

Hihi snedigt - måske der så falder en lille gode af..

Eller bare en helt masse medynk og det er jo heller ikke værst

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.