Tvillingemave 32+2

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

30. januar 2013

Sahara82

Ohh lucky you - to babyer og ingen strækmærker! Skal kun have en og har nogle ret grimme nogle!

Har de sagt noget om udsigterne for at føde? Bliver du sat igang 38+0?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. januar 2013

mommy1991

Miss Church skriver:

Hej de damer  

Lige et par billeder af maven fra i dag. Der er gået lidt tid fra de sidste billeder, da vi har fuld gang i flytning her hjemme  

Maveomfanget måler nu 104cm og vægten siger +9 kg.  

Vi har i dag haft besøg af vores sundhedsplejerske til et graviditetesmøde. Hun virker rigtig søde, så det kan kun blive et godt samarbejde

Du bærer dem bare så flot!! Og under 40 dage tilbage, wauw, det er jo kun lidt over en måned

Anmeld

30. januar 2013

banana3

Miss Church skriver:

Hej de damer  

Lige et par billeder af maven fra i dag. Der er gået lidt tid fra de sidste billeder, da vi har fuld gang i flytning her hjemme  

Vi har i dag haft besøg af vores sundhedsplejerske til et graviditetesmøde. Hun virker rigtig søde, så det kan kun blive et godt samarbejde

Hold da op en KÆMPE mave !! Hvor må de være tung efterhånden!

Den er stadil lige så smuk, glæder mig til at se indholdet om et par uger

Anmeld

30. januar 2013

Miss Church

Akmese skriver:

Bare så super fin ! og rigtig flot du kan har taget 9 kilo på med 2 små prinsesser i maven

Tusind tak skal du have! 

Anmeld

30. januar 2013

Miss Church

MortilMogL skriver:

hvor er du dog smuk gravid! - sååååå fin en mavse! må jeg spørge om skal du føde dem selv eller skal du have kejsersnit?

Tusind tak skal du have! Det var rigtig sødt af dig 

Jeg håber meget på at jeg kan føde dem selv. Det ser det også ud til lige nu Så vi  for at baby A bliver liggende med hovedet ned indtil de skal ud 

Anmeld

30. januar 2013

Miss Church

smsh skriver:

Ohh lucky you - to babyer og ingen strækmærker! Skal kun have en og har nogle ret grimme nogle!

Har de sagt noget om udsigterne for at føde? Bliver du sat igang 38+0?

Jeg har fået tre små strækmærker ved min navle. Men det er til at overskue Ellers ingen 

Ja lige nu ser det ud til at jeg kan føde selv det håber jeg meget på! Ja, hvis jeg ikke føder inden 38+0, bliver jeg sat igang

Anmeld

30. januar 2013

Babydrøm

Miss Church skriver:

Hej de damer  

Hvor er du fin

Anmeld

30. januar 2013

Miss Church

emmagirl skriver:

Du bærer dem bare så flot!! Og under 40 dage tilbage, wauw, det er jo kun lidt over en måned

Tusind tak skal du have! 

Ja det er såå spændende! Det er jo lige om lidt  Men de må godt lige blive der, til vi er færdige med at flytte 

Anmeld

30. januar 2013

Miss Church

banana3 skriver:

Hold da op en KÆMPE mave !! Hvor må de være tung efterhånden!

Den er stadil lige så smuk, glæder mig til at se indholdet om et par uger

Hihi tak skal du have og ja den er stor! Og meget TUNG! Er noget øm i kroppen efterhånden.

Jeg glæder mig også helt vildt meget til at møde dem og til at vise dem frem   

Anmeld

30. januar 2013

Miss Church

AnnL skriver:

Hvor er du fin

Tak skal du have

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.