Tvillingemave 32+2

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

30. januar 2013

Miss Church

come2 skriver:

Du er bare så fin søde

Glæder mig helt til dine prinsesser kommer til verden, nu hvor jeg har fulgt dig så længe

Hvor er du bare sød! 

Jeg glæder mig også til jeg kan vise dem frem 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. januar 2013

Silas <3

Hold da helt kæft! HVOR SER DU BARE GODT UD, og det er en meget flot mave du har dig der 

Anmeld

30. januar 2013

LilleChelle

Hvor er du altså bare fin - som altid  

Anmeld

30. januar 2013

Miss Church

Silas <3 skriver:

Hold da helt kæft! HVOR SER DU BARE GODT UD, og det er en meget flot mave du har dig der 

Tusind tak skal du have  

Anmeld

30. januar 2013

Miss Church

LilleChelle skriver:

Hvor er du altså bare fin - som altid  

Tak Hvor er du sød 

Anmeld

30. januar 2013

Kamilla-m

Miss Church skriver:

Tusind tak skal du have! Det var rigtig sødt af dig 

Jeg håber meget på at jeg kan føde dem selv. Det ser det også ud til lige nu Så vi  for at baby A bliver liggende med hovedet ned indtil de skal ud 

Velbekom .. jeg krydser finger for dig! - jeg tager samtidig hatten af for at du har mod på at prøve føde dem . det synes jeg er stort - jeg ville ikke selv turde

Anmeld

30. januar 2013

LilleChelle

Miss Church skriver:

Tak Hvor er du sød 

Det går så stærkt - synes ikke det er ret længe siden du fortalte du var gravid med tvillinger  

Anmeld

30. januar 2013

christina92

Miss Church skriver:

Hej de damer  

Lige et par billeder af maven fra i dag. Der er gået lidt tid fra de sidste billeder, da vi har fuld gang i flytning her hjemme  

Maveomfanget måler nu 104cm og vægten siger +9 kg.  

Vi har i dag haft besøg af vores sundhedsplejerske til et graviditetesmøde. Hun virker rigtig søde, så det kan kun blive et godt samarbejde

Ihh som du bare står og strutter!!

Anmeld

30. januar 2013

Miss Church

MortilMogL skriver:

Velbekom .. jeg krydser finger for dig! - jeg tager samtidig hatten af for at du har mod på at prøve føde dem . det synes jeg er stort - jeg ville ikke selv turde

Tak skal du have! 

Jeg er også lidt spændt på hvordan det bliver. Men jeg har jo ikke noget at sammenligne med Jeg ved heller ikke om det gør så meget mere ondt at føde to, end en. Nr. to er jo ikke lige så svær at få ud hehe

Anmeld

30. januar 2013

Miss Church

LilleChelle skriver:

Det går så stærkt - synes ikke det er ret længe siden du fortalte du var gravid med tvillinger  

Jeg synes også det går rigtig stærkt! Men det er nu også dejlig nok

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.