Ekstrem træthed!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

31. januar 2013

PT

Profilbillede for PT
Når forandringens vinde blæser, bygger nogle læhegn, mens andre rejser vindmøller

En af grundene til jeg overhovedet tænkte på, jeg måske var gravid med min søn, var pga den ekstreme træthed, der pludselig kom. Det var inden testdag.

Med min datter var jeg også overvældende træt inden testdag, men slet ikke i samme omfang

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. januar 2013

Victoria2013

Anonym skriver:

Det er rigtig træls at være så træt, kan ikke overskue at lave noget Men hvis det fordi jeg er ved at bage en baby, så er det helt OK

Jeg var godt nok træt af det tilsidst... men på den anden side er det vel fin forberedelse til når baby kommer til verden og for alvor begynder at berøve mig min søvn 

Det var i øvrigt også trætheden som var en af de ting der gjorde at jeg tænkte, at nu var den der nok... og det var den

Anmeld

31. januar 2013

L&V

Anonym skriver:

Jeg hader at gå så tidligt i seng. Føler ikke jeg får noget ud af dagen

Det er da heller ikke super fedt men med en lille pige på 16måneder og et fuldtidsjob og alt det andet der skal gøres så er det bare nødvendigt

Anmeld

31. januar 2013

-Sigrid-

Anonym skriver:

Med det samme? Altså fra uge 4, eller før?

Jeg har det ikke dårligt er bare SÅ træt. Og har hovedpine, men tror det fordi jeg sover så meget

Sådan lidt en blanding, det blev værre emn var der også inden jeg opdagede hende
Jeg fik det først dårligt i 9. uge  
Hovedpine er MEGET normalt

Anmeld

31. januar 2013

Anonym trådstarter

Kofoed. skriver:

Nu testede jeg sent så jeg var træt inden jeg testede, men det startede i 5. uge. Det blev ved indtil termin og endda også efter.

Og når ja, det var tvillinger

Uuuhh tvillinger Hatten af for dig Men pyy det må være hårdt

Anmeld

31. januar 2013

Anonym trådstarter

PT skriver:

En af grundene til jeg overhovedet tænkte på, jeg måske var gravid med min søn, var pga den ekstreme træthed, der pludselig kom. Det var inden testdag.

Med min datter var jeg også overvældende træt inden testdag, men slet ikke i samme omfang

Var det hele tiden, eller kom det også i perioder?

Anmeld

31. januar 2013

Anonym trådstarter

Kia2013 skriver:

Jeg var godt nok træt af det tilsidst... men på den anden side er det vel fin forberedelse til når baby kommer til verden og for alvor begynder at berøve mig min søvn 

Det var i øvrigt også trætheden som var en af de ting der gjorde at jeg tænkte, at nu var den der nok... og det var den

Hehe ja en slags baby forberedelse

Uh håber også det derfor jeg er træt

Anmeld

31. januar 2013

Anonym trådstarter

Månsson skriver:

Det er da heller ikke super fedt men med en lille pige på 16måneder og et fuldtidsjob og alt det andet der skal gøres så er det bare nødvendigt

Ja det jo klart nok

Anmeld

31. januar 2013

Anonym trådstarter

-Sigrid- skriver:

Sådan lidt en blanding, det blev værre emn var der også inden jeg opdagede hende
Jeg fik det først dårligt i 9. uge  
Hovedpine er MEGET normalt

Okay Er så spændt

Anmeld

31. januar 2013

PT

Profilbillede for PT
Når forandringens vinde blæser, bygger nogle læhegn, mens andre rejser vindmøller
Anonym skriver:

Var det hele tiden, eller kom det også i perioder?

Det var hele tiden og konstant 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.