Ekstrem træthed!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

31. januar 2013

FruStolpe

Heldigvis slet ikke....

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. januar 2013

Anonym trådstarter

PT skriver:

Det var hele tiden og konstant 

Okay for igår var jeg slet ikke så træt som tirsdag og i dag

Anmeld

31. januar 2013

Kofoed.

Anonym skriver:

Uuuhh tvillinger Hatten af for dig Men pyy det må være hårdt

Det bliver desværre ikke nemmere af, at den ene dør .. .

Anmeld

31. januar 2013

Hullabullabulla

Anonym skriver:

Hvornår oplevede i den famøse træthed?

Jeg har denne uge haft to dage hvor jeg ikke har kunnet hænge sammen -overhovedet! Har sovet heeele natten. Og det meste af dagen.
F.eks. i dag. Gik i seng omkring kl. 23. Sov godt hele natten. Vågner og er SÅ træt. Melder mig syg da jeg tror det er pga. sygdom. Falder i søvn igen og sover til kl. 14. Og er stadig meget træt

Tirsdag kom jeg tidligt hjem. Omkring kl. 11. Spise en mad og gik omkuld på sofaen. Sov til kl 17 Jeg plejer ALDRIG at sove om dagen for så kan jeg ikke sove om aftenen. Det har ikke været et problem overhovedet.. Kan teste omkring den 3.

Hvad tror i?

Er en af dem der aldrig har oplevet trætheden på den måde.. Er 31+6 i dag og er ret træt i dagtimerne, men det hænger sammen med at jeg ikke sover så godt om natten grundet smerter og halsbrand

Anmeld

31. januar 2013

Anonym trådstarter

Kofoed. skriver:

Det bliver desværre ikke nemmere af, at den ene dør .. .

EJ! Det er jeg godt nok ked af at høre Undskyld det var jeg ikke klar over

Anmeld

31. januar 2013

Anonym trådstarter

Britt88 skriver:

Er en af dem der aldrig har oplevet trætheden på den måde.. Er 31+6 i dag og er ret træt i dagtimerne, men det hænger sammen med at jeg ikke sover så godt om natten grundet smerter og halsbrand

Det må være træls ikke at kan få en ordentlig nattesøvn :/

Anmeld

31. januar 2013

Kofoed.

Anonym skriver:

EJ! Det er jeg godt nok ked af at høre Undskyld det var jeg ikke klar over

Det gør ikke noget, og selvfølgelig vidste du det ikke. Men det er jo en af de første tegn å tvillinger, at man Er super meget træt helt fra start .

Anmeld

31. januar 2013

FrkZier

Anonym skriver:

Hvornår oplevede i den famøse træthed?

Jeg har denne uge haft to dage hvor jeg ikke har kunnet hænge sammen -overhovedet! Har sovet heeele natten. Og det meste af dagen.
F.eks. i dag. Gik i seng omkring kl. 23. Sov godt hele natten. Vågner og er SÅ træt. Melder mig syg da jeg tror det er pga. sygdom. Falder i søvn igen og sover til kl. 14. Og er stadig meget træt

Tirsdag kom jeg tidligt hjem. Omkring kl. 11. Spise en mad og gik omkuld på sofaen. Sov til kl 17 Jeg plejer ALDRIG at sove om dagen for så kan jeg ikke sove om aftenen. Det har ikke været et problem overhovedet.. Kan teste omkring den 3.

Hvad tror i?

jeg begyndte at blive træt samtidig med jeg fik kvalme ca 5/6+ , jeg er idag 27+1 og sover stadig MEGET mere end jeg gjorde før, jeg går i koma senest 22.00 sover til kl 10, er vågen et par timer og sover så middagslur på 3 timer (arbejder om aften)

er dog igang med at prøve at vende mig af med midagslur, da søvn avler søvn og man kan godt blive træt af ikke at lave noget

Anmeld

31. januar 2013

Anonym trådstarter

Kofoed. skriver:

Det gør ikke noget, og selvfølgelig vidste du det ikke. Men det er jo en af de første tegn å tvillinger, at man Er super meget træt helt fra start .

Okay. Jamen så må tiden vise om der er en eller flere der gemmer sig

Anmeld

31. januar 2013

Kofoed.

Anonym skriver:

Okay. Jamen så må tiden vise om der er en eller flere der gemmer sig

Det er jo det

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.