Ekstrem træthed!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: Hvornår kom trætheden??

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

4.446 visninger
37 svar
0 synes godt om
31. januar 2013

Anonym trådstarter

Hvornår oplevede i den famøse træthed?

Jeg har denne uge haft to dage hvor jeg ikke har kunnet hænge sammen -overhovedet! Har sovet heeele natten. Og det meste af dagen.
F.eks. i dag. Gik i seng omkring kl. 23. Sov godt hele natten. Vågner og er SÅ træt. Melder mig syg da jeg tror det er pga. sygdom. Falder i søvn igen og sover til kl. 14. Og er stadig meget træt

Tirsdag kom jeg tidligt hjem. Omkring kl. 11. Spise en mad og gik omkuld på sofaen. Sov til kl 17 Jeg plejer ALDRIG at sove om dagen for så kan jeg ikke sove om aftenen. Det har ikke været et problem overhovedet.. Kan teste omkring den 3.

Hvad tror i?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. januar 2013

-Sigrid-

Anonym skriver:

Jeg har denne uge haft to dage hvor jeg ikke har kunnet hænge sammen -overhovedet! Har sovet heeele natten. Og det meste af dagen.
F.eks. i dag. Gik i seng omkring kl. 23. Sov godt hele natten. Vågner og er SÅ træt. Melder mig syg da jeg tror det er pga. sygdom. Falder i søvn igen og sover til kl. 14. Og er stadig meget træt

Tirsdag kom jeg tidligt hjem. Omkring kl. 11. Spise en mad og gik omkuld på sofaen. Sov til kl 17 Jeg plejer ALDRIG at sove om dagen for så kan jeg ikke sove om aftenen. Det har ikke været et problem overhovedet.. Kan teste omkring den 3.

Hvad tror i?

Med det samme
Om natten sov jeg i 12 timer, så en middagslur og så var jeg stadig træt
Jeg kastede også (ekstrem) meget op, og sov derfor tit på badeværelset, kunne sove overalt og det var nemmest sådan

Anmeld

31. januar 2013

L&V

Anonym skriver:

Hvad tror i?

Fra uge 5også til nu hvor jeg er i uge 17går ikke senere i seng end kl 21 for så kan jeg slet ikke hænge sammen

Anmeld

31. januar 2013

Anonym trådstarter

-Sigrid- skriver:

Med det samme
Om natten sov jeg i 12 timer, så en middagslur og så var jeg stadig træt
Jeg kastede også (ekstrem) meget op, og sov derfor tit på badeværelset, kunne sove overalt og det var nemmest sådan

Med det samme? Altså fra uge 4, eller før?

Jeg har det ikke dårligt er bare SÅ træt. Og har hovedpine, men tror det fordi jeg sover så meget

Anmeld

31. januar 2013

Anonym trådstarter

Månsson skriver:

Fra uge 5også til nu hvor jeg er i uge 17går ikke senere i seng end kl 21 for så kan jeg slet ikke hænge sammen

Jeg hader at gå så tidligt i seng. Føler ikke jeg får noget ud af dagen

Anmeld

31. januar 2013

Victoria2013

Fra uge 4 og fremefter... i hvert fald til uge 15 eller sådan noget. Var vildt træt, sov 8-9 timer om natten og kunne godt lige klare en eftermiddagslur også  det var rigtig irriterende...

Har så lige haft en måneds tid uden for meget træthed, men nu syntes jeg det er lidt tilbage igen

Anmeld

31. januar 2013

Frk.S

Jeg var EKSTREMT træt fra ugen før jeg testede positivt.

Det var ikke noget jeg tænkte over - først efter jeg havde fundet ud af jeg var gravid kom jeg til at tænke på den weekend inden, hvor jeg var SÅ træt.

Anmeld

31. januar 2013

Anonym trådstarter

Kia2013 skriver:

Fra uge 4 og fremefter... i hvert fald til uge 15 eller sådan noget. Var vildt træt, sov 8-9 timer om natten og kunne godt lige klare en eftermiddagslur også  det var rigtig irriterende...

Har så lige haft en måneds tid uden for meget træthed, men nu syntes jeg det er lidt tilbage igen

Det er rigtig træls at være så træt, kan ikke overskue at lave noget Men hvis det fordi jeg er ved at bage en baby, så er det helt OK

Anmeld

31. januar 2013

Anonym trådstarter

Frk.S skriver:

Jeg var EKSTREMT træt fra ugen før jeg testede positivt.

Det var ikke noget jeg tænkte over - først efter jeg havde fundet ud af jeg var gravid kom jeg til at tænke på den weekend inden, hvor jeg var SÅ træt.

Jeg plejer aldrig at være så træt. Så kan slet ikke lade være med at tænke på det Håber sådan det er pga. en baby <3

Anmeld

31. januar 2013

Kofoed.

Nu testede jeg sent så jeg var træt inden jeg testede, men det startede i 5. uge. Det blev ved indtil termin og endda også efter.

Og når ja, det var tvillinger

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.