Ekstrem træthed!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

31. januar 2013

Anonym trådstarter

FrkZier skriver:

jeg begyndte at blive træt samtidig med jeg fik kvalme ca 5/6+ , jeg er idag 27+1 og sover stadig MEGET mere end jeg gjorde før, jeg går i koma senest 22.00 sover til kl 10, er vågen et par timer og sover så middagslur på 3 timer (arbejder om aften)

er dog igang med at prøve at vende mig af med midagslur, da søvn avler søvn og man kan godt blive træt af ikke at lave noget

Ja kender det godt. Jeg er meget glad for at sove, så i mine ferier sover jeg hele tiden

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. januar 2013

Anonym trådstarter

Kofoed. skriver:

Det er jo det

Anmeld

31. januar 2013

Hullabullabulla

Anonym skriver:

Det må være træls ikke at kan få en ordentlig nattesøvn :/

Jah, men skal ikke klage har haft 30 symptomfrie uger så

Anmeld

31. januar 2013

frk1991

Jeg er så træt det helt frygteligt. jeg har stemt uge 4-6, jeg er nu i uge 7 og jeg har haft fri fra skole pga opgave og har sovet til 11-12 stykker  hver dag, og sovet igen inden aftensmad. Det er så frygteligt

Min skønne mand er husmor nu og holder huset i orden selvom jeg ikke laver en skid

MEN imorgen begynder jeg i praktik, så jeg håber jeg overlever den travle hverdag 

Anmeld

31. januar 2013

Anonym trådstarter

Britt88 skriver:

Jah, men skal ikke klage har haft 30 symptomfrie uger så

Hehe nej så er du vist heldigt sluppet

Anmeld

31. januar 2013

Anonym trådstarter

frk1991 skriver:

Jeg er så træt det helt frygteligt. jeg har stemt uge 4-6, jeg er nu i uge 7 og jeg har haft fri fra skole pga opgave og har sovet til 11-12 stykker  hver dag, og sovet igen inden aftensmad. Det er så frygteligt

Min skønne mand er husmor nu og holder huset i orden selvom jeg ikke laver en skid

MEN imorgen begynder jeg i praktik, så jeg håber jeg overlever den travle hverdag 

Det kan godt være det hjælper at komme lidt i gang igen

Anmeld

31. januar 2013

Anonym trådstarter

Flere?

Anmeld

31. januar 2013

AnthonsMor

Anonym skriver:

Hvornår oplevede i den famøse træthed?

Jeg har denne uge haft to dage hvor jeg ikke har kunnet hænge sammen -overhovedet! Har sovet heeele natten. Og det meste af dagen.
F.eks. i dag. Gik i seng omkring kl. 23. Sov godt hele natten. Vågner og er SÅ træt. Melder mig syg da jeg tror det er pga. sygdom. Falder i søvn igen og sover til kl. 14. Og er stadig meget træt

Tirsdag kom jeg tidligt hjem. Omkring kl. 11. Spise en mad og gik omkuld på sofaen. Sov til kl 17 Jeg plejer ALDRIG at sove om dagen for så kan jeg ikke sove om aftenen. Det har ikke været et problem overhovedet.. Kan teste omkring den 3.

Hvad tror i?

Min træthed startede omkring uge 6-7 stykker, og den plager mig stadig, er 35+0 i dag..

Jeg sover gerne 12 timer i døgnet, selvom jeg ville ønske jeg bare kunne nøjes med 8-10 timer, men mine dage hænger ikke sammen, hvis ikke jeg sover mellem 10 og 12 timer..

Anmeld

31. januar 2013

frk1991

Anonym skriver:

Det kan godt være det hjælper at komme lidt i gang igen

Lige præcis

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.